Volgens mij is dat ook vrijwel meteen gedaan na haar operatie, ik weet niet wat er is weggehaald, maar ik kan me best voorstellen dat het na dat afvallen en een bevalling niet meer zo mooi en strak was. Ik heb er dan ook niet zoveel op aan te merken, behalve het feit dat het zo is. Ze heeft een mooi maatje gekozen, passend bij haar postuur, dat zie je wel een andersquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Nou ja, de reden dat ze neptieten heeft heeft verder niks met kanker te maken. Ze had grote borsten en door het enorme afvallen, wat iemand hier eerder zegt tieten bestaan voornamelijk uit vet, hield ze een slappe lege boel over. En dat ze die dan opvult moet ze zelf weten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Als je het zo bekijkt is Nikkie net de mislukte kloon van Sylviequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Die 2 kennen elkaar trouwens wel, waarvan eigenlijk? TMF?
[ afbeelding ]
donequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
Mag deze nog in de OP om vragen over waarom het de Fakegate heet te "voorkomen"...
[ afbeelding ]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is Nikkie net de mislukte kloon van Sylvie
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).
Danie Biafra ja, brrrquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).
Ook al zoëen die in zo'n glamour-luchtbel lijkt te leven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...
Wat een hoop treurige wijvennijd in dit plaatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
Mag deze nog in de OP om vragen over waarom het de Fakegate heet te "voorkomen"...
[ afbeelding ]
Vergeet Leco niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien zijn haar borsten niet vergroot maar gelift (gecorrigeerd). Zo veel vrouwen die dat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, de reden dat ze neptieten heeft heeft verder niks met kanker te maken. Ze had grote borsten en door het enorme afvallen, wat iemand hier eerder zegt tieten bestaan voornamelijk uit vet, hield ze een slappe lege boel over. En dat ze die dan opvult moet ze zelf weten.
En als iemand dat belachelijk vindt moet die dat ook zelf weten.
En dan mag die dat hier posten.
Wat een vogelverschrikker is Nikkie toch ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Die 2 kennen elkaar trouwens wel, waarvan eigenlijk? TMF?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het gewoonweg fakegate was omdat ze hun 'goede' huwelijk al een tijdje faketen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vast wel een schat ja....ze moet wel, van dr uiterlijk moet ze het niet hebben.
Dat zijn nog niet zulke rare foto's toch? Ik heb ook wel foto's gezien dat ze eruit ziet als een terminale patient.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...
Die zit ook gewoon een imago op te houden, net zoals haar cliëntéle.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dezelfde gedachte enzo..we moeten trouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
dezelfde gedachte enzo..we moeten trouwen.
Die was vroeger volgens mij een stuk aantrekkelijker maar daarvan heb ik de laatste jaren echt het idee dat ze ziek is ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Montelly schrikt een geeft klapquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzondering
Yup, die moeten niet zo mauwen en een ander sub-forum uitzoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zo jammer dat wanneer je een keer ongegeneerd kan bitchen op die hinderlijke plastic poppetjes en andere irritante kutjes, er altijd onzekere krassertjes het gaan opnemen voor de "arme" dames.
Maybe I'm wrong maarre, dat hele S,S&S is toch om te bitchen op celebs?
Vind ik ook, vooral dat lekker ongegeneerd, heeeeerlijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Zo jammer dat wanneer je een keer ongegeneerd kan bitchen op die hinderlijke plastic poppetjes en andere irritante kutjes, er altijd onzekere krassertjes het gaan opnemen voor de "arme" dames.
Maybe I'm wrong maarre, dat hele S,S&S is toch om te bitchen op celebs?
* Starlie weegt geen 44 kilo dus blijft overeind en slaat terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
* Montelly schrikt een geeft klap
nu je trouwens met mij gaat trouwen wil ik toch wel weten hoe je er uit zietquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwen maar voor jou maak ik een uitzondering
Niet zoals Sylvie iig! Alleen de kleur ogen komt overeen... Genoeg info?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
nu je trouwens met mij gaat trouwen wil ik toch wel weten hoe je er uit ziet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Niet zoals Sylvie iig! Alleen de kleur ogen komt overeen... Genoeg info?!
Godver. Alleen de bezemsteel ontbreekt nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt degene die gisteren zei dat Nikki Plessen een stinkend kind isquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Copycat het volgende:
Bij dit soort topics is de onverhulde vrouwennijd altijd nog het meest bizar.
Zoveel in dit topic zitten en toch niet oplettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:11 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia was erbij en heeft alles gezien.
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is hoe het nieuws naar buiten is gekomen? Hebben Sylvie en Rafael zelf het naar buiten gebracht of heeft iemand uit die "gasten/vrienden"clubje gelekt? Dan ben ik heel erg benieuwd naar wie er gelekt heeft, waar rook is is vuur
trouwens:
Maar de absolute highlight was Rafs transfer van de Spurs naar Hamburger SV, waardoor we ik weer in onzemijn geliefde stad kwamen te wonen."![]()
Bewijst weer dat ze absoluut niet met hem bezig was maar zo snel mogelijk naar Hamburg wilde.
Het zou me toch niets verbazen als Bild ze heeft gesproken nav een tip van één van de gasten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef alors het volgende:
Zoveel in dit topic en toch niet oplettenBild heeft ze allebei gesproken. Ze hebben het dus zélf naar buiten gebracht.
De laatste keer dat dit is gebeurd eisten ze een schadevergoeding.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me toch niets verbazen als Bild ze heeft gesproken nav een tip van één van de gasten.
Zo van: met of zonder jullie medewerking, we publiceren het sowieso.
En nu zien ze misschien dat de bom te ver gebarsten is om deze al maandenlange farce vol te houden? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
De laatste keer dat dit is gebeurd eisten ze een schadevergoeding.
Dus Sylvie heeft zelf contact met Bild opgenomen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel in dit topic zitten en toch niet oplettenBild heeft ze allebei gesproken. Ze hebben het dus zélf naar buiten gebracht.
Raf heeft zijn liefde voor Hamburg en HSV ook nooit onder stoelen of banken gestopt hoor. Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu zien ze misschien dat de bom te ver gebarsten is om deze al maandenlange farce vol te houden? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar het zou me niet verbazen.
Waarom zou je anders the day after meteen met dit soort gênante inside-info naar buiten komen, als je blijkbaar al maanden bezig bent een mediaoffensief op te zetten?
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buiten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
In dit geval wel juist omdat die wil dat er niet nog meer genante naar buitenkomt maar ik denk dat die dat kan vergeten want ik denk dat dit een vermakelijke publieke scheiding gaat worden aan beiden kantenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
nee die doet aan gekke wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
Echt welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
En het belangrijkste leest ze hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, wordt vanavond gewoon weer herhaald
Je vergeet Bramquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet kijk eigk
Froukje
Kwalbert
Winstonrrrrr![]()
Maar ik wil wel updates!
Perfectquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Adelante het volgende:
Nee, Winston vindt geld niet zo belangrijk
Ik vind dat over haar tieten wel een beetje te hoor na haar ziekte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Damian is wel belangrijkste vind ik.
ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)
Inderdaad, Froukje en Winston die er schande van spreken dat er geen vraagteken wordt gebruikt achter de beschuldiging aan het adres van Nikki en Bram die praat alsof er een dierbare is overleden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het nogal slijmerig allemaal bij boulevard hierover. Doe dan maar de nare roddels van santegoeds
Kun je een goeie foto van hem posten? Van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik het 3 keer niks, ik ben benieuwd of ik enkel de slechte ziequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:41 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Had ik dat geweten...Ruben is n.l. een erg smakelijk hapje(heb voor hem gewerkt)
Die heeft toch zelden ouders bij elkaar gehad, en meer familie en nanny, dus dat maakt weinig uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)
Ja mn vriend gaf me al op mn flikker...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat over haar tieten wel een beetje te hoor na haar ziekte.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Die is er helemaal niet, alleen dat briefjequote:
Jude Law?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei er iemand Nanny...?
* DancingPhoebe trekt een achterdochtige wenkbrauw omhoog?
Is die link al gelegd? Wie was dat ook weer? Die boven op de nanny kroop?
O ja!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jude Law?
Die wil ik liever niet in het topic van Raf noemen
en Frank Rijkaardquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jude Law?
Heb je wel eens foto's van die nanny gezien dan? No fucking way.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei er iemand Nanny...?
Ja, hij is zo vals als maar kan, maar dat amuseert me dan ook wel weerquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, wederom Evert S. weer als kwade genius in het geheel. Die man is hardnekkiger aanwezig dan iedereen beseft
Haha, die zal Sylvie wel hebben geselecteerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je wel eens foto's van die nanny gezien dan? No fucking way.
Zo erg?!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja!
Zeker al even geen recente foto gezien van JL?
Arnie toch!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jude Law?
Als Raf het had gedaan was het een Manny gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, die zal Sylvie wel hebben geselecteerd.
Erger!quote:
Frank Rijkaardquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei er iemand Nanny...?
inmiddels hebben ze zelfs een zoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook! Stefanie Rucker
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:44 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Het persbericht van Nikkie en Ruben!
bron; rtlboulevard.nl
quote:Wij, Nikkie Plessen en haar partner Ruben Bontekoe...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, die zal Sylvie wel hebben geselecteerd.
Ik kan geen hele erge van hem vinden, ok hij is iets ouder.kaler geworden, maar nog steedsquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:57 schreef Copycat het volgende:
Jude mag er, zij het iets kaler, nog steeds best wezen:
http://www.justjared.com/tags/jude-law/
Juist jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:57 schreef Copycat het volgende:
Jude mag er, zij het iets kaler, nog steeds best wezen:
http://www.justjared.com/tags/jude-law/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Wat ik dacht, een doorsnee vrouw van middelbare leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maak het nog moeilijkerquote:
quote:
Everybody at the gate-gate!quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Een moeke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap heel goed dat Nikkie Plessen en haar kerel zo'n verklaring de deur uit doen... behalve roddels die de wereld in zijn geholpen door Evert S. is er helemaal geen reden om aan te nemen dat zij een rol spelen... om dan zo aan de schandpaal genageld te worden zou ook mijn eer te na zijn...
Ach een bitch slap is toch niet zo dramatisch, ik vind dat slapen en wakker gemaakt worden wel wat hebben. Ik roei ook soms om me heenquote:
Boulevard is inderdaad slijmerig en gemeen ! Goed dat mister boulevard zelf niet is Albert bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het nogal slijmerig allemaal bij boulevard hierover. Doe dan maar de nare roddels van santegoeds
Eens hoor, ik geloof er ook geen barst van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap heel goed dat Nikkie Plessen en haar kerel zo'n verklaring de deur uit doen... behalve roddels die de wereld in zijn geholpen door Evert S. is er helemaal geen reden om aan te nemen dat zij een rol spelen... om dan zo aan de schandpaal genageld te worden zou ook mijn eer te na zijn...
Ja maar misschien is het wat harder opgeschreven dan wat er daadwerkelijk gebeurd isquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef TheFragrance het volgende:
Het is toch ook gewoon waar? Hij zei toch dat het stom was en zo?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
Het is voor iedereen een grote klap, hahahahaha
Is dit het broertje dat mee was naar Dubaiquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat hij het als broer voor hem op wil nemen, maar hij kan nooit weten of hij nooit geslagen heeft
Alsof ik van mijn zus zoiets kan zeggen, nope.
Zo'n treffende omschrijving heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga met d'r "Ik zit net lekker te schijten-gezicht" lijken helemaal geen geweten te hebben...
Ik voel een nieuwe gate aankomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef TheVulture het volgende:
De Bouhlarouzjes waren ook niet samen met Oud en Nieuw "Maar het gaat wel goed tussen ons"
hij heeft maar 1 broer, dus jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit het broertje dat mee was naar Dubai
Niet nodig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja mn vriend gaf me al op mn flikker...
Het zou wel goud zijn als hij Sylvie heeft lopen doppenquote:
Hij zag er wel cute uit op die foto!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel goud zijn als hij Sylvie heeft lopen doppen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
en Nanninga met d'r "Ik zit net lekker te schijten-gezicht" lijken helemaal geen geweten te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |