Ik voel een nieuwe gate aankomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef TheVulture het volgende:
De Bouhlarouzjes waren ook niet samen met Oud en Nieuw "Maar het gaat wel goed tussen ons"
hij heeft maar 1 broer, dus jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit het broertje dat mee was naar Dubai
Niet nodig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja mn vriend gaf me al op mn flikker...
Het zou wel goud zijn als hij Sylvie heeft lopen doppenquote:
Hij zag er wel cute uit op die foto!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel goud zijn als hij Sylvie heeft lopen doppen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
en Nanninga met d'r "Ik zit net lekker te schijten-gezicht" lijken helemaal geen geweten te hebben...
Ze moest haar aanstaande ex-bff steunenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef TheVulture het volgende:
De Bouhlarouzjes waren ook niet samen met Oud en Nieuw "Maar het gaat wel goed tussen ons"
Plastic fantastic:quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:49 schreef TheVulture het volgende:
mevrouw Bouhlarouz is trouwens ook erg mooi
Niks mis meequote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Plastic fantastic:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Sylvie deed een Britney!quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel goud zijn als hij Sylvie heeft lopen doppen
Daar is wel wat aan verbouwd jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Plastic fantastic:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze deed haar mond openquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan verbouwd ja
Die eerste is inderdaad geen referentiekader, daar hebben ze net hun kindje verloren....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:54 schreef alors het volgende:
Ik zie het niet echt hoor, ik zie op foto één een vrouw zonder make up, moe en een hele korrelige foto.
Aan onderstaande foto te zien is de 1e foto van Semtex van de trouwdag van de Boulahrouzjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste is inderdaad geen referentiekader, daar hebben ze net hun kindje verloren....
Maar tussen 2 en 3 zie ik wel een verschil bij de lippen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, die OP is te zielig voor woorden. De jaloezie druipt ervan af.
Oh nevermind toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan onderstaande foto te zien is de 1e foto van Semtex van de trouwdag van de Boulahrouzjes.
[ http://img233.imageshack.us/img233/8124/edededby4.jpg (copy/paste deze link) ]
Lach versus tuitlippen. Au naturel versus gloss.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Die eerste is inderdaad geen referentiekader, daar hebben ze net hun kindje verloren....
Maar tussen 2 en 3 zie ik wel een verschil bij de lippen
Ik dacht eerst ook dat die foto net na haar miskraam was genomen hoor.quote:
Maar ze ís toch ook 100% fake?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, die OP is te zielig voor woorden. De jaloezie druipt ervan af.
Maar het helpt welquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze ís toch ook 100% fake?
Net als wel meer gewichtloze bimbo's.
Al ben ik het wel met je eens dat dát niet de reden van deze gate is.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Neptieten op de onderste foto?
Ook wel een mooie vrouw ja
Daarom, het zijn vooral "vrouwen" die hier nu even gal komen spuwen over Sylvie. Niets meer dan jaloezie. Kunnen ze beter in klb een topic openen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze ís toch ook 100% fake?
Net als wel meer gewichtloze bimbo's.
Al ben ik het wel met je eens dat dát niet de reden van deze gate is.
Ah inhoudelijk weerquote:
Ditquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, het zijn vooral "vrouwen" die hier nu even gal komen spuwen over Sylvie. Niets meer dan jaloezie. Kunnen ze beter in klb een topic openen.
Oh sorry, ik wist niet dat het hier verboden was voor mensen die ook in andere subfora posten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, het VBL trio is weer present. Misschien zelf een klb topic openen?
Niet de maat, meer dat het zo 'opgepompt' hard oogt, net als bij Sylvie.quote:
KLB topic over jaloerse zure sloten die afgeven op een vrouw die wel een echte pik tussen de benen kan krijgen ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk, het VBL trio is weer present. Misschien zelf een klb topic openen?
Misschien moet je dan de goeie aanwijzen, maar hey dat riep ik gister al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
KLB topic over jaloerse zure sloten die afgeven op een vrouw die wel een echte pik tussen de benen kan krijgen ja.
De treurige waarheid is dat dit geen troll is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
KLB topic over jaloerse zure sloten die afgeven op een vrouw die wel een echte pik tussen de benen kan krijgen ja.
Precies het effect van een push up beha bij een al redelijk volle boezem.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Niet de maat, meer dat het zo 'opgepompt' hard oogt, net als bij Sylvie.
Waar haal jij de neptieten vandaan dan. Zucht elke vrouw met grote borsten is nepquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah inhoudelijk weerEen constatering is al een mening tegenwoordig?
Ja, maar die doet het zo ver weg, dat we er weinig last van hebben, die komt alleen af en toe in 't nieuws als ze weer met alimentatie kind geschopt isquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:10 schreef Droopie het volgende:
Die Touriya Haoud is qua golddigger een toppertje hoor
Ga ergens anders klieren kutkapitein.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De treurige waarheid is dat dit geen troll is.
Heeft niks met de maat te maken, meer dat het keihard bovenin oogt. Maar hey, op zo'n wazige foto kan het alles zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal jij de neptieten vandaan dan. Zucht elke vrouw met grote borsten is nep
fixedquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal jij de neptieten vandaan dan. Zucht elke vrouw met grote borsten die er beter uitziet dan jullie is nep
Oke, ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies het effect van een push up beha bij een al redelijk volle boezem.
In dat rode zwempakje had ze juist grotere tettenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft niks met de maat te maken, meer dat het keihard bovenin oogt. Maar hey, op zo'n wazige foto kan het alles zijn.
Ik heb dat trouwens wel altijd een lelijk mormel gevonden, met d'r mannenwenkbrauwenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die doet het zo ver weg, dat we er weinig last van hebben, die komt alleen af en toe in 't nieuws als ze weer met alimentatie kind geschopt is
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft niks met de maat te maken, meer dat het keihard bovenin oogt. Maar hey, op zo'n wazige foto kan het alles zijn.
Dan moet je Sylvie als voorbeeld nemen, niet de griet van Boulaquote:
ahahahahahquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |