Blergh! Klinkt nasty. Blood spatter analysis!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja en nu loop ik slijm (soms met bloed - komt vast door Dex) op te hoesten, lichtelijke verhoging, moeilijk ademen en zulks.
Had je dat nog nooit gezien? (oftewel: Nog nooit schoenen aan laten meten)quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef linebear het volgende:
[..]
neutraal... leuk om te zien hoe je voeten neer zet....
nee...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gezien? (oftewel: Nog nooit schoenen aan laten meten)
Dat verbaasd me! You're in for a treat on your next runquote:
mixed feelings, maar dat is puur gevoel... ik kan het grote voordeel zien maar misschien dat ik kriegel word als er iemand de hele tijd naast me fietst.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
Oh speaking of marathons.. ik ga dus officieel meefietsen met de LDLWerd gewaarschuwd dat het voor de fietsers zwaarder is dan voor de lopers.
![]()
Heb er helemaal zin in!
Kreeg nog de tip om tijdens de marathon misschien ook mee te fietsen ipv bij de finish te staan. Onder het motto: Waar heeft Yur meer aan: Jij bij de finish of dat je 38 km mee kan fietsen?
Hmm.. Nog even op dat idee broeden.
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderopquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mixed feelings, maar dat is puur gevoel... ik kan het grote voordeel zien maar misschien dat ik kriegel word als er iemand de hele tijd naast me fietst.
Had/heb de vorige versie van deze schoen. Dus ik weet hoe ie voeltquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat verbaasd me! You're in for a treat on your next run
Zou alleen niet op nieuwe schoenen je wedstrijd lopen in Egmond.
Zie je dan wel wat, aangezien er veel publiek voor staat ?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderop
anders gewoon zwemmen?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
Hmpf. Ik wil zometeen meedoen met aquarobics..maar ik zie alleen maar gespring in de YT filmpjes. Weet niet hoe verstandig dat is
oke, en dan mag je van afstand af en toe even in the runners zone komenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan niet naast hem fietsen, hoogstens op het fietspad 5 meter verderop
Ik weet dat 2 km na de start en 2 km voor de finish ik echt niet mee hoef te fietsen: Daar is het pas te druk. Bij de overige km's werd me verteld dat het prima kon.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef linebear het volgende:
[..]
Zie je dan wel wat, aangezien er veel publiek voor staat ?
band of honour!!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Bleeeeeh ik heb een loszittende teennagel van al het geren.
Top dat je bent geweest manquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/117773703
Done.
Viel niet eens tegen om te doen, adem ging goed. Hamstring deed was wat pijnlijk van zaterdag nog, beetje mn schenen maar al met al ging het wel goed.
Had alleen verwacht dat ik zonder die extra stops in totaal een hoger gemiddelde snelheid zou hebben maar was eigenlijk best een slak zie ik
Kom in die tijd eigenlijk 500 meter verder maar goed, ik weet nu dat ik dit ook kan, volgende week moet ik hem weer doen
2 seconden lijm ?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Megafoon mee en coachen maarquote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet dat 2 km na de start en 2 km voor de finish ik echt niet mee hoef te fietsen: Daar is het pas te druk. Bij de overige km's werd me verteld dat het prima kon.
Zou liever zelf lopen, believe mequote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, en dan mag je van afstand af en toe even in the runners zone komen
Morgen LDL 21kquote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
Wie gaat er vanavond nog hardlopen? En zo ja, wat? Hoe gaat het met de schemavolgers?
ik mis er 2, duurt erg lang voor ze terugkomen, maand of 4 inmiddels bij m'n grote teenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef karoltje het volgende:
Wat mij enorm helpt is zorgen dat ik in ieder geval niet hoef te koken. Vandaag heb ik een grote pan couscous gemaakt voor twee dagen dus dat kan ik morgen na het rennen gewoon even in de magnetron jetsen. Afwassen sla ik gewoon lekker een dag overquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Miezziej het volgende:
Ik zit echt in een runnersdip. Ben het een beetje zat om constant 's avonds te moeten lopen. Vroeg opstaan, hele dag werken, daarna nog hardlopen met in het vooruitzicht dat ik nog moet koken/afwassen/de was doen/stofzuigen/blabla.
Kan niet wachten tot stage voorbij is. Hopelijk is mijn schoolrooster een beetje okee en kan ik minimaal 1 keer per week overdag lopen. Beetje variatie in het spel ofzo.
Maar voor nu. Blegh.![]()
Net wel gelopen hoor, daar niet van. Voelt alleen veel minder lekker als voorheen
Hè bah! Ik probeer 'm nu te laten zitten zo lang mogelijk, hopelijk in ieder geval tot Egmond.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Morgen LDL 21k
[..]
ik mis er 2, duurt erg lang voor ze terugkomen, maand of 4 inmiddels bij m'n grote teen
Zo is dat, had een verspilling van mogelijkheid tot lopen geweest anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |