abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121283103
Ik neem de gok, anders neem ik hem zelf in (ik kan goed met de naaimachine overweg) :) Maar ze hebben ook veel andere dingen met aanbiedingen inderdaad!
pi_121283158
Ik ga geen positiekleding meer kopen voor de laatste weken. Het wordt daarna toch niet meer gebruikt -is de bedoeling in elk geval.
pi_121283172
Als het niet in de aanbieding is is het wel wat boven mijn positiekledingbudget, maar toch blijven kijken he ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 20:10:36 #80
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_121283306
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Kyara het volgende:
Ik ga geen positiekleding meer kopen voor de laatste weken. Het wordt daarna toch niet meer gebruikt -is de bedoeling in elk geval.
No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?

Estrys, spannend!!
pi_121283372
Poeh ja, die prijzen inderdaad Suikertante, past ook niet in mijn budget!

Kyara, dat kan ik goed begrijpen! Zou in jouw plaats hetzelfde doen.
pi_121283624
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

No worries, hier paste de positiekleding niet eens meer ;-) terwijl ik normaal gesproken maat 36/38 draag. ;-) niet kopen dus! Hoe is t nu met je?

Estrys, spannend!!
Broeken en leggings passen inderdaad ook niet lekker meer. Buikband komt nu tot mijn navel dus die zakt steeds af :D Shirtjes beginnen te kort te worden. Maar met jurkje en legging is het nog wel te redden..... (en voor thuis een joggingbroek)

Gaat op zich goed. Mag niet klagen denk ik. Morgen weer controle dus ben benieuwd! Maar vind het wel lastig om rustig aan te doen en dat is nu echt wel nodig.
pi_121283861
Mooi jurkje O+
pi_121283975
Ik denk dat ik geen positiekleding meer nodig heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:22:27 #85
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121284073
Even snel snel bijgelezen.

Een nieuwe zwangere!!! Welkom! *O*

Inca en Tico een datum, spannend.

En estrys ook gerommel?

Mooie foto RA! Lief!!! O+

Hier zijn we vandaag net begonnen met de eerste laag verf op de babykamer. Ik kan niet wachten tot het helemaal klaar is en de meubels er helemaal staan.

Vandaag 23 weken met een heerlijk bewegende baby in de buik!

Zwijg stil Suikertante! We gaan veel te snel naar boven in de lijst, voor je het weet zijn we ook de beurt en staan we bovenaan in de OP! :D
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:23:26 #86
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121284134
-leeg-
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_121284348
RA, wat een mooi meisje heb je O+

Cwen, wat balen dat je weer bloedverlies had. :*

L-E, :* omdat jij ook bloedverlies had.

Logi, fijn dat jij nu ook een datum hebt.

Inca, ook fijn dat jij morgen een datum hebt.

Estrys, ik hoop dat het strippen geholpen heeft. Balen dat het zo pijn deed.

*O* en gefeliciteerd voor dr nieuwe zwangeren.

Ik heb vandaag het geboortekaartje besteld. Ik wilde eerst een ander. Maar die was niet mogelijk. Maar deze is nog mooier vind ik. Mijn vader werkt bij een drukkerij. Dus hij gaat ze bestellen. En de eerste opzet is al gemaakt.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:30:51 #88
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121284585
Belle wat een leuk jurkje!

Omen, wat leuk dat dat nu klaar is! Wij moeten misschien ook maar es daarmee bezig..

Morgen weer groeiecho. Spannend toch wel hoor.
pi_121285731
Zo wel gelezen maar geen idee wat meer allemaal.

Wel een datum voor tico, bijna datum voor inca en gerommel bij estrys. Spannend!!!

Spannend Pessie. Heb je wel al een idee voor het kaartje. Je moet toch wel aan de bak hoor.
Ik ben al zo lang bezig met mijn kaartjes is weet niet beter :-)

Ben nu de kaartjes voor de psz traktaties en geboortebedankjes aan het schrijven. Langzaam gaan we toch echt richting het einde met regeldingen.
pi_121285794
Ik ben wel erg benieuwd naar de kaartjes van iedereen :)
Wij zijn ook helemaal uit het kaartje O+
En hetbweekend besloten toch voor een 2e naam te gaan, gewoon omdat we de combinatie zo mooi vinden klinken en staan O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 7 januari 2013 @ 21:17:12 #91
259886 pessie
pi_121287096
Hm, peuterspeezaal traktaties. Uhm, daar had ik echt nog niet over nagedacht :@ . Ik heb al wel wat ideeën hoor. Laptop doet et alleen niet dus wordt et behoorkijk lastig van.
pi_121287350
Het hoeft toch niet Pessie. Net zoals geboortebedankjes. Ik had ze bij Yaro ook dus wilde ik het nu wel weer. Wil evt in pm wel laten weten wat ik hier heb gedaan.
Eenvoudig maar leuk. En nu moeten ik alleen de kaartjes nog vastmaken en dan zijn ze klaar.

Bij Yaro had ik al bedankje marsepeinen baby's. Die had een vriendin van mijn moeder gemaakt, maar ze heeft me vervloekt vanwege de hoeveelheid werk. Dus nu maar wat anders.
pi_121287407
Ik denk dat het gewoon weer cakjes worden. Kunnen de meisjes dan uitdelen.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:27:34 #94
259886 pessie
pi_121287659
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef As1981 het volgende:
Het hoeft toch niet Pessie. Net zoals geboortebedankjes. Ik had ze bij Yaro ook dus wilde ik het nu wel weer. Wil evt in pm wel laten weten wat ik hier heb gedaan.
Eenvoudig maar leuk. En nu moeten ik alleen de kaartjes nog vastmaken en dan zijn ze klaar.

Bij Yaro had ik al bedankje marsepeinen baby's. Die had een vriendin van mijn moeder gemaakt, maar ze heeft me vervloekt vanwege de hoeveelheid werk. Dus nu maar wat anders.
Pm zou best leuk zijn :@ . Vind het namelijk wel leuk om nathan te laten trakteren, ik had er alleen nog niet over nagedacht. Ik heb zelf nog herinneringen aan het trakteren toen mn broertjes geboren werden :@
pi_121288089
Pm is verstuurd.
pi_121288190
Geboortebedankjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

Kaartje hebben we de vorige keer pas met 37 weken besteld want we konden voor een jongen niet kiezen.

Leuk dat er binnen een paar dagen alweer wat baby's aankomen! Zo superlief allemaal!

hoe krijg ik de smileys op mijn iPhone
pi_121288218
Suusz en Covie, welkom en gefeliciteerd!! *O*

Ik zag een práchtig meisje voorbij komen van r-a O+

:* voor de LLM'ers, tijd voor verse baby's!
pi_121288336
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:38 schreef covie het volgende:
Geboortebedankjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

Kaartje hebben we de vorige keer pas met 37 weken besteld want we konden voor een jongen niet kiezen.

Leuk dat er binnen een paar dagen alweer wat baby's aankomen! Zo superlief allemaal!

hoe krijg ik de smileys op mijn iPhone
ik heb net ook ff gecheckt wat geboortebedankjes zijn .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:42:23 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121288398
LLM = laatste loodjes meiden ofzo? :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121288466
Bedankjes doe ik niet hoor. Kaartjes en uitdelen, ik vind het genoeg aanslag op m'n bankrekening zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')