SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe
Ik heb alles![]()
![]()
Hadden ze maar een beroep moeten leren.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ja controllersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wel op zo'n xbox/playstation?
Op de PC toch met de muis of niet?Foto zien?quote:![]()
Mja, het gaat om het belangrijkste. Eindelijk mijn pakketje binnen![]()
Nah, ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja controllers
Op de PC toch met de muis of niet?
[..]
Foto zien?![]()
![]()
Ja, juist shooters moet je met een muis spelen. Sportspellen, Super Mario enzo zijn dan weer op de consoles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja controllers
Op de PC toch met de muis of niet?![]()
Nieuwe zwepen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, het gaat om het belangrijkste. Eindelijk mijn pakketje binnen![]()
![]()
ik kan dus echt niet met een muis spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, juist shooters moet je met een muis spelen. Sportspellen, Super Mario enzo zijn dan weer op de consoles.![]()
![]()
Prutserquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan dus echt niet met een muis spelen![]()
![]()
Ergens tussen Woensdag en Vrijdag dus.. Booh..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PS3 Star Wars Clone Wars Republic Heroes
Wordt verzonden binnen 4 t/m 8 werkdagen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.quote:
Ja maar wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen Woensdag en Vrijdag dus.. Booh..![]()
![]()
Met de muisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?![]()
![]()
Oke, doe maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil ik heel trots mijn game verzameling tonen......
![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.![]()
![]()
![]()
Muisknop, muis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?
en strafen/lopen met W A S DDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat mag altijd hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil ik heel trots mijn game verzameling tonen.....![]()
lingerie. Maar dat is meestal al uit voor we beginnen want ik draag die shit nooit lang..quote:
Met je muis en met je muis en lopen met wasdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bwehehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lingerie. Maar dat is meestal al uit voor we beginnen want ik draag die shit nooit lang..![]()
![]()
Straponquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.quote:
Als je snel genoeg bent doet ie niks meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.![]()
![]()
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een ventquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms he, ben je gewoon een heldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een vent![]()
![]()
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.quote:
Waarheid!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.![]()
![]()
![]()
Ik draag geen bh's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.![]()
been there, done thatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een vent
oh jawel. Die gozer reageert niet eens op pijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je snel genoeg bent doet ie niks meer
Dat lijkt mij rete irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Muisknop, muis.
en strafen/lopen met W A S DIk ga foto''s uploaden nuquote:![]()
![]()
Aiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel. Die gozer reageert niet eens op pijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet soms, eigenlijk altijd, maar jullie snappen dat niet altijd.
Zo'n fotoalbum maken is stiekem best leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ook wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n fotoalbum maken is stiekem best leuk![]()
![]()
Ik in het begin ook niet, maar gaat steeds beterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet met consoles omgaan als het gaat om shooters![]()
Ik wil een extra controller hebben voor mn zoon zn xbox.
Dan zal ik hem eens afmaken met streetfighter
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt reuze mee..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij rete irritant
[..]
Ik ga foto''s uploaden nu
Ik speel nu een MMO op de pc, en daar loop je met de muis en muisknoppen, en je valt aan met de cijfertoetsen bovenaan, plus het klikken op de overige macro's/knoppen die niet reageren op toetsen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..quote:
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar gaat steeds beter. Maar ik heb geen console, dus die skills zou ik ook niet snel krijgen
.
![]()
Per ongeluk... ja vast!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!! Hij mag niet komen gamen met mijn zoon!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Maar ik heb geen console, dus die skills zou ik ook niet snel krijgen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..![]()
![]()
Hoe kun je nu iemand per ongeluk in z'n zak trappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..![]()
![]()
Ik zou er niet op rekenen Hupsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een extra controller hebben voor mn zoon zn xbox.
Dan zal ik hem eens afmaken met streetfighter![]()
Iets wat ik met alle liefde wil voordoen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand per ongeluk in z'n zak trappen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!! Hij mag niet komen gamen met mijn zoon!![]()
![]()
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik met alle liefde wil voordoen hoor![]()
Als hij op zn vader lijkt krijg ik het moeilijk ja.quote:
Verder ben ik te goed in dat spel, nog beter met Tekken
[b]AirwiN schreef [/b]
ja iPad in ene hand, zijn broer aan de telefoon in de andere hand.. En hij zette de stofzuiger in mn nekquote:
Was ook meer naar de restquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je deze al gespeeld?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij op zn vader lijkt krijg ik het moeilijk ja.
Verder ben ik te goed in dat spel, nog beter met Tekken
Ik was in de oude op de snes echt goed, en in tekken en MK ook, maar bij SF krijg ik het gewoon niet lekker, ik blame de controller![]()
Vinniiee wat de neuk heb je met me gedaan!!
Blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat die blauw konden worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat die blauw konden worden![]()
![]()
Rechterwijsvinger...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ga ik hier niet zeggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ging kijkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Er staan ook nog 3 grote boxen, 10 kleinere boxen en 15 nog kleinere boxen achter de schotten op zolder.
Maar geen zin om alles uit te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je klit is blauw?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat die blauw konden wordenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Er staan ook nog 3 grote boxen, 10 kleinere boxen en 15 nog kleinere boxen achter de schotten op zolder.
Maar geen zin om alles uit te pakkenUh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Maar geen zin om alles uit te pakkenAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je de drank verstopt?![]()
Holy crap C_A
Ik heb nog wel Sega Games die daar niet tussen staan volgensmij
Achter de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Waar heb je de drank verstopt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Waar heb je de drank verstopt?
De drank? BenedenIn de drank-la
![]()
![]()
Ok, maar ik ga geen foto appenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hebben ook nog niet allesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap C_A
Ik heb nog wel Sega Games die daar niet tussen staan volgensmij
Van xbox hebben we de meeste games![]()
![]()
Daar heb ik een foto van!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's onhandig.quote:Ah, vandaagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.
. Een gamingroom
Juist... is goedquote:![]()
![]()
echt..quote:
Maar dat trekt me wel aan, kan ik tenminste mn nagels gebruiken zonder dat ie piept
Van 't weekend ben ik weer bij m'n ouders, dan check ik die doos even waar het in staat, dan app ik je de titels wel even die ik heb liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog niet alles
Van xbox hebben we de meeste games![]()
Wat een collectie, geweldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mis alleen wel de jaguar bij je consoles, die worden nog regelmatig aangeboden.![]()
Is juist heel handig!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's onhandig.
[..]
Ah, vandaag. Een gamingroom
![]()
[..]
Juist... is goed
Zit je op de bank hoef je alleen maar achter de bank te grabbelen en voila meer drank
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja kloptquote:Ja we zijn nog op zoekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een collectie, geweldig.
Mis alleen wel de jaguar bij je consoles, die worden nog regelmatig aangeboden.
Thxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van 't weekend ben ik weer bij m'n ouders, dan check ik die doos even waar het in staat, dan app ik je de titels wel even die ik heb liggen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: