Een Full-body schema is met name aan het begin van je training het meest efficient. Je lichaam heeft niet zo'n grote prikkel nodig om uberhaupt te groeien. Daarom: relatief kleine prikkels, vaker in de week. Dus: fullbody, vaker in de week, ipv split elk lichaamsdeel een keer in de week.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Waarom is een full body schema eigenlijk goed? No pain, no gain (oke, geldt niet in alle gevallen zoals bij noobgainz) toch? Als je slechts 1 of 2 oefeningen per spiergroep doet, dan prikkel je ze niet genoeg toch?
Zie het als een mooie kans om mentaal sterker te wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef BenjaminLinus het volgende:
Woon sinds vorige week even tijdelijk bij mn ouders ivm problemen met de huurbaas. Maar dat is niet bepaald best voor mn voedingNatuurlijk neem ik mn shakes nog steeds, eet ik voldoende kwark, kip, noten en whey, maar net vlak voor het slapen gaan nog even 2 oliebollen en een veel te dikke plak kerstbrood naar binnen gewerkt
![]()
Op kamers had ik dit niet, want ik haalde het simpelweg niet in huis. Maar nu het er voor het grijpen ligt heb ik kennelijk niet de discipline om er vanaf te blijven... Dat wordt nog wat straks met cutten. Staat een aardige klus te wachten want ik heb een aardig laagje gekweekt sinds augustus..
Wat de neuk is dit voor tekst? Lijkt wel alsof ik dronken was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Max hoeveel ook helemaal niet. Op dbb zit een hoop buffe gasten in de powerliftsectie, die trainen ook fullbody.
Gellukig ben ik niet de enige die daar last van heeft, ik lees zoms wel eens zinnen van mijzelf terug...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit voor tekst? Lijkt wel alsof ik dronken was.
Bambix = Brinta = goedquote:
Fasted training: not a fan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:22 schreef stinkie het volgende:
Zo eens een fasted ochtendtraining. Eens kijken hoe dat bevalt.
Zit je in een IF ritme of was het gewoon 'een keer proberen'?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fasted training: not a fan.
KT geen succes dus. Cardio ging wel, dus mss dat eens proberen, kijken of dat vastennog extra effect heeft. Maar voorlopig is het voor fullbody KT weer eerst eten,dan trainen.
Maar dan neem je de shake ook niet meer meteen na de training. Is dat erg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zit je in een IF ritme of was het gewoon 'een keer proberen'?
Sinds ik IF wil ik niet anders meer. Fasted trainen
Ik mix ze altijd (meer brinta dan bambix)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bambix = Brinta = goed
brinta heeft iets meer zout, en bambix iets meer suiker meen ik, maar das allemaal bijna achter de komma.
Het idee van fasted trainen is dat je je fast doorbreekt na je training. Niet eten in de spierremodelleringsperiode (32-48 uur na trainen) is, letterlijk, catabool of in ieder geval anti-anabool.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Maar dan neem je de shake ook niet meer meteen na de training. Is dat erg?
Bambix heeft ook nog allemaal toegevoegde mineraaltjes en vitamientjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bambix = Brinta = goed
brinta heeft iets meer zout, en bambix iets meer suiker meen ik, maar das allemaal bijna achter de komma.
In before dikkerds die elke dag 5000 kcal nu in 8 uur naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:42 schreef MrNiles het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-9-en-17-uur.dhtml
verkapte IF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |