Everybody at the gate-gate!quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Een moeke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap heel goed dat Nikkie Plessen en haar kerel zo'n verklaring de deur uit doen... behalve roddels die de wereld in zijn geholpen door Evert S. is er helemaal geen reden om aan te nemen dat zij een rol spelen... om dan zo aan de schandpaal genageld te worden zou ook mijn eer te na zijn...
Ach een bitch slap is toch niet zo dramatisch, ik vind dat slapen en wakker gemaakt worden wel wat hebben. Ik roei ook soms om me heenquote:
Boulevard is inderdaad slijmerig en gemeen ! Goed dat mister boulevard zelf niet is Albert bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het nogal slijmerig allemaal bij boulevard hierover. Doe dan maar de nare roddels van santegoeds
Eens hoor, ik geloof er ook geen barst van.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap heel goed dat Nikkie Plessen en haar kerel zo'n verklaring de deur uit doen... behalve roddels die de wereld in zijn geholpen door Evert S. is er helemaal geen reden om aan te nemen dat zij een rol spelen... om dan zo aan de schandpaal genageld te worden zou ook mijn eer te na zijn...
Ja maar misschien is het wat harder opgeschreven dan wat er daadwerkelijk gebeurd isquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef TheFragrance het volgende:
Het is toch ook gewoon waar? Hij zei toch dat het stom was en zo?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
Het is voor iedereen een grote klap, hahahahaha
Is dit het broertje dat mee was naar Dubaiquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat hij het als broer voor hem op wil nemen, maar hij kan nooit weten of hij nooit geslagen heeft
Alsof ik van mijn zus zoiets kan zeggen, nope.
Zo'n treffende omschrijving heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga met d'r "Ik zit net lekker te schijten-gezicht" lijken helemaal geen geweten te hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |