quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej... dat is een onverwachte verrassing...
Keek over de kussende smiley heenquote:
Hmmja, importeren mag hier niet echt maar soms hé?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Weinig smiley's hier, zoek en gij zult vinden toch.
4 koffie....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Niet hier aub, ga lekker via de dm, ga samen koffie drinken, het moet er toch van komen, maar niet hier, dit is het Opa-topic en posts hier gaan dus over Opa![]()
Trust
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmmja, importeren mag hier niet echt maar soms hé?
[ link | afbeelding ]
mopperbeerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Niet hier aub, ga lekker via de dm, ga samen koffie drinken, het moet er toch van komen, maar niet hier, dit is het Opa-topic en posts hier gaan dus over Opa![]()
Trust
quote:
Maar Oop is allang naar bed, en er zijn stricte regels omtrent het posten Ná-Opatijd... dus,,,quote:
Opa al naar bed..ow oké, wij moeten dan ook gaan begrijp ikquote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Oop is allang naar bed, en er zijn stricte regels omtrent het posten Ná-Opatijd... dus,,,
Jahoor...rechtsboven vlak naast die commaatjes zit een edit-knopje...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef DaniqueV het volgende:
Druk is dus drink.
Je kan geloof ik niet je eigen post meer aanpassen hé ?
Jaaaa gelukt , zie, als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor...rechtsboven vlak naast die commaatjes zit een edit-knopje...
Sssst.. straks denken ze dat ik fans heb...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaaa gelukt , zie, als ik jou toch niet had
Ikkequote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sssst.. straks denken ze dat ik fans heb...
Jôh.. maar let op hier hé? Enkele, ook wel sommige of iedereen, met name anderen letten sterk op of posts wel voldoende on-topic zijn, het is een leven hé?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Is toch ook zo, zonder jou kon ik hetnog niet veranderen/aanpassen![]()
Komt goed, ik ga mij verdiepen in opaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. maar let op hier hé? Enkele, ook wel sommige of iedereen letten sterk op of posts wel voldoende on-topic zijn, het is een leven hé?
Ik geloof je gelijk...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga mij verdiepen in opa![]()
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Weinig smiley's hier, zoek en gij zult vinden toch.
Yes, long time agoquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...
Af af... ksstt!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee. Een bekend gezicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |