Je moet het maar zo zien, vaak is het een heerlijke vrije dag, dat vind ik het voordeel van de kerst, voor de rest heb ik er ook niets meequote:Op maandag 7 januari 2013 03:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alhoewel ikzelf van de maretak ben en ik Kerst idd als een heidens vruchtbaarheidsfeest beschouw
zeker weten en dan vooral omdat dit ons een geweldig dikke stok geeft voor als hij in de toekomst weer eens begint te zaniken over het "offtopic" postenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:27 schreef pullup het volgende:
Goed om te zien dat mummie het gezellig had met zijn mummiette.
Jij weet echt wat het betekent, dus voor jou geen excuus aangaande deze postquote:Op maandag 7 januari 2013 09:51 schreef Copycat het volgende:
Gert dient ons altijd zo mooi van retoriek.
Jij altijd met je holle repliek.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef Jian het volgende:
Jij weet echt wat het betekent, dus voor jou geen excuus aangaande deze post![]()
Ha ha, schrijf die maar op je track record
Nix daarvan, in het kader van een prettig introductiegesprek vind ik het terecht dat er af en toe licht wordt afgebogen naar lings of rechts..quote:Op maandag 7 januari 2013 09:45 schreef Jian het volgende:
[..]
zeker weten en dan vooral omdat dit ons een geweldig dikke stok geeft voor als hij in de toekomst weer eens begint te zaniken over het "offtopic" posten
Ongeloofeloos, jij schrijft bijna het in één keer goed.Dat zal wel aan je track record liggen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
Een rertoriek, is dat een moderne riek in ouderwets design?
Ik doe met je mee.quote:
Dat vinden wij nu ook altijd en het is je van harte gegund hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix daarvan, in het kader van een prettig introductiegesprek vind ik het terecht dat er af en toe licht wordt afgebogen naar lings of rechts..
Ik ben bang dat oma al afhaakt na de woorden spinazie en wokken in dit recept heksquote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Pullup. we weten nog niet eens wat het weekmenu is, Gert weg, Poll weg...misschien eet Opa wel lekker Spagetti .....nu ik dit zo tik, volgens mij kennen ze in Den Haag geen pasta gerechten.
Nou voor Oma, Vlinderpasta met zalm en spinazie, spinazie eerst even wokken en dan door de pasta roeren, een lekker sausje van verse geplette tomaatjes, zalm in dunne snippers,beetje oude geraspte kaas en smullen maar
het is zo lekker en vooral simpel, zelf Opa kan het klaarmaken, appeltje-eitjequote:Op maandag 7 januari 2013 10:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat oma al afhaakt na de woorden spinazie en wokken in dit recept heks
quote:Team Spinazie met visstick
Een appeltje en een eitje is inderdaad een veel waarschijnlijker avondmaal dan dat opa zelf spinazie gaat wokkenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo lekker en vooral simpel, zelf Opa kan het klaarmaken, appeltje-eitje
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een appeltje en een eitje is inderdaad een veel waarschijnlijker avondmaal dan dat opa zelf spinazie gaat wokken
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vinden wij nu ook altijd en het is je van harte gegund hoorNiks mis met een beetje offtopic gaan de hele nacht.
Ik heb stampie geel gekozen, maar mocht het Tjikken Toenaait saté worden, laat dan iedereen weten dat ik het reeds had voorspeldquote:
Niet slimquote:Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb stampie geel gekozen, maar mocht het Tjikken Toenaait saté worden, laat dan iedereen weten dat ik het reeds had voorspeld
Alsof Oop gevarieerd eetquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Niet slim...gisteren had ie al stampie geel...
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
kan best hoor vandaag, stampie groenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef pos het volgende:
[..]
En dat al op 2e kerstdag!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef Toverheks het volgende:
zo de kerstmuts weer opgeborgen, eind van het jaar zet ik hem weer op
Vriezer lig vol iigquote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gokt er op dat oma teveel heeft gemaakt denk ik.
Jaa-ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's een mooie vraag.. het antwoord is dat Johan een redelijk grote ploeg medewerkers om zich heen had in zijn eigen villa en een leuke show wilde maken...wat mislukte vanwege teveel Trollen en Opa, met één webcam zich nergens wat van aantrekt...
Kom op..klinkt toch best goed, Scrutquote:
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat opa vandaag een pakje Croma eet, hij zegt al weken bijna iedere dag hoe lekker hij dat vindt.
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Opa vindt het beter dan al die lichte troep want die lichte troep is niet goed voor zijn Pfeiffer.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef pos het volgende:
[..]
Ik vind het echt vies, blehh... Het ruikt ook heel sterk en vies.
Die mummie roept maar wat. Hier en in FB.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En Gher gelooft het zelf ook nog, denk ik.
Anders had Johan het ook nooit zo lang nog uitgehouden. Alles voor de mummie, was Johans credo op het laatst.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En herinnert zich nog haarscherp dat hij de enige was die het rechte pad bleef bewandelen te midden van de trollen chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |