No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Kyara het volgende:
Ik ga geen positiekleding meer kopen voor de laatste weken. Het wordt daarna toch niet meer gebruikt -is de bedoeling in elk geval.
Broeken en leggings passen inderdaad ook niet lekker meer. Buikband komt nu tot mijn navel dus die zakt steeds afquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?
Estrys, spannend!!
Pm zou best leuk zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef As1981 het volgende:
Het hoeft toch niet Pessie. Net zoals geboortebedankjes. Ik had ze bij Yaro ook dus wilde ik het nu wel weer. Wil evt in pm wel laten weten wat ik hier heb gedaan.
Eenvoudig maar leuk. En nu moeten ik alleen de kaartjes nog vastmaken en dan zijn ze klaar.
Bij Yaro had ik al bedankje marsepeinen baby's. Die had een vriendin van mijn moeder gemaakt, maar ze heeft me vervloekt vanwege de hoeveelheid werk. Dus nu maar wat anders.
ik heb net ook ff gecheckt wat geboortebedankjes zijn .quote:Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef covie het volgende:
Geboortebedankjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Kaartje hebben we de vorige keer pas met 37 weken besteld want we konden voor een jongen niet kiezen.
Leuk dat er binnen een paar dagen alweer wat baby's aankomen! Zo superlief allemaal!
hoe krijg ik de smileys op mijn iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |