Waar dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinniiee wat de neuk heb je met me gedaan!!
Blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat die blauw konden worden
Rechterwijsvinger...quote:
Ga ik hier niet zeggenquote:
Ik ging kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klit is blauw?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinniiee wat de neuk heb je met me gedaan!!
Blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat die blauw konden worden
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Er staan ook nog 3 grote boxen, 10 kleinere boxen en 15 nog kleinere boxen achter de schotten op zolder.
Maar geen zin om alles uit te pakkenUh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Er staan ook nog 3 grote boxen, 10 kleinere boxen en 15 nog kleinere boxen achter de schotten op zolder.
Maar geen zin om alles uit te pakkenAllemachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je de drank verstopt?
Achter de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Ok, maar ik ga geen foto appenquote:
Wij hebben ook nog niet allesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap C_A
Ik heb nog wel Sega Games die daar niet tussen staan volgensmij
Daar heb ik een foto van!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.
De drank? BenedenIn de drank-la
Da's onhandig.quote:
Ah, vandaagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is op de Gamingroom. De zolder wordt nog verbouwd en dan krijg alles een plekje.
Juist... is goedquote:
echt..quote:
Van 't weekend ben ik weer bij m'n ouders, dan check ik die doos even waar het in staat, dan app ik je de titels wel even die ik heb liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog niet alles
Van xbox hebben we de meeste games
Wat een collectie, geweldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is juist heel handig!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's onhandig.
[..]
Ah, vandaag. Een gamingroom
![]()
[..]
Juist... is goed
Ja kloptquote:
Ja we zijn nog op zoekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een collectie, geweldig.
Mis alleen wel de jaguar bij je consoles, die worden nog regelmatig aangeboden.
Thxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van 't weekend ben ik weer bij m'n ouders, dan check ik die doos even waar het in staat, dan app ik je de titels wel even die ik heb liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |