Ach gossie, jij hebt 2 euro?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dom wijf ik heb meer geld dan je hele vermogen van je familie
Gaat ie meedoenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou je eigenlijk half-erotisch moeten gaan liggen
kreunen en hijgen, en eens hoe er gereageerd wordt
Ja, lekker met zn allen kinderbijslag betalen voor tokkies zoals jij die geen condooms kunnen betalen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zou kotsmisselijk worden en voor zorgen dat ze niks vergoed krijg van ziekefons wij moeten met zn alle die spiraaltje gaan betalen als maatschappij omdat zei zonder connie wil sexen
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chineesquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, lekker met zn allen kinderbijslag betalen voor tokkies zoals jij die geen condooms kunnen betalen.
Roesje ftwquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Saisai het volgende:
Ik zie er nu al tegenop dat dit hoereding er ooit weer uit moet.
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chinees
Dat je naam lang is maakt nog niet dat je vermogen groot is, ook al staat er een grote (=lange) naam op de enveloppe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen en ik heb een groot vermogen chinees
Isse raciesme.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werkquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als jij ouders zich niet hadden voortgepland was de wereld ook stukje beter geweest. Maar nee, jouw ouders moesten ook zo nodig kinderbijslag trekken van de belasting. Gratis geld, daar houden jullie wel van he.
ok mattie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werk
Snap je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen hetero bent, maar heb je ooit een piemel in een condoom gezien?
Naast dat het geen gezicht is, is het ook nog eens duur en niet lekker seksend.
Paupers moeten door de regen, normale mensen hebben een eigen auto die ze niet hoeven te delen met hun 100 familieleden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
zeker good life toch wij hebben alles beter voor elkaar ik ga elke dag 2 uur naar bed sta 1 uut sochtens weer op wajong voor life enige wanneer ik vroeg moet opstaan is bv voor ziekenhuis zoals morgen hahaha en jij elke dag in de regen naar je werk
Denk je niet dat er heel veel zelfcontrole aanwezig moet zijn in de man om een kreunende naakte vrouw niet te nemen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij gaat zich fappen ofzo?@!
ik heb audi voormezelf en mijn oom net een nieuwe mercedes gekocht enige die in c klasse toyota aygo rijden zijn toch echt hollandersquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Paupers moeten door de regen, normale mensen hebben een eigen auto die ze niet hoeven te delen met hun 100 familieleden.
Nieuwe oldtimer uit Duitsland en wegenbelastingvrij zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb audi voormezelf en mijn oom net een nieuwe mercedes gekocht enige die in c klasse toyota aygo rijden zijn toch echt hollanders
Omdat ik een man ben en niet weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Saisai het volgende:
Waarom heeft nog niemand gezegd dat het een terechte klacht is?
Ik zou het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk je niet dat er heel veel zelfcontrole aanwezig moet zijn in de man om een kreunende naakte vrouw niet te nemen?Bovendien hebben best veel artsen seks gehad met hun patienten blijkt uit meerdere onderzoeken.
Zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:10 schreef Saisai het volgende:
Waarom heeft nog niemand gezegd dat het een terechte klacht is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |