Goed bezig MoBlo! Lekker dat je hartslag lekker onder die 180 hebt gehoudenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het is een kleine 7km geworden met 5.57min/km (41.54min)
Ging wel lekker en geprobeerd m'n hartslag onder de 180 te houden wat op de laatste 10 meter na gelukt is
http://www.endomondo.com/workouts/116832656
Zo lekker douchen, lunchen en dan verder met de studie![]()
Dat is hartstikke mooi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij niet erg veel
En TWC, het is zoals slacker zegtMaar gerechten met een lage G.I. zijn ook bij mij van harte welkom
Dus iets meer binnenkrijgen zou ik niet eens zo erg vinden. Het is sowieso beter dan m'n vorige eetgewoonten.
Oh absoluutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi.
Ik snap dat de een meer nodig heeft dan de ander, alleen tijdens een ldl van 2,5 uur verbruik ik toch 1900 Calorien volgens garmin en dat is dan wel een fors verschil.
Hehe, kijk ze lol hebben danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
@MoBlo: goed!
Grappige startfoto gevonden van de cross van afgelopen zondag. Zoekplaatje: vind de 2 blij-eierentoen wist ik nog niet hoe zwaar het zou worden
![]()
[ afbeelding ]
Toen nog welquote:
Tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
@MoBlo: goed!
Grappige startfoto gevonden van de cross van afgelopen zondag. Zoekplaatje: vind de 2 blij-eierentoen wist ik nog niet hoe zwaar het zou worden
![]()
[ afbeelding ]
Het is echt goed te doen, evenveel minuten lopen alleen anders ingedeeld. Gewoon rustig doorlopen, komt goed!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op morgen, voor het eerst 10-10-12 lopen.
(De vorige was 8-8-8-8 en goed te doen) het is echt een mental dingetje, vooral die 12.
Ik eet zaterdag gewoon dat meer op!
Waarom zou je 1900 kcal in een maaltijd willen bijtanken? Gewoon over meerder maaltijden uitsmeren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi.
Ik snap dat de een meer nodig heeft dan de ander, alleen tijdens een ldl van 2,5 uur verbruik ik toch 1900 Calorien volgens garmin en dat is dan wel een fors verschil.
Nou dat dacht ik ook afgelopen 2 jaar. Ik kwam aan op 1500Kcal/dag. Nu laatste paar weken toch behoorlijk hoger in calorieen en dus juist af gevallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Netjes!
Bij mij 2.5 kilo plus. (drank en net wat meer vet eten)
Ben bang dat ik echt de rest van mijn leven zal moeten leven als een monnik wil ik niet meer aankomen.
Waar een wil is, is een weg. Zelfde persoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Netjes!
Bij mij 2.5 kilo plus. (drank en net wat meer vet eten)
Ben bang dat ik echt de rest van mijn leven zal moeten leven als een monnik wil ik niet meer aankomen.
In rooooooozequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie ben jij dan Quoi?![]()
Zo na een fikse ruzie met I-tunes![]()
![]()
heb ik Renate toch maar eens op mijn i-pod gezet. Volgens mij wel goed voor mijn snelheid om daarmee voorlopig door te lopen richting de 10.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
In rooooooozeAndere blij-ei met pet is meneer Q.
klopt, maar daar bleef op max 5 uur... en dat bleek ook te veel te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je was voor je blessure al aardig die kant aan het opgaan.
Vanavond een paar km's en dan maandag weer... dus weet niet of dat in het weekend valt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Nou, gaan er nog mensen lopen dit weekend of hoe zit dat?
Trailcrossendingesen door het bos morgenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Alles na 17:30 vanmiddag is weekendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanavond een paar km's en dan maandag weer... dus weet niet of dat in het weekend valt...
Ik ga ergens in duinachtige omgeving aanmoedigenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
LDL zondag!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Geen zin meer in een cross? Of zijn je schoenen nog niet droog?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga ergens in duinachtige omgeving aanmoedigen![]()
Zondag zelf weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |