Is ook wel leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n fotoalbum maken is stiekem best leuk
Ik in het begin ook niet, maar gaat steeds beterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet met consoles omgaan als het gaat om shooters
Valt reuze mee..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij rete irritant
[..]
Ik ga foto''s uploaden nu
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..quote:
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik in het begin ook niet, maar gaat steeds beter
Per ongeluk... ja vast!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..
Nee!! Hij mag niet komen gamen met mijn zoon!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Maar ik heb geen console, dus die skills zou ik ook niet snel krijgen
.
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trapte m laatst per ongeluk in zn zak.. Gewoon bijna geen reactie. Ik snapte er niks van..
Hoe kun je nu iemand per ongeluk in z'n zak trappenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen Hupsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een extra controller hebben voor mn zoon zn xbox.
Dan zal ik hem eens afmaken met streetfighter
Iets wat ik met alle liefde wil voordoen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je nu iemand per ongeluk in z'n zak trappen
Dat zei ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!! Hij mag niet komen gamen met mijn zoon!
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik met alle liefde wil voordoen hoor
Als hij op zn vader lijkt krijg ik het moeilijk ja.quote:
ja iPad in ene hand, zijn broer aan de telefoon in de andere hand.. En hij zette de stofzuiger in mn nekquote:
Was ook meer naar de restquote:
Heb je deze al gespeeld?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij op zn vader lijkt krijg ik het moeilijk ja.
Verder ben ik te goed in dat spel, nog beter met Tekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |