Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen.
Het is daarom maar goed dat ik geen dokter ben.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?
iew.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zullen er dan echt veel vrouwen zijn die proberen hun huisarts te verleiden?
De huisarts heeft toch een soort machtspositie en dat is aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De huisarts heeft toch een soort machtspositie en dat is aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebben
Over twintig jaar misschien als je wanhopig bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, die man wil ik graag nog eens in de buurt van mn puni hebben
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Toch gebeurt het wel vaak. Maar ik heb sowieso nog nooit een mooie huisarts gezien
Daar heb ik geen man voor nodigquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Over twintig jaar misschien als je wanhopig bent.Ze hebben vaak ook nog eens genoeg geld.
Oh, je bent al rijk.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huisarts praat is eigenlijk wel grappig ze mogen ook geen complimenten maken dus dan zeggen ze maar iets van '' je ziet er toch gewoon uit als een gezonde meid''
Je bent dus Chinees, ja? Die denken alleen maar aan werken en studeren.quote:
Hoe reageerde jij?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]Lief.
Toen ik naar de huisarts ging ivm (hevige) menstruatie pijn gaf hij allemaal doe-tips.. Ga in een warm bad liggen. Pak een warme kruik. Laat je rug masseren.
En toen deed hij van ''Uch uch..Sommige ehh vrouwen
zeggen dat een eh orgasme helpt tegen de buikkrampen
''
![]()
Misschien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent dus Chinees, ja? Die denken alleen maar aan werken en studeren.
In dat geval geloof ik je.
haha seksuele opmerkingen zou ik wel super smerig vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]Lief.
Toen ik naar de huisarts ging ivm (hevige) menstruatie pijn gaf hij allemaal doe-tips.. Ga in een warm bad liggen. Pak een warme kruik. Laat je rug masseren.
En toen deed hij van ''Uch uch..Sommige ehh vrouwen
zeggen dat een eh orgasme helpt tegen de buikkrampen
''
![]()
Ik schaam me ook een beetje dat ik t vroeg en wil sorry zeggen :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kunt het je haast niet voorstellen, maar op het moment dat er iemand voor je kut hangt met een bouwlamp erop, is dat niet hetgeen waar je dan mee bezig bent
Doe maar danquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik schaam me ook een beetje dat ik t vroeg en wil sorry zeggen :$
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.quote:
Sorryquote:
dankjewel hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef foknerd het volgende:
[..]
SorryIk hoop dat t snel beter voelt en wil je veel plezier wensen met de vele onbeschermde sex die nog maar mag volgen!
wtfquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik knalrood was. Maar hij durfde me toch niet aan te kijken, dus dat scheelde.
Maar ik bedankte hem gewoon voor de tips en zei dat ik ze zou uit proberen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |