Jep, check hier maar: https://www.de4emusketier.nl/karakterweekendquote:Op maandag 7 januari 2013 14:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Jaja, hiken hè?
Hoe is het nu met je knie trouwens, helemaal geen last meer van?
Coolquote:Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga eind april aan de West Highland Way starten![]()
Het wordt mijn 3e trip naar Schotland (10e naar GB geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
CoolBen er zelf niet geweest, maar mr Q heeft die gelopen (échtemannenweek
, soort strijd tegen elkaar, de elementen, en ..... whisky
). En er hangt een best heul grote canvas van een foto van die trip in de huiskamer. Ierland/Schotland/Engeland staan hier voor het najaar op de planning.
@Maleduck: wat jij gaat doen, ook supertof
Westhighland Way is echt heel mooiquote:Op maandag 7 januari 2013 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het wordt mijn 3e trip naar Schotland (10e naar GB geloof ik), heb er echt heel veel zin in!
![]()
Zelf hebben we de zeearend van Portree aan de muur hangen boven de eettafel
We zijn een stuk er langs gereden en hebben zelfs al een heel klein stukje gelopen in 2009. Ge-wel-dig lijkt het mequote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Westhighland Way is echt heel mooi
Onze trip in mei wordt mijn...24e of 25e keer in Schotland
Eensquote:Op maandag 7 januari 2013 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zijn een stuk er langs gereden en hebben zelfs al een heel klein stukje gelopen in 2009. Ge-wel-dig lijkt het me![]()
![]()
En ik ben jaloers op familie daarwil ik ook! Of eigenlijk: ik zou zelf wel de familie daar willen zijn
![]()
Spanning en sensatie!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef Arquero het volgende:
Ga vanavond wel, maar wat blijft nog ff een verrassing, ook voor mezelf
Geen zin meer?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef YUR het volgende:
Ik heb net besloten dat ik eerder wegga van school, dus ik ga ook lopen vanavond
Ahum, en jij denkt te kunnen lopen zonder zijn afleiding?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:14 schreef Luxuria het volgende:
Dit weekend ga ik voor het eerst met iemand samen lopen, met de jongen waar ik sinds kort mee aan het daten ben
gewoon er net achter gaan lopen, dan komt dat helemaal goedquote:Op maandag 7 januari 2013 15:47 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ahum, en jij denkt te kunnen lopen zonder zijn afleiding?
Dat zal zijn idee ook wel zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gewoon er net achter gaan lopen, dan komt dat helemaal goed
Wel lekker ontspannen lopen, anders krijg je last van je schouderquote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat ik een recordtijd neer ga zetten
Voordeel is wel dat ze dan een goed excuus heeft om een massage te vragenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wel lekker ontspannen lopen, anders krijg je last van je schouder
Ik ik!! Training 12 van m'n schema dat me op 10 maart klaar moet hebben voor de CPCquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Maarre...ehm...oh ja! Wie gaat er vanavond nog hardlopen? En zo ja, wat? Hoe gaat het met de schemavolgers?
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien moet ik toch even gaan.. 15x 1 minuut staat er op het programma..
Nice! Leuke les blijft datquote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Uit welk schema komt die les?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
week 1, les 2 van Rentate 5-10.quote:
Ik. Kilometer of zeven is het plan!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Maarre...ehm...oh ja! Wie gaat er vanavond nog hardlopen? En zo ja, wat? Hoe gaat het met de schemavolgers?
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Xhermes het volgende:
Verder ingeschreven voor een CaniCross met mijn hond. Slechts 2km omdat ze nog wat aan de jonge kant is ( Husky van 8 maanden ), maar even kijken hoe dat gaat. En in maart de MudMasters! Volgende week ook beginnen met CrossFit, kijken hoe dat bevalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Viel me niets tegen!quote:
Lijkt me leuk om een keer ergens op de Veluwe te gaan lopenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww das lief![]()
Ik ga straks eerst lopen en dan nog eens grondig googlen. Er moet toch wel iets leuks te vinden zijn!!
Het is dat het cross-seizoen is afgelopen, anders had ik je met liefde heen en weer gesleept naar de crossjes. Volgend jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper*
Ik wil ook zo graag een keer een cross doen, maar ik kan niks vinden wat een beetje te doen is...
Probleem is namelijk dat ik niet altijd een auto tot m'n beschikking heb, dus het moet enigszins bekijkbaar zijn. En dat maakt het lastig, want crossen gebeurt blijkbaar altijd in het buitengebied...
Die 3bergenLOOP leek me wel wat en die is goed bereikbaar. Maar die lijkt vol te zitten![]()
Gedoe!!
Tuurlijk lukt dat! Hop, gaan!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk mijzelf weer naar buiten schoppen. Nog een 10-10-12 doen ..of een 15-15 volgens mijn schema maar weet niet of dat lukt.
Maar het miezert, waait en is donker.
*eigenlijk geen zin*
We liepen qua snelheid (en dus afstand) nagenoeg gelijk zie ikquote:Op maandag 7 januari 2013 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Viel me niets tegen!blij dat ik even gegaan ben. Zo mijn garmin uitlezen, ben wel benieuwd naar mijn snelheid steeds die minuut. Ging volgens mij harder dan ik normaal loop, dus dat belooft wat
Ik kan het op zn minst proberen natuurlijk, weet ik meteen of ik dik 2 km achter elkaar kan volhouden zonder wandelen.quote:
Proberen? Je gaat het gewoon doen!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan het op zn minst proberen natuurlijk, weet ik meteen of ik dik 2 km achter elkaar kan volhouden zonder wandelen.
*zin zoeken*
Ochtendwandelingen lopen lekkerder, vooral in wintertijd daar ben ik wel achter!
Dat dus!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Proberen? Je gaat het gewoon doen!
* GotC mompelt iets over een meer
Het is natuurlijk ook m'n eigen schuld, ik moet ook niet op vakantie gaan in het cross seizoenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is dat het cross-seizoen is afgelopen, anders had ik je met liefde heen en weer gesleept naar de crossjes. Volgend jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
joggingbroek en hoody al aangetrokken.
Eigenlijk omdat ik wil weten hoe 15 minuten smaakt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
joggingbroek en hoody al aangetrokken.
Eigenlijk omdat ik wil weten hoe 15 minuten smaakt.
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef GotC het volgende:
[..]
En toch sluit ik aan bij de dames: Vergeet niet dat je nog steeds in een 'opbouwende' periode zit en dat het nog steeds belastend is voor je gewrichten/pezen om 2 dagen achter elkaar te lopen. Vooral ook omdat je wat gewicht kwijt wil raken..
Buiten het feit dat ik je 10km erg onlogisch vind. Je loopt wel wat langere afstanden, maar telkens kom je op 10km door het in- en uitlopen. Is in de kern kan je dus nog geen 10km lopen. In dat opzicht lijkt het me onlogisch om 10km in een schema op te nemen.
Just my 2 cents
Ik ben idd wat kritischquote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Cynic het volgende:
Het terrein van afgelopen zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Cynic het volgende:
Het terrein van afgelopen zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegHet is dat ik geen aap ben, anders had ik het wel leuk gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hij gaat een 6km hindernisloop doen, hoezo HM kunnen lopen. Overdrijven is ook een vak. Hij moet een 10km kunnen lopen, ach, een 5km zou zelfs als kunnen. Tis een tikkie verder en je hebt wat hindernissen, maar het moet te doen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnen
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef GotC het volgende:
[..]
We liepen qua snelheid (en dus afstand) nagenoeg gelijk zie ik
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij gaat een 6km hindernisloop doen, hoezo HM kunnen lopen. Overdrijven is ook een vak. Hij moet een 10km kunnen lopen, ach, een 5km zou zelfs als kunnen. Tis een tikkie verder en je hebt wat hindernissen, maar het moet te doen zijn.
Ik dacht al dat je dat dachtquote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!
's morgens vroeg he!!quote:
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef linebear het volgende:
Welke run ga ik doen ?
Vanmiddag nieuwe schoentjes aan laten meten
volgens mij sta je op het programma voor een stukje vna 42km en nog wat.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef linebear het volgende:
Welke run ga ik doen ?
Vanmiddag nieuwe schoentjes aan laten meten
Mooi schoentjequote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef linebear het volgende:
Deze schoen is het dus geworden
[ afbeelding ]
Dan is het je vergeven. Ik ga verder met ziek zijn en Dexter kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!
Beterschapquote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven. Ik ga verder met ziek zijn en Dexter kijken.
Ja en nu loop ik slijm (soms met bloed - komt vast door Dex) op te hoesten, lichtelijke verhoging, moeilijk ademen en zulks.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef GotC het volgende:
[..]
BeterschapMaar! Nog maar een paar dagen gips
En Dexter
neutraal... leuk om te zien hoe je voeten neer zet....quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi schoentjeIs dat nou neutraal of antipronatie?
Blergh! Klinkt nasty. Blood spatter analysis!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja en nu loop ik slijm (soms met bloed - komt vast door Dex) op te hoesten, lichtelijke verhoging, moeilijk ademen en zulks.
Had je dat nog nooit gezien? (oftewel: Nog nooit schoenen aan laten meten)quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef linebear het volgende:
[..]
neutraal... leuk om te zien hoe je voeten neer zet....
nee...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gezien? (oftewel: Nog nooit schoenen aan laten meten)
Dat verbaasd me! You're in for a treat on your next runquote:
mixed feelings, maar dat is puur gevoel... ik kan het grote voordeel zien maar misschien dat ik kriegel word als er iemand de hele tijd naast me fietst.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
Oh speaking of marathons.. ik ga dus officieel meefietsen met de LDLWerd gewaarschuwd dat het voor de fietsers zwaarder is dan voor de lopers.
![]()
Heb er helemaal zin in!
Kreeg nog de tip om tijdens de marathon misschien ook mee te fietsen ipv bij de finish te staan. Onder het motto: Waar heeft Yur meer aan: Jij bij de finish of dat je 38 km mee kan fietsen?
Hmm.. Nog even op dat idee broeden.
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderopquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mixed feelings, maar dat is puur gevoel... ik kan het grote voordeel zien maar misschien dat ik kriegel word als er iemand de hele tijd naast me fietst.
Had/heb de vorige versie van deze schoen. Dus ik weet hoe ie voeltquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat verbaasd me! You're in for a treat on your next run
Zou alleen niet op nieuwe schoenen je wedstrijd lopen in Egmond.
Zie je dan wel wat, aangezien er veel publiek voor staat ?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderop
anders gewoon zwemmen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
Hmpf. Ik wil zometeen meedoen met aquarobics..maar ik zie alleen maar gespring in de YT filmpjes. Weet niet hoe verstandig dat is
oke, en dan mag je van afstand af en toe even in the runners zone komenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderop
Ik weet dat 2 km na de start en 2 km voor de finish ik echt niet mee hoef te fietsen: Daar is het pas te druk. Bij de overige km's werd me verteld dat het prima kon.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef linebear het volgende:
[..]
Zie je dan wel wat, aangezien er veel publiek voor staat ?
band of honour!!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Bleeeeeh ik heb een loszittende teennagel van al het geren.
Top dat je bent geweest manquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/117773703
Done.
Viel niet eens tegen om te doen, adem ging goed. Hamstring deed was wat pijnlijk van zaterdag nog, beetje mn schenen maar al met al ging het wel goed.
Had alleen verwacht dat ik zonder die extra stops in totaal een hoger gemiddelde snelheid zou hebben maar was eigenlijk best een slak zie ik
Kom in die tijd eigenlijk 500 meter verder maar goed, ik weet nu dat ik dit ook kan, volgende week moet ik hem weer doen
2 seconden lijm ?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Megafoon mee en coachen maarquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet dat 2 km na de start en 2 km voor de finish ik echt niet mee hoef te fietsen: Daar is het pas te druk. Bij de overige km's werd me verteld dat het prima kon.
Zou liever zelf lopen, believe mequote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, en dan mag je van afstand af en toe even in the runners zone komen
Morgen LDL 21kquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
Wie gaat er vanavond nog hardlopen? En zo ja, wat? Hoe gaat het met de schemavolgers?
ik mis er 2, duurt erg lang voor ze terugkomen, maand of 4 inmiddels bij m'n grote teenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Wat mij enorm helpt is zorgen dat ik in ieder geval niet hoef te koken. Vandaag heb ik een grote pan couscous gemaakt voor twee dagen dus dat kan ik morgen na het rennen gewoon even in de magnetron jetsen. Afwassen sla ik gewoon lekker een dag overquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik zit echt in een runnersdip. Ben het een beetje zat om constant 's avonds te moeten lopen. Vroeg opstaan, hele dag werken, daarna nog hardlopen met in het vooruitzicht dat ik nog moet koken/afwassen/de was doen/stofzuigen/blabla.
Kan niet wachten tot stage voorbij is. Hopelijk is mijn schoolrooster een beetje okee en kan ik minimaal 1 keer per week overdag lopen. Beetje variatie in het spel ofzo.
Maar voor nu. Blegh.![]()
Net wel gelopen hoor, daar niet van. Voelt alleen veel minder lekker als voorheen
Hè bah! Ik probeer 'm nu te laten zitten zo lang mogelijk, hopelijk in ieder geval tot Egmond.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Morgen LDL 21k
[..]
ik mis er 2, duurt erg lang voor ze terugkomen, maand of 4 inmiddels bij m'n grote teen
Zo is dat, had een verspilling van mogelijkheid tot lopen geweest anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |