quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan we nu ook aftellen vanaf 300 naar 0?
Zag je het????? Da's weer nieuw zeker!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was al begonnenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Jah .. ik moest nog vertellen dat mijn busje groter is .. nu weet niemand waar het over gaatquote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
Kan een mod bij de volgende keer, 5thencounter op z'n vingertjes tikken, als ie weer het eind van een topic verziekt met z'n "aftelposts"
Hmja dat gezeik van wachten.. dit is een veel betere oplossing.... gelijk doorrammen naar het eind...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk dat Lavenderr daar de aangewezen persoon voor is, ze verwijderen gisteren ook zonder overleg zomaar Zoa zijn Kalkoen, terwijl een dik vet bloot mens wel mochtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
Kan een mod bij de volgende keer, 5thencounter op z'n vingertjes tikken, als ie weer het eind van een topic verziekt met z'n "aftelposts"
Ik waarschuwde nog.. Snel nu...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
Moet zegggen heb mij kostelijk vermaakt, wel teruste![]()
In 0,5 seconde.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Prachtig hoor meid, we zullen hem weer aandachtig doorlezen ....
Trusten, bloemetjesjurkquote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
Moet zegggen heb mij kostelijk vermaakt, wel teruste![]()
wil Kung Fu Opa er ook bijquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier dan de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
Ik vind um deze keer beter dan die van pullupquote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Prachtig hoor meid, we zullen hem weer aandachtig doorlezen ....
Die is stomquote:
die is niet stomquote:
Ik weet niet waar het aan ligt, maar in ieder topic waar ik post komen plots de mentaal uitgedaagden uit alle hoeken en gaten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, en dan wel zeuren over wat anderen posten
Goeie OP.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier dan de OP:
[ afbeelding]afbeelding ]
Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.
[ afbeelding ]
Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.
[ afbeelding ]
Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk
Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/
[ afbeelding ]
Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt, maar in ieder topic waar ik post komen plots de mentaal uitgedaagden uit alle hoeken en gaten.
Het ligt toch echt aan jou, misschien moet je eens in therapie gaanquote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt, maar in ieder topic waar ik post komen plots de mentaal uitgedaagden uit alle hoeken en gaten.
Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, het ligt niet aan jou.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg .. geen therapeuten hierquote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan jou, misschien moet je eens in therapie gaan
En dan nóg een therapeut doodlullen??quote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan jou, misschien moet je eens in therapie gaan
Yup, alleen niet in dit levenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Pik en bloemetjesjurk, dat wordt nog wel wat
Breaking Bad, mr Whitequote:Op zondag 6 januari 2013 23:45 schreef Coos het volgende:
Mensen, ik ga de laatste drie afleveringen van seizoen 4 van Breaking Bad kijken.
Lief zijn voor elkaar hè!!
Misschien zijn wij allemaal wel Candysugar.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Candysugar was weg op het moment dat Coos kwam ........ ik vind het verdacht
Beter van wel, ik denk niet dat er nog retoriek komt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef mootie het volgende:
Nou, zal ik dan maar beginnen met aftellen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben ook weg, als er iemand anders komt ben ik het iig niet...
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej... dat is een onverwachte verrassing...
Keek over de kussende smiley heenquote:
Hmmja, importeren mag hier niet echt maar soms hé?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Weinig smiley's hier, zoek en gij zult vinden toch.
4 koffie....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Niet hier aub, ga lekker via de dm, ga samen koffie drinken, het moet er toch van komen, maar niet hier, dit is het Opa-topic en posts hier gaan dus over Opa![]()
Trust
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmja, importeren mag hier niet echt maar soms hé?
[ link | afbeelding ]
mopperbeerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Niet hier aub, ga lekker via de dm, ga samen koffie drinken, het moet er toch van komen, maar niet hier, dit is het Opa-topic en posts hier gaan dus over Opa![]()
Trust
quote:
Maar Oop is allang naar bed, en er zijn stricte regels omtrent het posten Ná-Opatijd... dus,,,quote:
Opa al naar bed..ow oké, wij moeten dan ook gaan begrijp ikquote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Oop is allang naar bed, en er zijn stricte regels omtrent het posten Ná-Opatijd... dus,,,
Jahoor...rechtsboven vlak naast die commaatjes zit een edit-knopje...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef DaniqueV het volgende:
Druk is dus drink.
Je kan geloof ik niet je eigen post meer aanpassen hé ?
Jaaaa gelukt , zie, als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor...rechtsboven vlak naast die commaatjes zit een edit-knopje...
Sssst.. straks denken ze dat ik fans heb...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaaa gelukt , zie, als ik jou toch niet had
Ikkequote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sssst.. straks denken ze dat ik fans heb...
Jôh.. maar let op hier hé? Enkele, ook wel sommige of iedereen, met name anderen letten sterk op of posts wel voldoende on-topic zijn, het is een leven hé?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Is toch ook zo, zonder jou kon ik hetnog niet veranderen/aanpassen![]()
Komt goed, ik ga mij verdiepen in opaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. maar let op hier hé? Enkele, ook wel sommige of iedereen letten sterk op of posts wel voldoende on-topic zijn, het is een leven hé?
Ik geloof je gelijk...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga mij verdiepen in opa![]()
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Weinig smiley's hier, zoek en gij zult vinden toch.
Yes, long time agoquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...
Af af... ksstt!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...
quote:
Ja, alles lekker hier hoor. Met jou ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yes, long time agozag dat ik post had uit 2008
lang je niet gezien joh! alles goed? en met opa (om online te blijven hé)
Hahaha... Bang voor concurrentie?quote:
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha... Bang voor concurrentie?![]()
Ten tijde van de kooi zat ik hier ook wel, vooral ook met de fakes makenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, alles lekker hier hoor. Met jou ook?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat jij ook hier hebt gezeten. Ik kende je alleen van VOL. Lekker kissebissen over Huub tijdens de Gouden Kooi, waarschuwingen krijgen van Muerte.. Goeie ouwe tijd..
Net als Huub heeft Opa ook voor- en tegenstanders, en hebben we hier ook mods die ons op het juiste spoor (trachten te) houden. Je zal je wel vermaken hier denk ik, het is erg verslavend..
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..Maar nou we het toch over die goeie ouwe tijd hebben, schandalig eigenlijk dat je je nooit meer op Vol laat zien dan..
Tsja, er ontbreekt een échte rls.. die Serious request was nix zoiezo al...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ja lang haar niet meer gezien zeg, sowieso nog maar weinig mensen daar te vinden
Klopt was ook erg rustig.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er ontbreekt een échte rls.. die Serious request was nix zoiezo al...
Hieronder staan nog 17 topics De Mol, het is behelpen, maar er zit wel potentie in...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt was ook erg rustig.
Ben wel benieuwd of het mensen zou aantrekken als er een echte RLS weer zou komen.
Neehoor, alleen Opa is uitgestorven is er niet tot na 16:00h áls het die Ouwe behaagt dan...quote:
Oké, zitten dus verkeerde plek te kletsenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, alleen Opa is uitgestorven is er niet tot na 16:00h áls het die Ouwe behaagt dan...
Zoals je ziet, het is dagelijks gezellig hier...
Jôh....quote:Op maandag 7 januari 2013 01:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, zitten dus verkeerde plek te kletsen![]()
Ben niet eens blonTquote:
Haha ja.. klopt.. Maar ja, na DGK kregen we The Bunker en daarna Studio Vlemmix en voor beide was op VOL eigenlijk nauwelijks animo. En ja, Opaatje was weer een soort spin-off van SV. En aangezien ik toch een beetje de stichter van deze topicreeks ben, ben ik eigenlijk hier blijven hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..Maar nou we het toch over die goeie ouwe tijd hebben, schandalig eigenlijk dat je je nooit meer op Vol laat zien dan..
Oop is meestal zo tegen etenstijd op stream, maar meestal is er dan hier op het topic al behoorlijk wat leven in de brouwerij. De prangende vraag die ons dagelijks weer bezig houdt: wat eet Oop vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben niet eens blonT![]()
maar moet fok en opa dus gaan ontdekken
hahaha klinkt goedquote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is meestal zo tegen etenstijd op stream, maar meestal is er dan hier op het topic al behoorlijk wat leven in de brouwerij. De prangende vraag die ons dagelijks weer bezig houdt: wat eet Oop vandaag.
Nah Ok pak mijn hand en ik neem je mee naar Opa...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben niet eens blonT![]()
maar moet fok en opa dus gaan ontdekken
Pakt je handquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah Ok pak mijn hand en ik neem je mee naar Opa...
Ontmoet Ajax...Opa's papegaai not te be anymore...
Voeballe... heel belangrijk..
Broodje martelen, Oops favoriet hobby..
En Omie... natuurlijk...
Nee joh.. 99,4% van Oop is zo saai als de pest... maar het gaat om die resterende 0,6% om die te pakke....quote:Op maandag 7 januari 2013 01:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pakt je hand![]()
OMG...was dit
![]()
Maar geloof niet zo erg als die Tinie en Lau?
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee joh.. 99,4% van Oop is zo saai als de pest... maar het gaat om die resterende 0,6% om die te pakke....
Tsja, daar weten bijdehante hier vast wel beter antwoord op...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Waar komt dat hele opa verhaal vandaan dan?
Had die man zomaar ineens een cam en een site of is het een vervolg op iets (wat ik dan gemist heb?)
Ben jij dat dan nietquote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar weten bijdehante hier vast wel beter antwoord op...
Nee dát leed wordt ons bespaart gelukkig...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben jij dat dan niet![]()
![]()
Mag toch hopen dat hij geen cam in de slaapkamer heefthé
gelukkig, wilde al zeggen, hoor je zo een hoop gesnurk of weet ik veel wat nog meer, het zullen vast geen Huub beelden zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dát leed wordt ons bespaart gelukkig...
Neuh.. die tijd komt nooit meer terug helaas.. we moeten het nu met Opa doen...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
gelukkig, wilde al zeggen, hoor je zo een hoop gesnurk.of weet ik veel wat nog meer, het zullen vast geen Huub beelden zijn
Ja, zaten er toen echt diep in, tijd komt echt niet meer terug ben ik bang voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. die tijd komt nooit meer terug helaas.. we moeten het nu met Opa doen...![]()
Omg.. wat erg eigenlijk nu ik dat zo neerzet realiseer ik me hoe diep...
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
En hoelang bestaat dat forum al van hem met die beelden?
Geen idee, ik ben ongeveer 2 jaar geleden ingestapt nadat Johan Vlemmix en Peter naar de klote geholpen waren met hun poging een rls in de lucht te houden...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
En hoelang bestaat dat forum al van hem met die beelden?
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik ben ongeveer 2 jaar geleden ingestapt nadat Johan Vlemmix en Peter naar de klote geholpen waren met hun poging een rsl in de lucht te houden...
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.
Hoe kan dat dan vraag ik mij af, wrom het bij Johan fout is gegaan en dit van hem wel aanslaat/ kan blijven bestaan?
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.
Hoe kan dat dan vraag ik mij af, wrom het bij Johan fout is gegaan en dit van hem wel aanslaat?
verdiep mij er nu pas in hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 02:04 schreef naomi123 het volgende:
Omdat er blijkbaar mensen zoals jij zijn die dit zich afvragen
Heel apart dat zo'n opa het al 2 jaar volhoud.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...
Gek genoeg vond iedereen dat,en toch is Johan door zeer negatieve reacties op zijn chat er mee gestopt... Peter Nunninga en zijn vriendin heeft de chats nog maanden weten te redden met zijn webcamoptredens maar ook dat werd geTrolled op het eind..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heel apart dat zo'n opa het al 2 jaar volhoud.
Jammer ook dat Johan door die trollen ten onder is gegaan dan.
Lijkt er op dat ze doelbewust zo bezig waren dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek genoeg vond iedereen dat,en toch is Johan door zeer negatieve reacties op zijn chat er mee gestopt... Peter Nunninga en zijn vriendin heeft de chats nog maanden weten te redden met zijn webcamoptredens maar ook dat werd geTrolled op het eind..
Ustream en Livestream hosten duizenden "Opaatjes.."quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze doelbewust zo bezig waren dan.
Of zou het kunnen komen doordat die opa er minder reclame voor heeft gemaakt?
Wat ik al eerder zei, heb jou en beer wel eens zien typen over opa...maar had geen idee waarover het ging![]()
Buiten jullie dus nooit iets voorbij zien komen aan reclame voor die opa
Vol loopt nergens meer warm voor, zoals ik al zei zelfs Serious Request werkte niet echt meer.. laat staan een Mol-topic...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef DaniqueV het volgende:
Tja, vol loopt er dus niet warm voor...maar doen ze wel met meer dingen niet meer![]()
Zou er zelf echt niet aan moeten denken om de hele tijd een cam. op je porum te hebben staan zeg![]()
Nee laat mij dan maar lekker veilig ergens achteraan staan
Gher en ik kunnen er samen wel wat van hoor,quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ZOA het volgende:
Sjemig .. er zijn maar weinig delen zo OT(on topic in deze) met zo weinig OP's over Opa als dit deel
Klopt jammer genoeg helemaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vol loopt nergens meer warm voor, zoals ik al zei zelfs Serious Request werkte niet echt meer.. laat staan een Mol-topic...
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gher en ik kunnen er samen wel wat van hoor,wij l*llen de boel wel aan elkaar
Иди спать сумасшедшийquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doen
Euhmm....mag ik dat ook anderen laten doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doen
whoehahaha ja ik ga slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Иди спать сумасшедший
Of zoiets....
Hey, weer een bloementjesjurkquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Иди спать сумасшедший
Of zoiets....
No thanks Coos...die mag je van mij zelf aantrekkenquote:
ga slapen gek staat er in het russischquote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je spreekt typt over de grenzen Gher
oké grenzen zijn aardig verdwenen...
Vraagt zich nu af.,wat staat ergaat zoeken
quote:
Nahh is voor die bijdehante ZOA die lult graag in kronkeltjes...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je spreekt typt over de grenzen Gher
oké grenzen zijn aardig verdwenen...
Vraagt zich nu af.,wat staat ergaat zoeken
Tis Kerst .. ik mag nachtspokenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Zijn hier meer nachtspookjes dus, like that
Nope... gaat niet gebeuren...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:43 schreef DaniqueV het volgende:
Nu nog die opa gek zien te krijgen dat die nachtspoken gaat
heb ook een leuke shrek btw. mijn dochter even omgebouwdquote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh is voor die bijdehante ZOA die lult graag ik kronkeltjes...
Kerst, je loopt beetje achter hoorquote:
Nahhh....kunnen wij niet ff aan zijn deur gaan klepperen dan?quote:
Ehh Psstt... ZOA is een beetje.. eehhh...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kerst, je loopt beetje achter hoor![]()
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kerst, je loopt beetje achter hoor![]()
Ik zeg nietsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh Psstt... ZOA is een beetje.. eehhh...niet verder vertellen hoor...
ahaaaa, vandaar net dat russischquote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/
Zoiets jaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?![]()
Tis nu -3 met een beetje sneeuw. Oekraine overigensquote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ahaaaa, vandaar net dat russisch![]()
![]()
heb niets gezegd okéeuhmm koud daar ook hoor!
De maretak of mistletoequote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?![]()
owwwwww dat valt mee! hoorde vorige week over -40 in Rusland brrrrrquote:Op maandag 7 januari 2013 02:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis nu -3 met een beetje sneeuw. Oekraine overigens
Ja...ga ook verstandig doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nachtbrakers...ik ga dringend "herstellen" voor de komende dag....
Alhoewel ikzelf van de maretak ben en ik Kerst idd als een heidens vruchtbaarheidsfeest beschouwquote:
Je moet het maar zo zien, vaak is het een heerlijke vrije dag, dat vind ik het voordeel van de kerst, voor de rest heb ik er ook niets meequote:Op maandag 7 januari 2013 03:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alhoewel ikzelf van de maretak ben en ik Kerst idd als een heidens vruchtbaarheidsfeest beschouw
zeker weten en dan vooral omdat dit ons een geweldig dikke stok geeft voor als hij in de toekomst weer eens begint te zaniken over het "offtopic" postenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:27 schreef pullup het volgende:
Goed om te zien dat mummie het gezellig had met zijn mummiette.
Jij weet echt wat het betekent, dus voor jou geen excuus aangaande deze postquote:Op maandag 7 januari 2013 09:51 schreef Copycat het volgende:
Gert dient ons altijd zo mooi van retoriek.
Jij altijd met je holle repliek.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef Jian het volgende:
Jij weet echt wat het betekent, dus voor jou geen excuus aangaande deze post![]()
Ha ha, schrijf die maar op je track record
Nix daarvan, in het kader van een prettig introductiegesprek vind ik het terecht dat er af en toe licht wordt afgebogen naar lings of rechts..quote:Op maandag 7 januari 2013 09:45 schreef Jian het volgende:
[..]
zeker weten en dan vooral omdat dit ons een geweldig dikke stok geeft voor als hij in de toekomst weer eens begint te zaniken over het "offtopic" posten
Ongeloofeloos, jij schrijft bijna het in één keer goed.Dat zal wel aan je track record liggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
Een rertoriek, is dat een moderne riek in ouderwets design?
Ik doe met je mee.quote:
Dat vinden wij nu ook altijd en het is je van harte gegund hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix daarvan, in het kader van een prettig introductiegesprek vind ik het terecht dat er af en toe licht wordt afgebogen naar lings of rechts..
Ik ben bang dat oma al afhaakt na de woorden spinazie en wokken in dit recept heksquote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Pullup. we weten nog niet eens wat het weekmenu is, Gert weg, Poll weg...misschien eet Opa wel lekker Spagetti .....nu ik dit zo tik, volgens mij kennen ze in Den Haag geen pasta gerechten.
Nou voor Oma, Vlinderpasta met zalm en spinazie, spinazie eerst even wokken en dan door de pasta roeren, een lekker sausje van verse geplette tomaatjes, zalm in dunne snippers,beetje oude geraspte kaas en smullen maar
het is zo lekker en vooral simpel, zelf Opa kan het klaarmaken, appeltje-eitjequote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat oma al afhaakt na de woorden spinazie en wokken in dit recept heks
quote:Team Spinazie met visstick
Een appeltje en een eitje is inderdaad een veel waarschijnlijker avondmaal dan dat opa zelf spinazie gaat wokkenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo lekker en vooral simpel, zelf Opa kan het klaarmaken, appeltje-eitje
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een appeltje en een eitje is inderdaad een veel waarschijnlijker avondmaal dan dat opa zelf spinazie gaat wokken
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vinden wij nu ook altijd en het is je van harte gegund hoorNiks mis met een beetje offtopic gaan de hele nacht.
Ik heb stampie geel gekozen, maar mocht het Tjikken Toenaait saté worden, laat dan iedereen weten dat ik het reeds had voorspeldquote:
Niet slimquote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb stampie geel gekozen, maar mocht het Tjikken Toenaait saté worden, laat dan iedereen weten dat ik het reeds had voorspeld
Alsof Oop gevarieerd eetquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Niet slim...gisteren had ie al stampie geel...
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
kan best hoor vandaag, stampie groenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
En dat al op 2e kerstdag!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:
zo de kerstmuts weer opgeborgen, eind van het jaar zet ik hem weer op
Vriezer lig vol iigquote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
Jaa-ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...
Kom op..klinkt toch best goed, Scrutquote:
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat opa vandaag een pakje Croma eet, hij zegt al weken bijna iedere dag hoe lekker hij dat vindt.
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Opa vindt het beter dan al die lichte troep want die lichte troep is niet goed voor zijn Pfeiffer.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.
Die mummie roept maar wat. Hier en in FB.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Anders had Johan het ook nooit zo lang nog uitgehouden. Alles voor de mummie, was Johans credo op het laatst.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.
Chronische Pfeiffer, ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt het beter dan al die lichte troep want die lichte troep is niet goed voor zijn Pfeiffer.
Bijna alles aan hem is chronisch, hij houdt niet zo van verandering.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Oop denk ik wel aan iets chronisch, maar dat heeft niets met Pfeiffer te maken
Decubitus?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Oop denk ik wel aan iets chronisch, maar dat heeft niets met Pfeiffer te maken
Niet van die moeilijke woorden hoor BQquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden hoor BQ![]()
Heeft decubitus iets met stamppotteritis te maken ofzo?
Jakkes.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
Niet van die moeilijke woorden hoor BQ![]()
Heeft decubitus iets met stamppotteritis te maken ofzo?
'Klier'koorts dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alles aan hem is chronisch, hij houdt niet zo van verandering.
En niet zoenen! Dus Oop; laat Hop een poosje met rustquote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Klier'koorts dat verklaart een hoop.![]()
Maar zonder dolle, bij pfeiffer is het beter ook niet drinken, vriendin had het een paar maanden geleden ook en die kreeg het advies mee niet geen alcohol te drinken!
Wiki zegt het volgende
Omdat de ziekte gepaard gaat met een leverontsteking, ook als daar geen symptomen van optreden, wordt aanbevolen de lever niet te belasten met b.v. alcohol.
Chronisch BQquote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef beequeen het volgende:
Dat geldt alleen tijdens de incubatietijd, lavenderr. Oh wacht, hoe lang zou hij daar al inzitten?
Hij zit de hele dag uit zn neus te vreten dus "niet zo dol op groen"...?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewaagde keuze Coos. Oop is niet zo dol op groen
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag uit zn neus te vreten dus "niet zo dol op groen"...?
He bah.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij zit de hele dag uit zn neus te vreten dus "niet zo dol op groen"...?
K vertel geen leugensquote:Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef beequeen het volgende:
Sorry pos, bij decubitus en geel krijg ik een nogal vies mental image.
Ben is ook al zo lekker bezig.![]()
Gelijk heeft-ie. Het is een kwestie van preoriteiten.quote:
Haha, jij hebt echt altijd een goed geheugen voor dat soort detailsquote:Op maandag 7 januari 2013 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelijk heeft-ie. Het is een kwestie van preoriteiten.
Nu we het toch over de Vlem hebben.![]()
René aka Spanningzoeker! Het blaagje dat helaas zijn activiteiten bij Vlemmix moest staken omdat hij een bedrijf met meer dan 1000 werknemers moest gaan reorganiseren.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees je post en denk meteen: kabelgootjesquote:Op maandag 7 januari 2013 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scrut nog beter. Die weet zelfs zijn echte naam en nick nog.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef pullup het volgende:
Haha, jij hebt echt altijd een goed geheugen voor dat soort details
Echt hè? Alsido in zijn streepjestrui die hij dagenlang droeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik lees je post en denk meteen: kabelgootjes
Alsidoquote:Op maandag 7 januari 2013 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik lees je post en denk meteen: kabelgootjes
quote:WIJ VERWACHTEN O.A. VAN JOU
dat jij leeft voor een lekker feessie.
dat jij over een professionele instelling beschikt.
dat jij ontlastend bent en werkt.
dat jij dus NIET belastend bent en werkt.
dat jij gezond extrovert bent.
dat jij graag en veel lacht, ook als er niets te lachen valt.
dat jij niet verlegen bent en overal op af stapt.
dat jij carnaval vieren te gek vindt.
dat jij een koffer vol met verkleedspullen mee neemt.
dat jij er geen probleem mee hebt om tijdens een pyjama- en ondergoedparty in je ondergoed te werken.
dat jij klantvriendelijk en servicegericht bent ingesteld.
dat jij de LOCO-gasten maximaal gaat entertainen en vermaken.
dat jij perfect kunt werken in teamverband.
dat jij collegiaal bent, maar niet altijd een collega nodig hebt om goed te kunnen funktioneren.
dat jij géén matennaaier bent (letterlijk en figuurlijk).
dat jij zelfstandig bent.
dat jij zelfstandig kunt en gaat werken.
dat jij goed frikandellen en andere snacks kunt frituren, en dit leuk vindt om te doen.
dat jij niet eigenwijs bent.
dat jij een doorzetter bent.
dat jij géén chaoot bent.
dat jij NIET gedemotiveerd kunt raken.
dat jij de rotzooi van jezelf (en anderen) opruimt.
dat jij stressbestendig bent.
dat jij absoluut GÉÉN alcoholist bent en dat jij zelfs heel goed kunt werken/feesten ZONDER alcohol gedronken te hebben.
dat jij GÉÉN enkele soort van verdovende middelen gebruikt of verhandeld.
dat jij goed kunt rekenen en dat je weet dat twee maal 750 plus 450 geen 2200, maar 1950 is.
dat jij begrijpt dat je dus NIET achter een bar komt te werken als blijkt dat je toch niet kunt rekenen of niet met vreemd geld kunt omgaan.
dat jij je handen uit je mouwen kunt, wilt en gaat steken.
dat jij kan wonen en werken onder hele barre omstandigheden.
dat jij géén watje, mietje of moederskindje bent.
dat jij het woord "heimwee" absoluut niet kent.
dat jij single bent of dat jij jouw liefje in Holland kunt missen als kiespijn.
dat jij niet samen met je liefje voor de LOCO wilt komen werken, want stelletjes zijn bij de LOCO-Crew NIET meer welkom!
dat jij je 24/7 gaat inzetten voor de LOCO. (en om misverstanden te voorkomen, 24/7 betekent: 24 uur per dag, 7 dagen in de week).
dat jij begrijpt dat Siófok een kei vette vakantiebestemming is.
dat jij begrijpt dat NIET JIJ diegene bent die hier op vakantie is.
dat jij begrijpt dat jij hier heen komt om te komen WERKEN.
dat jij begrijpt dat je hier niet voor een baan in Spanje solliciteert maar dat je dat doet voor een baan in Hongarije.
dat jij begrijpt dat in Hongarije alles anders is en alles er anders aan toe gaat dan in Spanje.
dat jij begrijpt dat als jij
"spaanse omstandigheden",
"spaanse toestanden",
"spaanse voorwaarden" en
"spaanse weet niet wat" wilt,
jij NIET HIER moet gaan solliciteren maar dat bij een spaanse kroeg moet gaan doen.
Want hier betreft het een baan voor in: SIÓFOK, HONGARIJE!
dat jij begrijpt, dat wij begrijpen, dat jij het natuurlijk niet voor het geld doet, maar dat dat ons géén ene malle moer interesseert.
dat jij begrijpt dat wij het helaas niet alleen voor de lol kunnen doen.
dat jij niet in elkaar stort als het allemaal wat zwaarder word.
dat jij voor "begrijpend lezen" een dikke 10+ hebt.
dat jij later niet bij ons aan moet komen met het verhaal dat jij deze advertentie niet helemaal hebt gelezen of gedeeltes ervan niet echt serieus hebt genomen.
dat jij dus PRECIES weet waar het HIER over gaat!!!
ALS JE DUS ERGENS HEEN WILT VOOR DE GEZELLIGHEID, DE LOL, DE DRANK, DE ZON, HET STRAND EN OM ZELF LEKKER UIT TE RUSTEN EN JE IN GELD AL HELEMAAL NIET GEINTERESSEERD BENT.....
.....KOM ONS DAN NIET VERVELEN MET JE GEZELSCHAP, AAR BOEK DAN GEWOON EEN FIJNE VAKANTIE VOOR JEZELF!
PAS OP !!!
Lees alléén dan verder als jij zeker weet dat jij het bovenstaande goed begrepen hebt en dat jij voor 200% voldoet aan het geschetste profiel!!!
Dit om verlies van onze kostbare tijd en wederzijdse teleurstellingen te voorkomen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Alsido in zijn streepjestrui die hij dagenlang droeg.
[ afbeelding ]
Zo zijn we weer mooi ontopic.![]()
Da's niet mis zeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
AlsidoHij was zzp-er in steigermaterialen maar zie dat hij ook gewerkt heeft bij Locomotion the Partybunker een feestcafé in Hongarije.
Als je daar wil solliciteren zijn dit de functie-eisen:
<verhaal>
Wiesda dan? Toch niet Alsido of bedoel je René?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt geen grote foto's van die site halen maar is dit onze Loco-partycrew-medewerker?
[ afbeelding ]
Ik dacht Alsido met een petje die een rare bek trekt.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wiesda dan? Toch niet Alsido of bedoel je René?
Ik denk dat het hem is, hij komt in diezelfde serie foto's van medewerkers nog een paar keer in beeldquote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht Alsido met een petje die een rare bek trekt.
Van The Bunker in Eindhoven naar The Partybunker in Hongarije, logische carrièrestap.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef beequeen het volgende:
Op die laatste foto herken ik hem wel, That's him.
[ afbeelding ]
Oh, dat is hij daarna gaan doen?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Van The Bunker in Eindhoven naar The Partybunker in Hongarije, logische carrièrestap.
Ik denk toen de steigerbouw-business even tegenzat.quote:
Op z'n LinkedIn kan ik niets meer zien dan Independent Media Production Professional in Eindhoven Area, terwijl ik toch één shared connection met hem heb.quote:Zijn Linkedin suggereert toch een geheel andere carrière.
Ik lees dit, of staat dat bij iedereen? Ik ben niet zo thuis op die site.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Op z'n LinkedIn kan ik niets meer zien dan Independent Media Production Professional in Eindhoven Area, terwijl ik toch één shared connection met hem heb.
Hij is niet zo actief op LinkedIn, denk ik.
Oh ja......ouwwwwwweeeee.quote:Contact met alsido van den boom opnemen voor:
●carrièreperspectieven
●adviesvoorstellen
●nieuwe uitdagingen
●open sollicitaties
●deskundigheidsverzoeken
●zakelijke transacties
●referentieverzoeken
●opnieuw contact op te nemen
Dat is inderdaad een standaard-rijtje op LinkedIn dat automatisch wordt toegevoegd aan je profiel. Als je in één van die dingen niet geïnteresseerd bent moet je het weghalen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees dit, of staat dat bij iedereen? Ik ben niet zo thuis op die site.
[..]
't Is vaak wat gelig ja. da's waar. Of bruin (kroketten, saté, capucijners).quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef beequeen het volgende:
De verloren zoon is weer terug.
Maar Gert, je speelt vals. Bij die ouwe ziet alles er geel of oranje uit. Kan ook aan het sfeerlicht liggen, natuurlijk.
Ow ok dan ist goedquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is, dankzij Gher, allemaal on-topic omdat opa volgens hem SV weggeconcurreerd heeft.
Ah, ok.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad een standaard-rijtje op LinkedIn dat automatisch wordt toegevoegd aan je profiel. Als je in één van die dingen niet geïnteresseerd bent moet je het weghalen.
Het kan nu nooit meer lang durenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef Jian het volgende:
Scrut en beequeen, sittin' in a tree K-i-s-s-i-n-g![]()
Ouwe nog niet online natuurlijk
Ik hoor haar stoeien met de verpakking. Valt niet mee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef pullup het volgende:
17.53 en oma gaat de spaghetti prepareren
Als ze gaat zingen moeten we oppassen volgens opa.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is eigenlijk een hele gekke meid
Nou, die pannenkoekengrap he? Meesterlijk, zelden zo gelachenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef pullup het volgende:
Hij is wel in vorm met zijn grapjes vanavond
O bah, heb ze een keer voor de kleinkids gekkocht niet te pruimen die magnetron pannekoeken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef beequeen het volgende:
Ik mute maar even.
Aha, pannenkoeken uit de magnetron voor zijn vrouw.![]()
O, dat is aardig van hem, hallo Sjon, alles goed?quote:
Hij gelooft het zelf ook nogquote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, ik was vergeten dat hij iedere dag om 7 uur opstaat en daarna gaat joggen.
Top, hij is te goed voor mij, hij is eigenlijk best wel lief of niet dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nog wat huisdieren die hij het liefst aan Angela zou geven.
Het is oranje, as usual.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef pullup het volgende:
Opa zit zijn spaghetti even lekker te prakken. Op deze manier heeft team stampie geel toch gewonnen
Nigella Lawson doet het haar niet na.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft zelfs nog tijd gehad om zijn bord te verwarmen,
Of het rechtstreeks vanuit de verpakking in de plee gooien. Scheelt opa een hoop werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef beequeen het volgende:
Via een infuus lijkt me echt de beste oplossing.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of het rechtstreeks vanuit de verpakking in de plee gooien. Scheelt opa een hoop werk.
Hij leek het ook wel grappig te vinden dat in India alweer een vrouw verkracht is terwijl het veelbesproken verkrachtingsproces nog moet beginnen.quote:
Korsakoff.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef beequeen het volgende:
Valt-ie nou in herhaling? Ik mjoette maar heul even hoor.
Ik denk dat hij het zodirect nog wel een keertje zegtquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef beequeen het volgende:
Valt-ie nou in herhaling? Ik mjoette maar heul even hoor.
Nee echt, ik neem mijn hoedje voor je af hoor deze keer.quote:
Water, dove!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef pullup het volgende:
Nu gaat opa vast koffie voor oma zichzelf maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |