Ach gossie, jij hebt 2 euro?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dom wijf ik heb meer geld dan je hele vermogen van je familie
Gaat ie meedoenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou je eigenlijk half-erotisch moeten gaan liggen
kreunen en hijgen, en eens hoe er gereageerd wordt
Ja, lekker met zn allen kinderbijslag betalen voor tokkies zoals jij die geen condooms kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zou kotsmisselijk worden en voor zorgen dat ze niks vergoed krijg van ziekefons wij moeten met zn alle die spiraaltje gaan betalen als maatschappij omdat zei zonder connie wil sexen
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chineesquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, lekker met zn allen kinderbijslag betalen voor tokkies zoals jij die geen condooms kunnen betalen.
Roesje ftwquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Saisai het volgende:
Ik zie er nu al tegenop dat dit hoereding er ooit weer uit moet.
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chinees
Dat je naam lang is maakt nog niet dat je vermogen groot is, ook al staat er een grote (=lange) naam op de enveloppe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Isse raciesme.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.
ok mattie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werk
Snap je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen hetero bent, maar heb je ooit een piemel in een condoom gezien?
Naast dat het geen gezicht is, is het ook nog eens duur en niet lekker seksend.
Paupers moeten door de regen, normale mensen hebben een eigen auto die ze niet hoeven te delen met hun 100 familieleden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werk
Denk je niet dat er heel veel zelfcontrole aanwezig moet zijn in de man om een kreunende naakte vrouw niet te nemen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij gaat zich fappen ofzo?@!
ik heb audi voormezelf en mijn oom net een nieuwe mercedes gekocht enige die in c klasse toyota aygo rijden zijn toch echt hollandersquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Paupers moeten door de regen, normale mensen hebben een eigen auto die ze niet hoeven te delen met hun 100 familieleden.
Nieuwe oldtimer uit Duitsland en wegenbelastingvrij zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb audi voormezelf en mijn oom net een nieuwe mercedes gekocht enige die in c klasse toyota aygo rijden zijn toch echt hollanders
Omdat ik een man ben en niet weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Saisai het volgende:
Waarom heeft nog niemand gezegd dat het een terechte klacht is?
Ik zou het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk je niet dat er heel veel zelfcontrole aanwezig moet zijn in de man om een kreunende naakte vrouw niet te nemen?Bovendien hebben best veel artsen seks gehad met hun patienten blijkt uit meerdere onderzoeken.
Zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Saisai het volgende:
Waarom heeft nog niemand gezegd dat het een terechte klacht is?
Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen.
Het is daarom maar goed dat ik geen dokter ben.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?
iew.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?
De huisarts heeft toch een soort machtspositie en dat is aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De huisarts heeft toch een soort machtspositie en dat is aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebben
Over twintig jaar misschien als je wanhopig bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebben
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Toch gebeurt het wel vaak. Maar ik heb sowieso nog nooit een mooie huisarts gezien
Daar heb ik geen man voor nodigquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Over twintig jaar misschien als je wanhopig bent.Ze hebben vaak ook nog eens genoeg geld.
Oh, je bent al rijk.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''
Je bent dus Chinees, ja? Die denken alleen maar aan werken en studeren.quote:
Hoe reageerde jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]Lief.
Toen ik naar de huisarts ging ivm (hevige) menstruatie pijn gaf hij allemaal doe-tips.. Ga in een warm bad liggen. Pak een warme kruik. Laat je rug masseren.
En toen deed hij van ''Uch uch..Sommige ehh vrouwen
zeggen dat een eh orgasme helpt tegen de buikkrampen
''
![]()
Misschien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent dus Chinees, ja? Die denken alleen maar aan werken en studeren.
In dat geval geloof ik je.
haha seksuele opmerkingen zou ik wel super smerig vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]Lief.
Toen ik naar de huisarts ging ivm (hevige) menstruatie pijn gaf hij allemaal doe-tips.. Ga in een warm bad liggen. Pak een warme kruik. Laat je rug masseren.
En toen deed hij van ''Uch uch..Sommige ehh vrouwen
zeggen dat een eh orgasme helpt tegen de buikkrampen
''
![]()
Ik schaam me ook een beetje dat ik t vroeg en wil sorry zeggen :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kunt het je haast niet voorstellen, maar op het moment dat er iemand voor je kut hangt met een bouwlamp erop, is dat niet hetgeen waar je dan mee bezig bent
Doe maar danquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik t vroeg en wil sorry zeggen :$
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.quote:
Sorryquote:
dankjewel hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef foknerd het volgende:
[..]
SorryIk hoop dat t snel beter voelt en wil je veel plezier wensen met de vele onbeschermde sex die nog maar mag volgen!
wtfquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.
Maar ik bedankte hem gewoon voor de tips en zei dat ik ze zou uit proberen
Ik kwam er destijds mee weg met de vraag:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
GGD vind ik eigenlijk erger nooit geweten wat ze eraan hebben dat je je kut showed of je piemel op 12/15 jarige leeftijd.
Ik vind het niet kunnen eigenlijk
Ja op een beleefde toon over al zijn tips. Niet zo van ''Mooi dan ga ik even flink bezig thuis''quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.
Morgen feestje Maccie in Zwolle toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat zou wel bazig geweest zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja op een beleefde toon over al zijn tips. Niet zo van ''Mooi dan ga ik even flink bezig thuis''
haha briljant!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik kwam er destijds mee weg met de vraag:
"Is alles nog goed met je plassertje"
Waar moest dat dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
*proest* hahahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waar moest dat dan?Ik heb dat nooit gehoeven.
Ik hoefde dat ook nooit, maar ik denk dat ze stiekem kijken naar sporen van mishandeling.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Toen ik in het eerste/tweede zat bij de GGD die op school langskomt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn toch altijd vrouwen die dat doen? Tenminste, bij mij was dat wel zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.
Denk het nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik hoefde dat ook nooit, maar ik denk dat ze stiekem kijken naar sporen van mishandeling.
Ja maar dan nog 2 vrouwen kunnen ook intimiderend zijn als je 12/14 bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn toch altijd vrouwen die dat doen? Tenminste, bij mij was dat wel zo.
ow.. wel vernederend enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denk het nietiets met ontwikkeling of zo.
Kan me niet herinneren dat ik dit moest doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.
Weet je zeker dat het echte dokters waren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakvond het altijd dom. Voelde me echt genaaid toen klasgenoten zeiden van ja ik wilde het niet dus ik hoefde het niet en ik dus het wel had gedaan
Vond het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar dan nog 2 vrouwen kunnen ook intimiderend zijn als je 12/14 bent.
Ja ik heb dit echt gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dit moest doen.
uhm ja was gewoon op een GGD locatie in een of ander kamertje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het echte dokters waren?
Mwa, blijkbaar vond ik het toch niet leuk, anders was ik het wel vergeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben eigenlijk.
Huh watquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakvond het altijd dom. Voelde me echt genaaid toen klasgenoten zeiden van ja ik wilde het niet dus ik hoefde het niet en ik dus het wel had gedaan
Ja in groep 8 ook maar ook nog eens in de 1 ste of 2e weet het even niet meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Huh watDit was nooit bij ons. Wel in groep 7/8 maar ik heb geweigerd toen.
Wat erg zeg, ik zou dan echt niet gegaan zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja in groep 8 ook maar ook nog eens in de 1 ste of 2e weet het even niet meer
misschien kwam het door mijn idiote vragen.
''groei ik nog?''
''hoe groot word ik?''
![]()
![]()
![]()
Is het bij vrouwen niet zo dat je na je eerste menstruatie niet meer groeit?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:34 schreef Fascination het volgende:
Op de basisschool werd ook eens berekend hoe groot je zou worden. Dat weet ik dan nog wel.
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Is het bij vrouwen niet zo dat je na je eerste menstruatie niet meer groeit?
Nee hoor, dat wil je niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef LookAtMe het volgende:
ik wil wel met je testen of hij werkt
Nee is onzin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nee, dan zouden veel jonge meisjes tegenwoordig wel heel klein blijven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hoax! Vrouwen blijven zelfs na hun 20ste groeien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor jou al helemaal, Turkie. Isse aanbieding? Turken.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef shenkiede het volgende:
ggd heeft wel altijd gelijk hij zou 30 cm worden goed gelukt
4 januari jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef foknerd het volgende:
[..]
Morgen feestje Maccie in Zwolle toch?
Niets vergeleken met wat ik heb door moeten gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niets vergeleken met wat ik heb door moeten gaan.Vroeger altijd poepproblemen gehad en moest naar ziekenhuis een keertje om mijn darmen te laten legen. Ik moest in hurk houding liggen en toen kwam zo'n zuster met zo'n cilinder in mijn poepert
en daarna trokken ze poep eruit
![]()
Pijn dat het deed.
Een relatiegeschenkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Gulmez het volgende:
ggd zit toch op hanzeland ofzo ik moest daar is heen toen ik van een antilliaans wijf tijdens zomercarnaval een soa had op gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Hij draait hem om en gebruikt hem nog een keerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Saisai het volgende:
Ik zei toch dat Gulmez geen condooms kon betalen
hahaha ik ben niet zo eentje die hem schoonspoelt ik doe hem gelijk na gebruik bij het groenafval van de burenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hij draait hem om en gebruikt hem nog een keer![]()
Turken![]()
Schoonspoelen is ook een beetje overbodig he, als je beide kanten al gebruikt hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet zo eentje die hem schoonspoelt ik doe hem gelijk na gebruik bij het groenafval van de buren
Schoonspoelen om hem een 3e en 4e keer te gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Schoonspoelen is ook een beetje overbodig he, als je beide kanten al gebruikt hebt.
Zoveel seks heeft die jongen niet, het is niet elke dag carnaval.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:11 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Schoonspoelen om hem een 3e en 4e keer te gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |