Dus Sylvie heeft zelf contact met Bild opgenomen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel in dit topic zitten en toch niet oplettenBild heeft ze allebei gesproken. Ze hebben het dus zélf naar buiten gebracht.
Raf heeft zijn liefde voor Hamburg en HSV ook nooit onder stoelen of banken gestopt hoor. Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu zien ze misschien dat de bom te ver gebarsten is om deze al maandenlange farce vol te houden? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar het zou me niet verbazen.
Waarom zou je anders the day after meteen met dit soort gênante inside-info naar buiten komen, als je blijkbaar al maanden bezig bent een mediaoffensief op te zetten?
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buiten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
In dit geval wel juist omdat die wil dat er niet nog meer genante naar buitenkomt maar ik denk dat die dat kan vergeten want ik denk dat dit een vermakelijke publieke scheiding gaat worden aan beiden kantenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
nee die doet aan gekke wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
Echt welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
En het belangrijkste leest ze hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, wordt vanavond gewoon weer herhaald
Je vergeet Bramquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet kijk eigk
Froukje
Kwalbert
Winstonrrrrr![]()
Maar ik wil wel updates!
Perfectquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:43 schreef Adelante het volgende:
Nee, Winston vindt geld niet zo belangrijk
Ik vind dat over haar tieten wel een beetje te hoor na haar ziekte.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
Mag deze nog in de OP om vragen over waarom het de Fakegate heet te "voorkomen"...
[ afbeelding ]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Damian is wel belangrijkste vind ik.
ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)
Inderdaad, Froukje en Winston die er schande van spreken dat er geen vraagteken wordt gebruikt achter de beschuldiging aan het adres van Nikki en Bram die praat alsof er een dierbare is overleden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het nogal slijmerig allemaal bij boulevard hierover. Doe dan maar de nare roddels van santegoeds
Kun je een goeie foto van hem posten? Van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik het 3 keer niks, ik ben benieuwd of ik enkel de slechte ziequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:41 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Had ik dat geweten...Ruben is n.l. een erg smakelijk hapje(heb voor hem gewerkt)
Die heeft toch zelden ouders bij elkaar gehad, en meer familie en nanny, dus dat maakt weinig uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ach.. Die houdt toch gewoon dezelfde nanny? :-)
Ja mn vriend gaf me al op mn flikker...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat over haar tieten wel een beetje te hoor na haar ziekte.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:32 schreef YazooW het volgende:
Ik weet niet of deze al hier voorbij is gekomen, maar check die hoofden @ 0:37.
Die is er helemaal niet, alleen dat briefjequote:
Jude Law?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei er iemand Nanny...?
* DancingPhoebe trekt een achterdochtige wenkbrauw omhoog?
Is die link al gelegd? Wie was dat ook weer? Die boven op de nanny kroop?
O ja!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jude Law?
Die wil ik liever niet in het topic van Raf noemen
en Frank Rijkaardquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jude Law?
Die wil ik liever niet in het topic van Raf noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |