ja, is het niet zo dat ze het aan de voordeur af horen te leveren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Need For Speed heb ik al lang niet meer gespeeld, eigenlijk wel zin inMaar heb het niet meer
[..]
Luie flikkers
xfire? Wat is dat? Zeker een pc ietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is ook alweer een hele tijd online op xfire
Ik wil ook gamen![]()
je hebt een nieuwe most wanted hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Need For Speed heb ik al lang niet meer gespeeld, eigenlijk wel zin inMaar heb het niet meer
[..]
Luie flikkers
PC iets jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xfire? Wat is dat? Zeker een pc iets
[..]
je hebt een nieuwe most wanted he
Volgens mij welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is het niet zo dat ze het aan de voordeur af horen te leveren?
ja, en buiten is het nog veel cooler.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een cool wijf was
Ja, je hebt nog veel meer nieuwere NFS'enquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xfire? Wat is dat? Zeker een pc iets
[..]
je hebt een nieuwe most wanted he
De deur waar je brievenbus zit geldt als de voordeur..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, is het niet zo dat ze het aan de voordeur af horen te leveren?
Shooters horen op de PCquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha
Geen verstand van PC Gaming
Ja the sims
mijn portiekdeur is toch niet mijn voordeur?quote:
Niet de laatste is NFS Most Wanted 2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je hebt nog veel meer nieuwere NFS'en
Jawel, voor pakketdiensten wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn portiekdeur is toch niet mijn voordeur?
Mee eens.quote:
Geen idee hoe de regels precies zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn portiekdeur is toch niet mijn voordeur?
de brievenbus zit zeker 4 meter van die deur afquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De deur waar je brievenbus zit geldt als de voordeur..
Hebben we al een huis? Met een steen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha
Geen verstand van PC Gaming
Ja the sims
luie flikkers. Klantgerichtheid is er totaal niet meer bij tegenwoordig.quote:
Ik ga zo een huis bouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben we al een huis? Met een steen?
Oh dacht ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet de laatste is NFS Most Wanted 2
Oeh Charmed, hoe lang duurt het meestal voor je iets binnen hebt van Yourgamezone??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo een huis bouwen
En de grootste steen die ik kan vinden
2 werkdagen tenzij erbij staat 3-5 werkdagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh Charmed, hoe lang duurt het meestal voor je iets binnen hebt van Yourgamezone??
2005 had ik op de gamecubequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt Most Wanted uit 2005 en de nieuwe uit 2012
Snert, na het weekend dus pasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 werkdagen tenzij erbij staat 3-5 werkdagen
Ik heb die nieuwequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2005 had ik op de gamecube
Die nieuwe wil ik ook spelen, maar ik heb geen console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |