abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:52:19 #101
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_121155328
Ik heb bijna altijd in pak gesolliciteerd omdat dat zo 'hoorde'.
Echter, ik heb bij slechts 2 functies een pak gedragen.

Op een advocaten- en notariskantoor was ik zelfs overdressed omdat ik dagelijks in een pak liep. De hoge heren en dames deden namelijk alleen een pak aan als ze een klant ontvingen (die hing dus gewoon in de kast op de eigen kamer).

Bij een andere functie vond ik het fijn omdat het duidelijk was dat mensen toch meer van je accepteerden als je er netter uitzag. En ik zat daar op de begane grond in het zicht van de ingang dus het viel nog op ook ;))

Heb wel een keer de vraag gekregen waarom ik geen pak meer droeg tijdens mijn werk en dat ik dat wel tijdens mijn sollicitatie had gedaan. Mijn antwoord was dat ik solliciteerde in pak omdat ik niet wist wat de gebruikelijke kledingcode binnen de organisatie was. Slechts enkelen droegen daar een pak en de rest lekker in T-shirt, trui, overhemd enz.

Voor een verkopersfunctie in een winkel zou ik persoonlijk ook in overhemd en normale broek gaan.
pi_121155350
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Heb je al nieuw werk ?

Nee zeker ?
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken en die zeik jobcoach is ook weg gelukkig nu en kom niet meer elke week langs ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
pi_121155380
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Dit móet een troll zijn :')
pi_121155384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wellicht zoekt TS iemand die flexibel inzetbaar is en heeft hij door de houding van de sollicitant zijn twijfels bij diens aanpassingsbereidheid.
Als we toch hypotheses gaan stellen denk ik dat TS zich gewoon bedreigt voelde door zoveel overtuigingskracht in een trui.
pi_121155388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Omdat sollicteren een serieuze zaak is.
Gympen en een sweater is not done.
:')

Kneus. Je vindt jezelf wel erg belangrijk he?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:54:18 #106
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121155413
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Groot gelijk..

Echt achterlijk dat wajong gebeuren, helemaal hip tegenwoordig Wajong .. verschrikkelijk :D
pi_121155461
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef SLP_ het volgende:

[..]

wat ik ben echt ontslagen

en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:55:53 #108
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121155489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:53 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Nee, ik ken ook zat mensen die hetzelfde zeggen.
Allemaal wajong.

Geen sollicitatieplicht enzo..

En zeg nou zelf.. je vrijheid kopen voor die paar euro's.. Tuuuurlijk.

ALLE subsidies moeten eruit!
pi_121155519
Wat is er in godsnaam mis met een overhemd, broek en nette sneakers? Heb zowat overal een baantje kunnen krijgen als verkoper.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:56:40 #110
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121155523
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ :o :'( _O_ _O- 8)7

Hahahahaha
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:57:14 #111
335452 cricket
cricket from space
pi_121155549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Wil je representeren dat je de baan graag wilt en daar dus enige moeite voor doen of wil je representeren dat ze blij mogen zijn dat jij überhaupt overweegt bij ze te komen werken.
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Als ik hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?

Als dit soort punten uberhaubt relevant zijn is het al per definitie een slechte sollicitatieprocedure.
pi_121155562
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O-
pi_121155616
dubbel
pi_121155631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
_O-

[..]

_O_ :o :'( _O_ _O- 8)7

Hahahahaha
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogen
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:59:55 #115
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_121155657
Nee niet bij de Mac nee :')

OMG..

Mensen zonder ambities... Poor humanity
pi_121155737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef cricket het volgende:

[..]

Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Ik zou hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?

Als dit soort punten uberhaubt relevant zijn is het al per definitie een slechte sollicitatieprocedure.
De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.
pi_121155749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:

[..]

zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogen
Bij de McDonalds niet nee :') Tevens, ontslagen worden bij de Mac :')
pi_121155771
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee niet bij de Mac nee :')

OMG..

Mensen zonder ambities... Poor humanity
Oja, want jij bent natuurlijk zo'n geweldige alleskunner.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121155782
TS, zoek een 4e kandidaat die wel past bij de winkel en jouw verwachtingspatroon. Genoeg capabele mensen die werk zoeken tegenwoordig.
pi_121155836
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Bij de McDonalds niet nee :') Tevens, ontslagen worden bij de Mac :')
uiteindelijk hierdoor
WGR / Manager geslagen ben ik ontslagen?
pi_121155855
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Groot gelijk..

Echt achterlijk dat wajong gebeuren, helemaal hip tegenwoordig Wajong .. verschrikkelijk :D
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.
pi_121155894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef SLP_ het volgende:
Tevens, ontslagen worden bij de Mac :')
Present!
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:05:58 #123
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_121155926
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Holenbeer het volgende:
TS, zoek een 4e kandidaat die wel past bij de winkel en jouw verwachtingspatroon. Genoeg capabele mensen die werk zoeken tegenwoordig.
Hoeft niet, die heeft ie al. A voldeed prima totdat B op kwam dagen met zijn spijkerbroek.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_121156024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.
iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleider
pi_121156170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleider
Fantastisch dat onderwijs van tegenwoordig. Hou elk kind dom en incapabel, zo zit het (v)mbo tegenwoordig in elkaar.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:12:17 #126
335452 cricket
cricket from space
pi_121156246
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.
Dat zijn kenmerken die gebaseerd zijn op de vooringenomenheid van TS en daardoor als negatief worden benoemd - al is nonchalant dat in dit geval niet eens, het komt meer over als ontspannen het gesprek ingaan/voeren. Dat zegt niets over de feitelijke mening van de sollicitant ten opzichte van de functie/het bedrijf. Het is echter vrij waarschijnlijk dat de manier waarop hij zich presenteert meer overeenkomt met hoe hij daadwerkelijk is dan degenen die in pak verschijnen (hoeft overigens niet, er zijn ook mensen die daadwerkelijk altijd een pak dragen). Dat is veel meer een teken van de baan graag willen dan het opvoeren van een toneelstukje.

Gelet op het waardeoordeel dat mensen als TS aan het pak hechten is iemand in pak meer waard dan iemand zonder. Als je dan een pak aantrekt terwijl je dat anders niet doet, probeer je je beter voor te doen dan je bent, waardoor je juist in dat geval uitkomt bij de tweede optie.
pi_121156465
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef cricket het volgende:

[..]
..knip..
Kortom: vooringenomenheid van TS slecht, vooringenomenheid van cricket goed.
Toch?
pi_121156719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef cricket het volgende:
... Het is echter vrij waarschijnlijk dat de manier waarop hij zich presenteert meer overeenkomt met hoe hij daadwerkelijk is dan degenen die in pak verschijnen (hoeft overigens niet, er zijn ook mensen die daadwerkelijk altijd een pak dragen). Dat is veel meer een teken van de baan graag willen dan het opvoeren van een toneelstukje.
...
Van een sollicitant/werknemer hoef ik niet te weten hoe 'ie écht is in z'n vrije tijd. Dan is 'ie immers niet aan het werk.. ;)
pi_121156734
De enige die hier tegendraads is dat is TS, tegen de standaarden in van z'n eigen beroep. Elitaire kneus, gedraag je naar je niveau.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:24:58 #130
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_121156757
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

Schutters ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:25:34 #131
335452 cricket
cricket from space
pi_121156778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Kortom: vooringenomenheid van TS slecht, vooringenomenheid van cricket goed.
Toch?
Iedereen is in de meeste situaties vooringenomen. Jij ook, door je uitleg over 'keuze 2'. Dat op zichzelf maakt niet uit, maar wat TS hier doet is zich daar niet overheen zetten. Concreet: hij is niet de geschikte persoon om sollicitatiegesprekken te voeren voor deze functie.
pi_121156862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef cricket het volgende:

[..]

Iedereen is in de meeste situaties vooringenomen. Jij ook, door je uitleg over 'keuze 2'. Dat op zichzelf maakt niet uit, maar wat TS hier doet is zich daar niet overheen zetten. Concreet: hij is niet de geschikte persoon om sollicitatiegesprekken te voeren voor deze functie.
Een mens dat niet vooringenomen is, is hersendood.
pi_121156967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef cricket het volgende:

[..]

Toch knap dat jij de bedrijfscultuur bij TS beter kent dan hijzelf en dat alles zonder dat hele bedrijf te kennen. Chapeau!
pi_121157047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Toch knap dat jij de bedrijfscultuur bij TS beter kent dan hijzelf en dat alles zonder dat hele bedrijf te kennen. Chapeau!
Nee dat wil gewoon zeggen dat hij een betere resolutie heeft op dat soort zaken. En dat kan jij niet hebben he.
pi_121157224
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Nee dat wil gewoon zeggen dat hij een betere resolutie heeft op dat soort zaken. En dat kan jij niet hebben he.
Ik vind het prima dat er zulke kortzichtige mensen zijn hoor, maar als werkgever lijken ze me eerlijk gezegd stukken beroerder dan TS.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:34:43 #136
335452 cricket
cricket from space
pi_121157267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Van een sollicitant/werknemer hoef ik niet te weten hoe 'ie écht is in z'n vrije tijd. Dan is 'ie immers niet aan het werk.. ;)
Hoe iemand 'echt is' uit zich ook in de werkzaamheden. In detail weten is uiteraard niet noodzakelijk, daarvoor zijn de activiteiten tijdens het werk en daarbuiten (normaal gesproken) te verschillend. Een realistisch beeld van iemand krijgen tijdens een sollicitatiegesprek zegt echter ook een hoop over hoe hij verder binnen de functie het het bedrijf zal zijn.
pi_121157455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef cricket het volgende:

[..]

Hoe iemand 'echt is' uit zich ook in de werkzaamheden. In detail weten is uiteraard niet noodzakelijk, daarvoor zijn de activiteiten tijdens het werk en daarbuiten (normaal gesproken) te verschillend. Een realistisch beeld van iemand krijgen tijdens een sollicitatiegesprek zegt echter ook een hoop over hoe hij verder binnen de functie het het bedrijf zal zijn.
Dus eigenlijk moet iedereen dus maar in z'n campingsmoking, huispak of badjas (vergeet de konijnenpantoffels of spaanse sloffen niet) op sollicitatiegesprek, want dan kan je pas écht zien hoe iemand z'n werk doet!
pi_121157480
Je zult prioriteiten moeten stellen. Vind je normen en waarden belangrijker en speel je liever safe? Of vind je een goede prater belangrijker met risico op botsingen in de toekomst? Waar je ook naar kunt kijken is welke van de twee het beste past bij de overige werknemers, of dat je van een bepaald type werknemer er al genoeg hebt. Kunnen ze niet een keer op proef komen?

Overigens kwam één van mijn meest asociale collega's ook in pak naar haar sollicitatiegesprek. Het kan een positief teken zijn maar het hoeft absoluut niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_121157715
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Siyara het volgende:
Altijd voor A gaan. Ik vind het dragen van een pak een teken van respect ten opzichte van de persoon met wie je het gesprek hebt.
:')

een pak zegt niks. hooguit zegt het dat iemand zijn gebrek aan vaardigheden wil maskeren door het dragen van een pak. zo vaak gezien. :')

ts: je wilt toch de beste medewerker voor de functie? kijk dan voorbij kledij, zou ik zeggen. hij solliciteert inderdaad niet voor directeur, dus laten we niet overdrijven.
pi_121157847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet iedereen dus maar in z'n campingsmoking, huispak of badjas (vergeet de konijnenpantoffels of spaanse sloffen niet) op sollicitatiegesprek, want dan kan je pas écht zien hoe iemand z'n werk doet!
Niet dan? Leg mij dan is uit waarom een groot deel werkgevers de sociale media uitspitten van hun potentiele werknemers?
pi_121158020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Niet dan? Leg mij dan is uit waarom een groot deel werkgevers de sociale media uitspitten van hun potentiele werknemers?
Preventief opsporen van wangedrag?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:50:42 #142
335452 cricket
cricket from space
pi_121158052
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Gelet op de houding van TS is het voor de sollicitant inderdaad waarschijnlijk geen fijn bedrijf om te werken. Dat kan, niet iedereen is geschikt voor elk bedrijf.
Dit geval heeft echter verder niets met bedrijfscultuur te maken. TS koppelt rechtstreeks karaktereigenschappen aan de sollicitant:

quote:
Maar het is dus een nonchalante kwast die geen formele houding aanneemt. Dit zegt wat over zijn karakter: eigenwijs, tegendraads, etc.
Nonchalant, eigenwijs en tegendraads zijn eigenschappen die op geen enkele manier direct volgen (of zelfs maar indirect) uit de kledingkeuze en het directe antwoord (brutaal zou eventueel kunnen, gelet op het gegeven antwoord). Dat is iets wat TS zelf invult, op basis van verwachtingen die hij van de sollicitant heeft; verwachtingen die bij de sollicitant niet bekend zijn. Er zijn immers ook genoeg bedrijven waarbij je juist overdressed bent als je voor een dergelijk functie in pak zou verschijnen. Tegendraads kan daardoor eigenlijk al niet.

Het is eerder te stellen dat de houding van TS is dat het een gunst is dat je bij het bedrijf mag komen werken. Dat is net zo onterecht als een sollicitant die de houding heeft dat het een gunst is dat hij voor jou komt werken. Werkgever en werknemer moet een match met elkaar zijn, anders gaat het op de lange termijn niet werken, voor geen van beiden.
pi_121158062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Preventief opsporen van wangedrag?
ja toch ;)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:52:21 #144
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121158125
Ik vind het een lastige en afhankelijk van in elk geval 2 dingen: wordt er veel verkoopkwaliteit (échte verkoopkwaliteit) verwacht en zijn de werkprocedures en voorschriften binnen het bedrijf erg strikt.

Als er echt wat verwacht wordt op het gebied van verkoopvaardigheid en er verder niet zoveel strikte regels en procedures zijn, dan zou ik voor B gaan.

Als 'verkopen' bestaat uit het aanwijzen waar iets staat, informeren over kenmerken en eigenschappen en er verder vrij strikte regels en procedures zijn, dan zou ik gaan voor A.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_121158168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Poeh, dat zijn een hoop fouten in één zin. Dit schrijf je (neem ik aan) in je vrije tijd, dus zo zal je (volgens jou) op je werk ook wel communiceren. Oh boy..

je snapt m'n punt?
pi_121158234
Oh TS, je weet trouwens dat vele electronica&technologie liefhebbers een fok account hebben he? Nu wilt hij niet eens meer bij jou werken na zo'n incompetente indruk achter te laten. Echt zeker van je zaken ben je niet door zo'n vraag op fok te stellen. Wat een pruts bedrijfsleider.
pi_121158313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

Poeh, dat zijn een hoop fouten in één zin. Dit schrijf je (neem ik aan) in je vrije tijd, dus zo zal je (volgens jou) op je werk ook wel communiceren. Oh boy..

je snapt m'n punt?
Zo te zien zijn je woorden op, je weet namelijk geen enkel inhoudelijk tegenargument te geven.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:57:49 #148
335452 cricket
cricket from space
pi_121158350
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hierbij leg je weer teveel nadruk op kleding. Een sollicitatiegesprek kun je zien als je eerste werkdag, dus het meest logisch is om je te kleden zoals je je ook op de overige werkdagen zou kleden (voor zover praktisch gezien mogelijk). Door een pak aan te doen terwijl je die anders niet zou dragen doe je je anders voor dan je bent, je probeert een onrealistische indruk te wekken.
pi_121158468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Zo te zien zijn je woorden op, je weet namelijk geen enkel inhoudelijk tegenargument te geven.
Goed, je snapt m'n punt dus niet. Lees het nog eens rustig na.
pi_121158479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Goed, je snapt m'n punt dus niet. Lees het nog eens rustig na.
En nu ben je nog manipulatief ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')