Het is natuurlijk ook m'n eigen schuld, ik moet ook niet op vakantie gaan in het cross seizoenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is dat het cross-seizoen is afgelopen, anders had ik je met liefde heen en weer gesleept naar de crossjes. Volgend jaar
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
joggingbroek en hoody al aangetrokken.
Eigenlijk omdat ik wil weten hoe 15 minuten smaakt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef De_kluizenaar het volgende:
joggingbroek en hoody al aangetrokken.
Eigenlijk omdat ik wil weten hoe 15 minuten smaakt.
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef GotC het volgende:
[..]
En toch sluit ik aan bij de dames: Vergeet niet dat je nog steeds in een 'opbouwende' periode zit en dat het nog steeds belastend is voor je gewrichten/pezen om 2 dagen achter elkaar te lopen. Vooral ook omdat je wat gewicht kwijt wil raken..
Buiten het feit dat ik je 10km erg onlogisch vind. Je loopt wel wat langere afstanden, maar telkens kom je op 10km door het in- en uitlopen. Is in de kern kan je dus nog geen 10km lopen. In dat opzicht lijkt het me onlogisch om 10km in een schema op te nemen.
Just my 2 cents
Ik ben idd wat kritischquote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Cynic het volgende:
Het terrein van afgelopen zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Cynic het volgende:
Het terrein van afgelopen zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er lag ook af en toe iets in de wegHet is dat ik geen aap ben, anders had ik het wel leuk gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hij gaat een 6km hindernisloop doen, hoezo HM kunnen lopen. Overdrijven is ook een vak. Hij moet een 10km kunnen lopen, ach, een 5km zou zelfs als kunnen. Tis een tikkie verder en je hebt wat hindernissen, maar het moet te doen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kritiisch punt maar terecht, zeker gezien je plannen....dan zou je, imo, nu een HM aan moeten kunnen
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef GotC het volgende:
[..]
We liepen qua snelheid (en dus afstand) nagenoeg gelijk zie ik
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij gaat een 6km hindernisloop doen, hoezo HM kunnen lopen. Overdrijven is ook een vak. Hij moet een 10km kunnen lopen, ach, een 5km zou zelfs als kunnen. Tis een tikkie verder en je hebt wat hindernissen, maar het moet te doen zijn.
Ik dacht al dat je dat dachtquote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!
's morgens vroeg he!!quote:
En, wat is het geworden?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef linebear het volgende:
Welke run ga ik doen ?
Vanmiddag nieuwe schoentjes aan laten meten
volgens mij sta je op het programma voor een stukje vna 42km en nog wat.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef linebear het volgende:
Welke run ga ik doen ?
Vanmiddag nieuwe schoentjes aan laten meten
Mooi schoentjequote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef linebear het volgende:
Deze schoen is het dus geworden
[ afbeelding ]
Dan is het je vergeven. Ik ga verder met ziek zijn en Dexter kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik haalde per ongeluk Linebear en N.I.M.B.Y. door elkaar, mijn excuses!
Beterschapquote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan is het je vergeven. Ik ga verder met ziek zijn en Dexter kijken.
Ja en nu loop ik slijm (soms met bloed - komt vast door Dex) op te hoesten, lichtelijke verhoging, moeilijk ademen en zulks.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef GotC het volgende:
[..]
BeterschapMaar! Nog maar een paar dagen gips
En Dexter
neutraal... leuk om te zien hoe je voeten neer zet....quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooi schoentjeIs dat nou neutraal of antipronatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |