quote:
Ja, alles lekker hier hoor. Met jou ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yes, long time agozag dat ik post had uit 2008
lang je niet gezien joh! alles goed? en met opa (om online te blijven hé)
Hahaha... Bang voor concurrentie?quote:
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha... Bang voor concurrentie?![]()
Ten tijde van de kooi zat ik hier ook wel, vooral ook met de fakes makenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, alles lekker hier hoor. Met jou ook?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat jij ook hier hebt gezeten. Ik kende je alleen van VOL. Lekker kissebissen over Huub tijdens de Gouden Kooi, waarschuwingen krijgen van Muerte.. Goeie ouwe tijd..
Net als Huub heeft Opa ook voor- en tegenstanders, en hebben we hier ook mods die ons op het juiste spoor (trachten te) houden. Je zal je wel vermaken hier denk ik, het is erg verslavend..
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..Maar nou we het toch over die goeie ouwe tijd hebben, schandalig eigenlijk dat je je nooit meer op Vol laat zien dan..
Tsja, er ontbreekt een échte rls.. die Serious request was nix zoiezo al...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ja lang haar niet meer gezien zeg, sowieso nog maar weinig mensen daar te vinden
Klopt was ook erg rustig.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er ontbreekt een échte rls.. die Serious request was nix zoiezo al...
Hieronder staan nog 17 topics De Mol, het is behelpen, maar er zit wel potentie in...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt was ook erg rustig.
Ben wel benieuwd of het mensen zou aantrekken als er een echte RLS weer zou komen.
Neehoor, alleen Opa is uitgestorven is er niet tot na 16:00h áls het die Ouwe behaagt dan...quote:
Oké, zitten dus verkeerde plek te kletsenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, alleen Opa is uitgestorven is er niet tot na 16:00h áls het die Ouwe behaagt dan...
Zoals je ziet, het is dagelijks gezellig hier...
Jôh....quote:Op maandag 7 januari 2013 01:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, zitten dus verkeerde plek te kletsen![]()
Ben niet eens blonTquote:
Haha ja.. klopt.. Maar ja, na DGK kregen we The Bunker en daarna Studio Vlemmix en voor beide was op VOL eigenlijk nauwelijks animo. En ja, Opaatje was weer een soort spin-off van SV. En aangezien ik toch een beetje de stichter van deze topicreeks ben, ben ik eigenlijk hier blijven hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. zolang je Daantje maar met rust laat..Maar nou we het toch over die goeie ouwe tijd hebben, schandalig eigenlijk dat je je nooit meer op Vol laat zien dan..
Oop is meestal zo tegen etenstijd op stream, maar meestal is er dan hier op het topic al behoorlijk wat leven in de brouwerij. De prangende vraag die ons dagelijks weer bezig houdt: wat eet Oop vandaag.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben niet eens blonT![]()
maar moet fok en opa dus gaan ontdekken
hahaha klinkt goedquote:Op maandag 7 januari 2013 01:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is meestal zo tegen etenstijd op stream, maar meestal is er dan hier op het topic al behoorlijk wat leven in de brouwerij. De prangende vraag die ons dagelijks weer bezig houdt: wat eet Oop vandaag.
Nah Ok pak mijn hand en ik neem je mee naar Opa...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben niet eens blonT![]()
maar moet fok en opa dus gaan ontdekken
Pakt je handquote:Op maandag 7 januari 2013 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah Ok pak mijn hand en ik neem je mee naar Opa...
Ontmoet Ajax...Opa's papegaai not te be anymore...
Voeballe... heel belangrijk..
Broodje martelen, Oops favoriet hobby..
En Omie... natuurlijk...
Nee joh.. 99,4% van Oop is zo saai als de pest... maar het gaat om die resterende 0,6% om die te pakke....quote:Op maandag 7 januari 2013 01:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Pakt je hand![]()
OMG...was dit
![]()
Maar geloof niet zo erg als die Tinie en Lau?
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee joh.. 99,4% van Oop is zo saai als de pest... maar het gaat om die resterende 0,6% om die te pakke....
Tsja, daar weten bijdehante hier vast wel beter antwoord op...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Waar komt dat hele opa verhaal vandaan dan?
Had die man zomaar ineens een cam en een site of is het een vervolg op iets (wat ik dan gemist heb?)
Ben jij dat dan nietquote:Op maandag 7 januari 2013 01:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, daar weten bijdehante hier vast wel beter antwoord op...
Nee dát leed wordt ons bespaart gelukkig...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben jij dat dan niet![]()
![]()
Mag toch hopen dat hij geen cam in de slaapkamer heefthé
gelukkig, wilde al zeggen, hoor je zo een hoop gesnurk of weet ik veel wat nog meer, het zullen vast geen Huub beelden zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dát leed wordt ons bespaart gelukkig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |