Dus Sylvie heeft zelf contact met Bild opgenomen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zoveel in dit topic zitten en toch niet oplettenBild heeft ze allebei gesproken. Ze hebben het dus zélf naar buiten gebracht.
Raf heeft zijn liefde voor Hamburg en HSV ook nooit onder stoelen of banken gestopt hoor. Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu zien ze misschien dat de bom te ver gebarsten is om deze al maandenlange farce vol te houden? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar het zou me niet verbazen.
Waarom zou je anders the day after meteen met dit soort gênante inside-info naar buiten komen, als je blijkbaar al maanden bezig bent een mediaoffensief op te zetten?
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat de wraak van een vernederde vrouw zoet is, jij hebt me en public geslagen en nu breng ik het lekker naar buiten
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
In dit geval wel juist omdat die wil dat er niet nog meer genante naar buitenkomt maar ik denk dat die dat kan vergeten want ik denk dat dit een vermakelijke publieke scheiding gaat worden aan beiden kantenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Rafael werkt daar liefjes aan mee!
nee die doet aan gekke wenkbrauwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
Echt welquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ja, Boulevard doet niet aan modder gooien, Froukje
En het belangrijkste leest ze hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, wordt vanavond gewoon weer herhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |