quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef covie het volgende:
*Meld*![]()
![]()
7 weken en 3 dagen zwanger. 23 augustus uitgerekend.
Beetje onverwacht maar de shock alweer te boven en nu alleen maar superblij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we konden niet beter het nieuwe jaar in!Welkom Covie! Ik heb je al in de OP gezet, is dat goed?
Zijn er nog andere wijzigingen voor de OP?
Ja strippen is niet zo fijn. Ik vond het voelen voor ontsluiting al weer een eye opener, oh ja, dat is niet leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Estrys het volgende:
Even nog niet bijgelegen maar ik ving iets op van een datum voor Tico en Inca. Wat fijn!
Maareh had IEMAND mij even kunnen waarschuwen voor dat strippen. Sjees, wat deed dat pijn.Maar ik was goed te strippen zei ze. Mocht het niks doen dan heb ik vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor Ctg en een ander onderzoek met een C
Wij hebben het kaartje door een ontwerper laten doen en zelf laten drukken bij gewoon een drukker, niet een speciale babykaartjes maker. Het drukken zelf kostte ons 30 eu.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef bellelena het volgende:
Er staan bij mij meer mensen na mij dan voor mijMaar nog half-om-half ongeveer.
Vandaag ben ik bezig met geboortekaartjes inspiratie! Wat is ongeveer een mooie termijn om dat 'klaar' te hebben liggen? Dus bij de drukken langs voor proefdrukken e.d.?
hopelijk mijn wijziging over 40 uur... /telt af.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef bellelena het volgende:
[..]
Zijn er nog andere wijzigingen voor de OP?
Het wordt waarschijnlijk redelijk kort dag jah, maar ligt ook een beetje aan de beschikbare plekken. Omdat ik al op 2 cm. zit hoeft er niets met tabletten en gedoe, ze prikken meteen de vliezen door. Het rommelt wel, maar niet duidelijk te duiden als weeën ofzo. Veel harde buiken, wat krampen en tijdens mijn tukje heb ik wel gedroomd dat ik ook telkens kramp had, dus ik denk dat dat ook echt zo was. Maar vooralsnog ga ik meer van de inleiddatum uitquote:Op maandag 7 januari 2013 17:11 schreef Ticootje het volgende:
Inca krijgt morgen een datum. Dat kan ook meteen de dag erna zijn hoor. Geen gerommel verder inca?
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Estrys het volgende:
Even nog niet bijgelegen maar ik ving iets op van een datum voor Tico en Inca. Wat fijn!
Maareh had IEMAND mij even kunnen waarschuwen voor dat strippen. Sjees, wat deed dat pijn.Maar ik was goed te strippen zei ze. Mocht het niks doen dan heb ik vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor Ctg en een ander onderzoek met een C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook 2cm, ze gaan in principe alleen vliezen breken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk redelijk kort dag jah, maar ligt ook een beetje aan de beschikbare plekken. Omdat ik al op 2 cm. zit hoeft er niets met tabletten en gedoe, ze prikken meteen de vliezen door. Het rommelt wel, maar niet duidelijk te duiden als weeën ofzo. Veel harde buiken, wat krampen en tijdens mijn tukje heb ik wel gedroomd dat ik ook telkens kramp had, dus ik denk dat dat ook echt zo was. Maar vooralsnog ga ik meer van de inleiddatum uit
[..]
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietToucheren vind ik ook niet rottig voelen. Ik denk dat ik te uitgelubberd ben ofzo
Suiker, dankjewelIk zit er idd heel erg mee dat dit nu gebeurt, de timing had niet rotter kunnen zijn en het is iets van dien aard dat ik er ook niet omheen kan, maar ernaar handelen is op het moment eigenlijk ook niet mogelijk
Nouja, offtopicgezeur hoor, maar mijn neerslachtigheid zou beter niet nu in de weg zitten..
Ah kijk! Ik ga ze zelf ontwerpen en wil ze ook bij een gewone drukker laten drukken. Het zal wel een 'afwijkend' formaat worden. Maar als ik dus zo rond 35 weken eens daar langs ga, dan ben ik dus nog wel op tijd!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij hebben het kaartje door een ontwerper laten doen en zelf laten drukken bij gewoon een drukker, niet een speciale babykaartjes maker. Het drukken zelf kostte ons 30 eu.
De kaartjes hebben we laten drukken bij 36 weken.
Dattem!quote:
Da's alvast mooi meegenomenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier ook 2cm, ze gaan in principe alleen vliezen breken.
De drukker kreeg het te drukken document met snijranden en al aangeleverd. Het was binnen 3 dagen gedrukt. Ik had nog voor spoed kunnen gaan, dan was het na aanleveren de dag erna gedrukt.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef bellelena het volgende:
Rebel-angelWat een mooi meisje!
[..]
Ah kijk! Ik ga ze zelf ontwerpen en wil ze ook bij een gewone drukker laten drukken. Het zal wel een 'afwijkend' formaat worden. Maar als ik dus zo rond 35 weken eens daar langs ga, dan ben ik dus nog wel op tijd!
Dan heb ik nog een aantal weken om te ontwerpen!
Ja joh, we hoeven er nog maar 8 joh!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's alvast mooi meegenomenFijn, dat lijkt me toch een hele andere manier van inleiden dan dat ze echt met tabletten en zulks aan de gang moeten.
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Ow, echt? Ik ben nu twee keer gestript en heb er echt geen greintje pijn aan gehad. Het voelde een beetje als duwen en trekken en deze keer kreeg ik er in de bovenkant van mijn buik een soort wazig harde buiken-gevoel van, maar verder nietToucheren vind ik ook niet rottig voelen. Ik denk dat ik te uitgelubberd ben ofzo
Ben ik best heel blij mee stiekemquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh, we hoeven er nog maar 8 joh!
Ja dat is goed. Voel je gerommel??quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?
Heb jij al ontsluiting ook? Misschien scheelt dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze verwacht had dat het zo'n pijn zou doen. Ik ook niet trouwens. En ik ben echt helemaal niet kleinzerig. Maar het voelde echt een beetje als hoe een wee voelt zeg maar. Ze had ook bloed aan d'r handschoen. Is dat dan wel normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |