Ik kwam er destijds mee weg met de vraag:quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
GGD vind ik eigenlijk erger nooit geweten wat ze eraan hebben dat je je kut showed of je piemel op 12/15 jarige leeftijd.
Ik vind het niet kunnen eigenlijk
Ja op een beleefde toon over al zijn tips. Niet zo van ''Mooi dan ga ik even flink bezig thuis''quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.
Maar ik bedankte hem gewoon voor de tips en zei dat ik ze zou uit proberen
Morgen feestje Maccie in Zwolle toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chinees
Dat zou wel bazig geweest zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja op een beleefde toon over al zijn tips. Niet zo van ''Mooi dan ga ik even flink bezig thuis''
haha briljant!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik kwam er destijds mee weg met de vraag:
"Is alles nog goed met je plassertje"
Waar moest dat dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
*proest* hahahahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.
Maar ik bedankte hem gewoon voor de tips en zei dat ik ze zou uit proberen
GGD BTW Ik best vaakquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waar moest dat dan?Ik heb dat nooit gehoeven.
Ik hoefde dat ook nooit, maar ik denk dat ze stiekem kijken naar sporen van mishandeling.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Toen ik in het eerste/tweede zat bij de GGD die op school langskomt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn toch altijd vrouwen die dat doen? Tenminste, bij mij was dat wel zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.
Denk het nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik hoefde dat ook nooit, maar ik denk dat ze stiekem kijken naar sporen van mishandeling.
Ja maar dan nog 2 vrouwen kunnen ook intimiderend zijn als je 12/14 bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn toch altijd vrouwen die dat doen? Tenminste, bij mij was dat wel zo.
ow.. wel vernederend enzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denk het nietiets met ontwikkeling of zo.
Kan me niet herinneren dat ik dit moest doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwah bij mij was het zo van. Kleed je maar uit. En dan maakte ik altijd stennis enz. En dan moest het toch. dus dan stond ik daar in mijn hempje en ondergoed. En dan keken ze ook nog even snel of je haar op je kut had of niet.
Weet je zeker dat het echte dokters waren?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakvond het altijd dom. Voelde me echt genaaid toen klasgenoten zeiden van ja ik wilde het niet dus ik hoefde het niet en ik dus het wel had gedaan
Vond het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar dan nog 2 vrouwen kunnen ook intimiderend zijn als je 12/14 bent.
Ja ik heb dit echt gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dit moest doen.
uhm ja was gewoon op een GGD locatie in een of ander kamertje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het echte dokters waren?
Mwa, blijkbaar vond ik het toch niet leuk, anders was ik het wel vergeten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vond het wel wat hebben eigenlijk.
Huh watquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GGD BTW Ik best vaakvond het altijd dom. Voelde me echt genaaid toen klasgenoten zeiden van ja ik wilde het niet dus ik hoefde het niet en ik dus het wel had gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |