Goed bezig MoBlo! Lekker dat je hartslag lekker onder die 180 hebt gehoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het is een kleine 7km geworden met 5.57min/km (41.54min)
Ging wel lekker en geprobeerd m'n hartslag onder de 180 te houden wat op de laatste 10 meter na gelukt is
http://www.endomondo.com/workouts/116832656
Zo lekker douchen, lunchen en dan verder met de studie![]()
Dat is hartstikke mooi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij niet erg veel
En TWC, het is zoals slacker zegtMaar gerechten met een lage G.I. zijn ook bij mij van harte welkom
Dus iets meer binnenkrijgen zou ik niet eens zo erg vinden. Het is sowieso beter dan m'n vorige eetgewoonten.
Oh absoluutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi.
Ik snap dat de een meer nodig heeft dan de ander, alleen tijdens een ldl van 2,5 uur verbruik ik toch 1900 Calorien volgens garmin en dat is dan wel een fors verschil.
Hehe, kijk ze lol hebben danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
@MoBlo: goed!
Grappige startfoto gevonden van de cross van afgelopen zondag. Zoekplaatje: vind de 2 blij-eierentoen wist ik nog niet hoe zwaar het zou worden
![]()
[ afbeelding ]
Toen nog welquote:
Tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
@MoBlo: goed!
Grappige startfoto gevonden van de cross van afgelopen zondag. Zoekplaatje: vind de 2 blij-eierentoen wist ik nog niet hoe zwaar het zou worden
![]()
[ afbeelding ]
Het is echt goed te doen, evenveel minuten lopen alleen anders ingedeeld. Gewoon rustig doorlopen, komt goed!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
Ik eet zaterdag gewoon dat meer op!
Waarom zou je 1900 kcal in een maaltijd willen bijtanken? Gewoon over meerder maaltijden uitsmeren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi.
Ik snap dat de een meer nodig heeft dan de ander, alleen tijdens een ldl van 2,5 uur verbruik ik toch 1900 Calorien volgens garmin en dat is dan wel een fors verschil.
Nou dat dacht ik ook afgelopen 2 jaar. Ik kwam aan op 1500Kcal/dag. Nu laatste paar weken toch behoorlijk hoger in calorieen en dus juist af gevallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Netjes!
Bij mij 2.5 kilo plus. (drank en net wat meer vet eten)
Ben bang dat ik echt de rest van mijn leven zal moeten leven als een monnik wil ik niet meer aankomen.
Waar een wil is, is een weg. Zelfde persoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Netjes!
Bij mij 2.5 kilo plus. (drank en net wat meer vet eten)
Ben bang dat ik echt de rest van mijn leven zal moeten leven als een monnik wil ik niet meer aankomen.
In rooooooozequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie ben jij dan Quoi?![]()
Zo na een fikse ruzie met I-tunes![]()
![]()
heb ik Renate toch maar eens op mijn i-pod gezet. Volgens mij wel goed voor mijn snelheid om daarmee voorlopig door te lopen richting de 10.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
In rooooooozeAndere blij-ei met pet is meneer Q.
klopt, maar daar bleef op max 5 uur... en dat bleek ook te veel te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je was voor je blessure al aardig die kant aan het opgaan.
Vanavond een paar km's en dan maandag weer... dus weet niet of dat in het weekend valt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Nou, gaan er nog mensen lopen dit weekend of hoe zit dat?
Trailcrossendingesen door het bos morgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Alles na 17:30 vanmiddag is weekendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanavond een paar km's en dan maandag weer... dus weet niet of dat in het weekend valt...
Ik ga ergens in duinachtige omgeving aanmoedigenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
LDL zondag!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Geen zin meer in een cross? Of zijn je schoenen nog niet droog?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga ergens in duinachtige omgeving aanmoedigen![]()
Zondag zelf weer.
Yup, alleen ff dat Garmin dingetje eraf halen en hup, in de wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef E.T. het volgende:
Die sportbh's met HRM-band in verwerkt, kunnen die in de wasmachine eigenlijk? niet dat ik zo'n last van de losse HRM-band heb, maar ingebouwd is handiger natuurlijk![]()
Maar ik suck echt big time op handwas enzo; ik flikker echt gewoon alles in de machine en zeker een bh dan los apart..... dat gaat niet werken hier
Is het voor jou veel omrijden om via Heiloo te fietsen? Misschien is dat een optie, dan heb je toch minder last van de wind. Kun je na het lopen met de wind in de rug terug fietsen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vandaag toch maar niet en dit weekend wel, 1 rustige kortere loop en 1 LDL. En dan volgende week nog 1 of 2 heel rustige korte loopjes en dan Egmond. Ik dacht met een beetje knap weer op de fiets te gaan, maar het is toch nog 11,5km met grote kans op tegenwind
Mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup, alleen ff dat Garmin dingetje eraf halen en hup, in de was
Dat is idd maar een kilometer omquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef Pecoso het volgende:
[..]
Is het voor jou veel omrijden om via Heiloo te fietsen? Misschien is dat een optie, dan heb je toch minder last van de wind. Kun je na het lopen met de wind in de rug terug fietsen.
Qua conditie lijkt het mij ook geen probleem, wat de verzuring betreft weet ik het nog niet. Maar ik ben voornemens om dat soort pijn te blocken, rustig aan, blijven ademen, goed stappen en dan doen we het gewoon!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Het is echt goed te doen, evenveel minuten lopen alleen anders ingedeeld. Gewoon rustig doorlopen, komt goed!
Gelukkig ben ik niet zo fors als die kerel heequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Zelfde persoon.
Ik mocht gewoon simpelweg nooit van mezelf stoppen voordat Evy/Renate dat zei. Al ga je tot het gaatje, al is het verdomd pijnlijk en klote: Suck it up. Duizenden mensen hebben die les al voltooid, dus waarom zou jij het niet kunnen. Al moet je langzamer lopen. Pas als Evy/Renate het zegt, stop je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Qua conditie lijkt het mij ook geen probleem, wat de verzuring betreft weet ik het nog niet. Maar ik ben voornemens om dat soort pijn te blocken, rustig aan, blijven ademen, goed stappen en dan doen we het gewoon!
Dat haal je na een maand of 2 wel weer inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga morgen eens kijken/horen wat Renate allemaal van me wilHeb er wel weer zin in om met een coach te lopen. Wel jammer voor de challenge dat ik in het begin wat weinig km's zal maken
![]()
ja, ik neem aan dat ik over een maand of 2 de 10km redelijk kan hebben. Tegen die tijd doe ik mee aan een clinic ook nog eens dus die challenge komt dan wel goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat haal je na een maand of 2 wel weer in![]()
Ik mag morgen ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week ben ik ook gestart met een nieuw schema dat richting de 10k werkt. Het verschil tussen de laatste week van het c25k schema (30 min achter elkaar rennen) en de eerste week van dit schema (5 x 8 min. rennen met 1 min. rust) is wel een forse verhoging van de afstand! In die 15 minuten extra loop ik 3k extra.
Heb het idee dat het lichaam dit maar mondjesmaat accepteert dus doe daarom toch maar iets rustiger aan.
Kwam er bij jullie ooit een moment waarop je een bepaalde afstand liep en dat je achteraf kon zeggen: "goh, dit ging mij gemakkelijk af". Telkens weer verder gaan/sneller lopen vereist toch een soort opbouw. Met wielrennen had ik hier vroeger veel minder last van.Anyway you want it, that's the way you need it.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef kwoth het volgende:
Vanochtend weer lekker in de Ernhemse parken gelopen. Wilde het rustig aan doen maar door die hoogteverschillen is het meestal toch wel pittig. Toch is dit elke week het meest toffe loopje.Ik vind dat je erg snel loopt, als je in 15 min 3km extra loopt. Vooral als je nog in een opbouwende fase zit. Vind het daarbij niet gek dat je lichaam het maar net aan accepteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week ben ik ook gestart met een nieuw schema dat richting de 10k werkt. Het verschil tussen de laatste week van het c25k schema (30 min achter elkaar rennen) en de eerste week van dit schema (5 x 8 min. rennen met 1 min. rust) is wel een forse verhoging van de afstand! In die 15 minuten extra loop ik 3k extra.
Heb het idee dat het lichaam dit maar mondjesmaat accepteert dus doe daarom toch maar iets rustiger aan.
Kwam er bij jullie ooit een moment waarop je een bepaalde afstand liep en dat je achteraf kon zeggen: "goh, dit ging mij gemakkelijk af". Telkens weer verder gaan/sneller lopen vereist toch een soort opbouw. Met wielrennen had ik hier vroeger veel minder last van..
En wielrennen met hardlopen vergelijken = appels met peren vergelijken..
Maar je moet voor jezelf bepalen of je sneller wil lopen, of verder. Beiden tegelijkertijd is niet echt een optie.
Ik ook, sinds HAAG.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
Ik heb bijna iedere training het gevoel dat het me gemakkelijk af ging
Ja, dat snelle lopen is denk ik wel het probleem. Conditioneel raak ik hier ook niet vermoeid van hoor. Het zijn meer de gewrichten en spiergroepen die moeten wennen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dat je erg snel loopt, als je in 15 min 3km extra loopt. Vooral als je nog in een opbouwende fase zit. Vind het daarbij niet gek dat je lichaam het maar net aan accepteert.
En wielrennen met hardlopen vergelijken = appels met peren vergelijken..
Maar je moet voor jezelf bepalen of je sneller wil lopen, of verder. Beiden tegelijkertijd is niet echt een optie.
Lijkt mij een prima gevoel!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
Ik heb bijna iedere training het gevoel dat het me gemakkelijk af ging
Daar kun je zelf prima voor zorgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ja, dat snelle lopen is denk ik wel het probleem. Conditioneel raak ik hier ook niet vermoeid van hoor. Het zijn meer de gewrichten en spiergroepen die moeten wennen!
Maar, ik zal eens meer rustigere trainingen invoeren dan!
[..]
Lijkt mij een prima gevoel!
Conditie is voor het grootste gedeelte v/d mensen die al een sport doen, geen probleem. Maar je spieren en pezen moeten zo wennen aan de belasting: 3x je lichaamsgewicht per stap die je zetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ja, dat snelle lopen is denk ik wel het probleem. Conditioneel raak ik hier ook niet vermoeid van hoor. Het zijn meer de gewrichten en spiergroepen die moeten wennen!
Maar, ik zal eens meer rustigere trainingen invoeren dan!
[..]
Lijkt mij een prima gevoel!
Erg herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef kwoth het volgende:
Hardlopen is derhalve soms ook wel een enorme beproeving. Ik ben gewend om 'stuk te gaan' en 'volle bak te rijden' en bij het hardlopen is wel een enorme mentaliteitsverandering noodzakelijk omdat ik mij dan letterlijk stuk loop.
Goed, gaat lukken, bedankt voor het advies!
Gaat idd goedkomenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:06 schreef kwoth het volgende:
Hardlopen is derhalve soms ook wel een enorme beproeving. Ik ben gewend om 'stuk te gaan' en 'volle bak te rijden' en bij het hardlopen is wel een enorme mentaliteitsverandering noodzakelijk omdat ik mij dan letterlijk stuk loop.
Goed, gaat lukken, bedankt voor het advies!
Welcome to the dark side!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Finland. het volgende:
Dat dit ooit zou gaan gebeuren, ik ga VOOR het avondeten hardlopen. Normaliter ga ik liever na het avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |