lingerie. Maar dat is meestal al uit voor we beginnen want ik draag die shit nooit lang..quote:
Met je muis en met je muis en lopen met wasdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?
Bwehehehequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lingerie. Maar dat is meestal al uit voor we beginnen want ik draag die shit nooit lang..
Straponquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.quote:
Als je snel genoeg bent doet ie niks meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een ventquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Die hoef ik bij hem niet uit te proberen, ik vermoed dat ie me dan kapot slaat.
Soms he, ben je gewoon een heldquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een vent
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.quote:
Waarheid!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk is eerljk. Bh's en ondergoed zijn kutdingen en zodra je thuis bent moeten die dingen uit.
Ik draag geen bh's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
been there, done thatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een sick and twisted gedeelte van mijn brein wil dat toch ooit een keer doen bij een vent
oh jawel. Die gozer reageert niet eens op pijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je snel genoeg bent doet ie niks meer
Dat lijkt mij rete irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Muisknop, muis.
en strafen/lopen met W A S D
Ik ga foto''s uploaden nuquote:
Aiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel. Die gozer reageert niet eens op pijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet soms, eigenlijk altijd, maar jullie snappen dat niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |