Neuh.. die tijd komt nooit meer terug helaas.. we moeten het nu met Opa doen...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
gelukkig, wilde al zeggen, hoor je zo een hoop gesnurk.of weet ik veel wat nog meer, het zullen vast geen Huub beelden zijn
Ja, zaten er toen echt diep in, tijd komt echt niet meer terug ben ik bang voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. die tijd komt nooit meer terug helaas.. we moeten het nu met Opa doen...![]()
Omg.. wat erg eigenlijk nu ik dat zo neerzet realiseer ik me hoe diep...
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
En hoelang bestaat dat forum al van hem met die beelden?
Geen idee, ik ben ongeveer 2 jaar geleden ingestapt nadat Johan Vlemmix en Peter naar de klote geholpen waren met hun poging een rls in de lucht te houden...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
En hoelang bestaat dat forum al van hem met die beelden?
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik ben ongeveer 2 jaar geleden ingestapt nadat Johan Vlemmix en Peter naar de klote geholpen waren met hun poging een rsl in de lucht te houden...
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.
Hoe kan dat dan vraag ik mij af, wrom het bij Johan fout is gegaan en dit van hem wel aanslaat/ kan blijven bestaan?
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, dat is dus al wel lang dat dit loopt.
Hoe kan dat dan vraag ik mij af, wrom het bij Johan fout is gegaan en dit van hem wel aanslaat?
verdiep mij er nu pas in hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 02:04 schreef naomi123 het volgende:
Omdat er blijkbaar mensen zoals jij zijn die dit zich afvragen
Heel apart dat zo'n opa het al 2 jaar volhoud.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...
Gek genoeg vond iedereen dat,en toch is Johan door zeer negatieve reacties op zijn chat er mee gestopt... Peter Nunninga en zijn vriendin heeft de chats nog maanden weten te redden met zijn webcamoptredens maar ook dat werd geTrolled op het eind..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heel apart dat zo'n opa het al 2 jaar volhoud.
Jammer ook dat Johan door die trollen ten onder is gegaan dan.
Lijkt er op dat ze doelbewust zo bezig waren dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek genoeg vond iedereen dat,en toch is Johan door zeer negatieve reacties op zijn chat er mee gestopt... Peter Nunninga en zijn vriendin heeft de chats nog maanden weten te redden met zijn webcamoptredens maar ook dat werd geTrolled op het eind..
Ustream en Livestream hosten duizenden "Opaatjes.."quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Lijkt er op dat ze doelbewust zo bezig waren dan.
Of zou het kunnen komen doordat die opa er minder reclame voor heeft gemaakt?
Wat ik al eerder zei, heb jou en beer wel eens zien typen over opa...maar had geen idee waarover het ging![]()
Buiten jullie dus nooit iets voorbij zien komen aan reclame voor die opa
Vol loopt nergens meer warm voor, zoals ik al zei zelfs Serious Request werkte niet echt meer.. laat staan een Mol-topic...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef DaniqueV het volgende:
Tja, vol loopt er dus niet warm voor...maar doen ze wel met meer dingen niet meer![]()
Zou er zelf echt niet aan moeten denken om de hele tijd een cam. op je porum te hebben staan zeg![]()
Nee laat mij dan maar lekker veilig ergens achteraan staan
Gher en ik kunnen er samen wel wat van hoor,quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ZOA het volgende:
Sjemig .. er zijn maar weinig delen zo OT(on topic in deze) met zo weinig OP's over Opa als dit deel
Klopt jammer genoeg helemaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vol loopt nergens meer warm voor, zoals ik al zei zelfs Serious Request werkte niet echt meer.. laat staan een Mol-topic...
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gher en ik kunnen er samen wel wat van hoor,wij l*llen de boel wel aan elkaar
Иди спать сумасшедшийquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doen
Euhmm....mag ik dat ook anderen laten doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nog ongeveer 180 posts te gaan .. dan mag je de OP doen
whoehahaha ja ik ga slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Иди спать сумасшедший
Of zoiets....
Hey, weer een bloementjesjurkquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Иди спать сумасшедший
Of zoiets....
No thanks Coos...die mag je van mij zelf aantrekkenquote:
ga slapen gek staat er in het russischquote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je spreekt typt over de grenzen Gher
oké grenzen zijn aardig verdwenen...
Vraagt zich nu af.,wat staat ergaat zoeken
quote:
Nahh is voor die bijdehante ZOA die lult graag in kronkeltjes...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je spreekt typt over de grenzen Gher
oké grenzen zijn aardig verdwenen...
Vraagt zich nu af.,wat staat ergaat zoeken
Tis Kerst .. ik mag nachtspokenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Zijn hier meer nachtspookjes dus, like that
Nope... gaat niet gebeuren...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:43 schreef DaniqueV het volgende:
Nu nog die opa gek zien te krijgen dat die nachtspoken gaat
heb ook een leuke shrek btw. mijn dochter even omgebouwdquote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh is voor die bijdehante ZOA die lult graag ik kronkeltjes...
Kerst, je loopt beetje achter hoorquote:
Nahhh....kunnen wij niet ff aan zijn deur gaan klepperen dan?quote:
Ehh Psstt... ZOA is een beetje.. eehhh...quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kerst, je loopt beetje achter hoor![]()
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kerst, je loopt beetje achter hoor![]()
Ik zeg nietsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ehh Psstt... ZOA is een beetje.. eehhh...niet verder vertellen hoor...
ahaaaa, vandaar net dat russischquote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://www.feestenalmanak.nl/feest/kerstmis-orthodox/
Zoiets jaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?![]()
Tis nu -3 met een beetje sneeuw. Oekraine overigensquote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ahaaaa, vandaar net dat russisch![]()
![]()
heb niets gezegd okéeuhmm koud daar ook hoor!
De maretak of mistletoequote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... en zo heb je overal wel één Kerst te vieren?![]()
owwwwww dat valt mee! hoorde vorige week over -40 in Rusland brrrrrquote:Op maandag 7 januari 2013 02:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Tis nu -3 met een beetje sneeuw. Oekraine overigens
Ja...ga ook verstandig doenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nachtbrakers...ik ga dringend "herstellen" voor de komende dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |