Ik hoor haar stoeien met de verpakking. Valt niet mee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef pullup het volgende:
17.53 en oma gaat de spaghetti prepareren
Als ze gaat zingen moeten we oppassen volgens opa.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is eigenlijk een hele gekke meid
Nou, die pannenkoekengrap he? Meesterlijk, zelden zo gelachenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef pullup het volgende:
Hij is wel in vorm met zijn grapjes vanavond
O bah, heb ze een keer voor de kleinkids gekkocht niet te pruimen die magnetron pannekoeken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef beequeen het volgende:
Ik mute maar even.
Aha, pannenkoeken uit de magnetron voor zijn vrouw.![]()
O, dat is aardig van hem, hallo Sjon, alles goed?quote:
Hij gelooft het zelf ook nogquote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, ik was vergeten dat hij iedere dag om 7 uur opstaat en daarna gaat joggen.
Top, hij is te goed voor mij, hij is eigenlijk best wel lief of niet dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nog wat huisdieren die hij het liefst aan Angela zou geven.
Het is oranje, as usual.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef pullup het volgende:
Opa zit zijn spaghetti even lekker te prakken. Op deze manier heeft team stampie geel toch gewonnen
Nigella Lawson doet het haar niet na.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft zelfs nog tijd gehad om zijn bord te verwarmen,
Of het rechtstreeks vanuit de verpakking in de plee gooien. Scheelt opa een hoop werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef beequeen het volgende:
Via een infuus lijkt me echt de beste oplossing.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of het rechtstreeks vanuit de verpakking in de plee gooien. Scheelt opa een hoop werk.
Hij leek het ook wel grappig te vinden dat in India alweer een vrouw verkracht is terwijl het veelbesproken verkrachtingsproces nog moet beginnen.quote:
Korsakoff.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef beequeen het volgende:
Valt-ie nou in herhaling? Ik mjoette maar heul even hoor.
Ik denk dat hij het zodirect nog wel een keertje zegtquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef beequeen het volgende:
Valt-ie nou in herhaling? Ik mjoette maar heul even hoor.
Nee echt, ik neem mijn hoedje voor je af hoor deze keer.quote:
Water, dove!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef pullup het volgende:
Nu gaat opa vast koffie voor oma zichzelf maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |