O en pigment vlekjes worden er ook donkerder van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja iedereen zou het wel anders ervaren.
Vandaar dat ik mijn vrouw nooit klaarkrijgquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kunt het je haast niet voorstellen, maar op het moment dat er iemand voor je kut hangt met een bouwlamp erop, is dat niet hetgeen waar je dan mee bezig bent
Wij mannen hebben het maar goed!!quote:
en ja haar dunner? of is dat ook een fabel. Ik weet niet. Ik vind mijn zus er niet bepaald beter uit gaan zien na dat pilgebruik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O en pigment vlekjes worden er ook donkerder van.
Ik heb geen voorhuid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wij mannen hebben het maar goed!!![]()
Behalve als er een schaamhaar onder je voorhuid kruipt of een bal naar binnen schiet.
Nee joh, Meloewa wordt telkens anaal uitgewoond.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar nu moeten al je vriendjes een condoom om? Dat is ook balen.
duurquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen hetero bent, maar heb je ooit een piemel in een condoom gezien?
Naast dat het geen gezicht is, is het ook nog eens duur en niet lekker seksend.
even normaal doen, tegen deze keurige meid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee joh, Meloewa wordt telkens anaal uitgewoond.
Voor jou al helemaal, Turkie. Isse aanbieding? Turken.quote:
Ik heb twee kloten als kiezels. Of keien. Wat jij wil.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Lekker schuren... Ook geen ballen meer misschien?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even normaal doen, tegen deze keurige meid.
dom wijf ik heb meer geld dan je hele vermogen van je familiequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor jou al helemaal, Turkie. Isse aanbieding? Turken.
hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beter kloten als kiezels dan kiezels als kloten!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb twee kloten als kiezels. Of keien. Wat jij wil.
Ja, opscheppen is ook een Turkentrekje. I get it.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dom wijf ik heb meer geld dan je hele vermogen van je familie
ik vind haar er eigenlijk wel intelligent en knap uitzienquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heb je haar kop wel is gezien in fobo ze is echt lelijk hahaha
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen verschil gemerkt in mijn haar ofzo. Heb ook 2 verschillende geprobeerd, de een nog erger als de ander.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
en ja haar dunner? of is dat ook een fabel. Ik weet niet. Ik vind mijn zus er niet bepaald beter uit gaan zien na dat pilgebruik.
Hmm, lastig te zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijn vrouw nooit klaarkrijg... Wat denk jij, is het de bouwlamp of de eendenbek?
zou kotsmisselijk worden en voor zorgen dat ze niks vergoed krijg van ziekefons wij moeten met zn alle die spiraaltje gaan betalen als maatschappij omdat zei zonder connie wil sexenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou je eigenlijk half-erotisch moeten gaan liggen
kreunen en hijgen, en eens hoe er gereageerd wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |