quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien moet ik toch even gaan.. 15x 1 minuut staat er op het programma..
Nice! Leuke les blijft datquote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Uit welk schema komt die les?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
week 1, les 2 van Rentate 5-10.quote:
Ik. Kilometer of zeven is het plan!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Maarre...ehm...oh ja! Wie gaat er vanavond nog hardlopen? En zo ja, wat? Hoe gaat het met de schemavolgers?
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Xhermes het volgende:
Verder ingeschreven voor een CaniCross met mijn hond. Slechts 2km omdat ze nog wat aan de jonge kant is ( Husky van 8 maanden ), maar even kijken hoe dat gaat. En in maart de MudMasters! Volgende week ook beginnen met CrossFit, kijken hoe dat bevalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Viel me niets tegen!quote:
Lijkt me leuk om een keer ergens op de Veluwe te gaan lopenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww das lief![]()
Ik ga straks eerst lopen en dan nog eens grondig googlen. Er moet toch wel iets leuks te vinden zijn!!
Het is dat het cross-seizoen is afgelopen, anders had ik je met liefde heen en weer gesleept naar de crossjes. Volgend jaarquote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
*mopper*
Ik wil ook zo graag een keer een cross doen, maar ik kan niks vinden wat een beetje te doen is...
Probleem is namelijk dat ik niet altijd een auto tot m'n beschikking heb, dus het moet enigszins bekijkbaar zijn. En dat maakt het lastig, want crossen gebeurt blijkbaar altijd in het buitengebied...
Die 3bergenLOOP leek me wel wat en die is goed bereikbaar. Maar die lijkt vol te zitten![]()
Gedoe!!
Tuurlijk lukt dat! Hop, gaan!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik moet eigenlijk mijzelf weer naar buiten schoppen. Nog een 10-10-12 doen ..of een 15-15 volgens mijn schema maar weet niet of dat lukt.
Maar het miezert, waait en is donker.
*eigenlijk geen zin*
We liepen qua snelheid (en dus afstand) nagenoeg gelijk zie ikquote:Op maandag 7 januari 2013 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Viel me niets tegen!blij dat ik even gegaan ben. Zo mijn garmin uitlezen, ben wel benieuwd naar mijn snelheid steeds die minuut. Ging volgens mij harder dan ik normaal loop, dus dat belooft wat
Ik kan het op zn minst proberen natuurlijk, weet ik meteen of ik dik 2 km achter elkaar kan volhouden zonder wandelen.quote:
Proberen? Je gaat het gewoon doen!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan het op zn minst proberen natuurlijk, weet ik meteen of ik dik 2 km achter elkaar kan volhouden zonder wandelen.
*zin zoeken*
Ochtendwandelingen lopen lekkerder, vooral in wintertijd daar ben ik wel achter!
Dat dus!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Proberen? Je gaat het gewoon doen!
* GotC mompelt iets over een meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |