Niet slimquote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb stampie geel gekozen, maar mocht het Tjikken Toenaait saté worden, laat dan iedereen weten dat ik het reeds had voorspeld
Alsof Oop gevarieerd eetquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Niet slim...gisteren had ie al stampie geel...
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
kan best hoor vandaag, stampie groenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
En dat al op 2e kerstdag!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:
zo de kerstmuts weer opgeborgen, eind van het jaar zet ik hem weer op
Vriezer lig vol iigquote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
Jaa-ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...
Kom op..klinkt toch best goed, Scrutquote:
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat opa vandaag een pakje Croma eet, hij zegt al weken bijna iedere dag hoe lekker hij dat vindt.
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Opa vindt het beter dan al die lichte troep want die lichte troep is niet goed voor zijn Pfeiffer.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.
Die mummie roept maar wat. Hier en in FB.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Anders had Johan het ook nooit zo lang nog uitgehouden. Alles voor de mummie, was Johans credo op het laatst.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.
Chronische Pfeiffer, ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt het beter dan al die lichte troep want die lichte troep is niet goed voor zijn Pfeiffer.
Bijna alles aan hem is chronisch, hij houdt niet zo van verandering.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Oop denk ik wel aan iets chronisch, maar dat heeft niets met Pfeiffer te maken
Decubitus?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Bij Oop denk ik wel aan iets chronisch, maar dat heeft niets met Pfeiffer te maken
Niet van die moeilijke woorden hoor BQquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden hoor BQ![]()
Heeft decubitus iets met stamppotteritis te maken ofzo?
Jakkes.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
Niet van die moeilijke woorden hoor BQ![]()
Heeft decubitus iets met stamppotteritis te maken ofzo?
'Klier'koorts dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alles aan hem is chronisch, hij houdt niet zo van verandering.
En niet zoenen! Dus Oop; laat Hop een poosje met rustquote:Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Klier'koorts dat verklaart een hoop.![]()
Maar zonder dolle, bij pfeiffer is het beter ook niet drinken, vriendin had het een paar maanden geleden ook en die kreeg het advies mee niet geen alcohol te drinken!
Wiki zegt het volgende
Omdat de ziekte gepaard gaat met een leverontsteking, ook als daar geen symptomen van optreden, wordt aanbevolen de lever niet te belasten met b.v. alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |