SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe
Ik heb alles![]()
![]()
Hadden ze maar een beroep moeten leren.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ja controllersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar wel op zo'n xbox/playstation?
Op de PC toch met de muis of niet?Foto zien?quote:![]()
Mja, het gaat om het belangrijkste. Eindelijk mijn pakketje binnen![]()
Nah, ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja controllers
Op de PC toch met de muis of niet?
[..]
Foto zien?![]()
![]()
Ja, juist shooters moet je met een muis spelen. Sportspellen, Super Mario enzo zijn dan weer op de consoles.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja controllers
Op de PC toch met de muis of niet?![]()
Nieuwe zwepen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, het gaat om het belangrijkste. Eindelijk mijn pakketje binnen![]()
![]()
ik kan dus echt niet met een muis spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, juist shooters moet je met een muis spelen. Sportspellen, Super Mario enzo zijn dan weer op de consoles.![]()
![]()
Prutserquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan dus echt niet met een muis spelen![]()
![]()
Ergens tussen Woensdag en Vrijdag dus.. Booh..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PS3 Star Wars Clone Wars Republic Heroes
Wordt verzonden binnen 4 t/m 8 werkdagen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.quote:
Ja maar wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen Woensdag en Vrijdag dus.. Booh..![]()
![]()
Met de muisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?![]()
![]()
Oke, doe maarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil ik heel trots mijn game verzameling tonen......
![]()
Dafuqquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. Dit is iets wat H niet te zien krijgt.![]()
![]()
![]()
Muisknop, muis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar schiet je mee dan? Hoe draai je?
en strafen/lopen met W A S DDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat mag altijd hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil ik heel trots mijn game verzameling tonen.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: