Ik was net van hipster af tochquote:
Kom vechten dan...quote:
quote:
Nou leuk, eindeloos herhalen van hey I just met you and this is crazy. Dat is praktisch het enige wat ze zingtquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet van jou
Maar dat kwam meer door haar stem... sommige stemmen dringen echt door tot in mijn bijbal nojoke.
Zelfde als die van Carly Rae
We hebben een nieuwe lapohunterquote:
Niet hier, niet nu sis.. Kan niet :$ Mensen gaan dingen denken :$quote:
Het geeft mij gewoon voldoening weet je.. Gun het me nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was net van hipster af toch
[..]
Kom vechten dan...
[..]
Is Laki weg, komt er zo'n nieuwe geilaard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe lapohunter
Ik wilde indruk op je makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe lapohunter
Euh.. doe maar niet.. ik breek jequote:
krijg je dalijk een PM van Timur of tie je even mag bellen tijdens de uitzending misschienquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou leuk, eindeloos herhalen van hey I just met you and this is crazy. Dat is praktisch het enige wat ze zingt
Meidje... lees mijn opmerking nog eens.. ook al zingt ze 'HI I JUST SHAVED YOUR DOG' het gaat om de stem, en wat dat teweegbrengt bij mijn voortplantingsorgaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou leuk, eindeloos herhalen van hey I just met you and this is crazy. Dat is praktisch het enige wat ze zingt
Laki was toch niet zo'n lapohunter ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Laki weg, komt er zo'n nieuwe geilaard.
JA MET ZOEEN TT...quote:
Sukkelquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meidje... lees mijn opmerking nog eens.. ook al zingt ze 'HI I JUST SHAVED YOUR DOG' het gaat om de stem, en wat dat teweegbrengt bij mijn voortplantingsorgaan.
Liever niet danquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het geeft mij gewoon voldoening weet je.. Gun het me nou
Sowieso, weinig users die indruk op me hebben gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laki was toch niet zo'n lapohunter ?
Heeft bij mij weinig indruk gemaakt iig
Laat hem dit niet horen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laki was toch niet zo'n lapohunter ?
Heeft bij mij weinig indruk gemaakt iig
Lekker energiezuinig weer.quote:
Je breekt m'n hartquote:
Wowquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh.. doe maar niet.. ik breek je
spaarlampquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker energiezuinig weer.
Dus datquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, weinig users die indruk op me hebben gemaakt
Dat heb ik ook ooit gehad n.a.v. een klachtentopic maar ik had geen idee wie hij was dus ik zei dat hij op moest bokkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
krijg je dalijk een PM van Timur of tie je even mag bellen tijdens de uitzending misschien
quote:
Laten we elkaar de hand schuddenquote:
Kan ik het helpen dat jullie boven de rivieren verzuurd en jaloers zijn op brabant.quote:
Nah, hoezo dat nou weer...?quote:
quote:
Opwarming van de aarde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker energiezuinig weer.
Of partysnacks etenquote:
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, weinig users die indruk op me hebben gemaakt
Oh de jaloezie..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat jullie boven de rivieren verzuurd en jaloers zijn op brabant.
Pattex, lieverdquote:
Beide?quote:
Zo noemen ze me al :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'
hahahahaha
Ik denk niet echt dat je daarvoor een kans krijgt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'
hahahahaha
Jij slaat er nog geen deuk in...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kreeg ik bij een pakje boter.
Klootzak.quote:
Vergeleken bij Vasquote:
Jouw oogbalquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
DQod dRNkt heEl Erg grAag BrEzAahtjes jU WeEt ToCH!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Daar wil niemand mee vergeleken wordenquote:
Ik geloof dit serieusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je daarvoor een kans krijgt.
Ze bijt hem eraf hoor
Awwwwquote:
Ja, doei Elfstedentocht..quote:
Hahahaquote:
Vas heeft een schelp op haar binnenbeen laten tatoeëren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat zou je doen"quote:
Ja ik vertel nooit sprookjesquote:
Oh no...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee vergeleken worden
quote:
4everblACKEyed EN DqOD hBbn op 35 dcMbr EEn VeT lekkere STiprtIj gehAD jU WeEt ToCH!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht, je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Over normaal en beschaafd Nederlands gesproken..
Er wordt Limburgs geluld tegenover me door die kale psycho..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Vas heeft een schelp op haar binnenbeen laten tatoeëren.Wow so 2012SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jaquote:
Zal eens tijd worden.quote:
Kop op, meidjequote:
Disgusting.. Het was nocember :Squote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[..]
4everblACKEyed EN DqOD hBbn op 35 dcMbr EEn VeT lekkere STiprtIj gehAD jU WeEt ToCH!!!
Eeh..quote:
KIJK 4EBE KATTIG DOEN DOENquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee vergeleken worden
Mag ik even door je hoofdharen strijken? :$quote:
Niemand wil uberhaupt met een fokker vergeleken worden.. dus het was eigenlijk een algemene opmerkingquote:
Ja, doen doenquote:
quote:
Mijn mooie vlechten? doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik even door je hoofdharen strijken? :$
Ik vind niet dat je voor anderen kan spreken... mijn grote fokvoorbeeld is nestalgie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand wil uberhaupt met een fokker vergeleken worden.. dus het was eigenlijk een algemene opmerking
Gewoon, ben je toch?quote:
Doe normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:49 schreef Germano het volgende:
Die Ro-ald heeft echt zo'n hoofd waar je niet vaak genoeg op kunt slaan en schoppen.
Pijnlijk dit... zeer pijnlijk. Maar ik snap je gedachtengang.quote:
Hij word later natuurkunde leraar denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:49 schreef Germano het volgende:
Die Ro-ald heeft echt zo'n hoofd waar je niet vaak genoeg op kunt slaan en schoppen.
kutquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij word later natuurkunde leraar denk ik.
Ik zit weer Natasha Beddingfield te luisteren nu, gelijk nat kutje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pijnlijk dit... zeer pijnlijk. Maar ik snap je gedachtengang.
Goeie smaakquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit weer Natasha Beddingfield te luisteren nu, gelijk nat kutje.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit weer Natasha Beddingfield te bekijken nu, gelijk nat piemeltje.
quote:
Dat is het laatste wat ik ooit zal doen, iemand betalen om er seks mee te hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Voor jou Germano:
Meisje veilt maagdelijkheid voor zieke moeder
Ze is al wel 18.. weet niet of dat dealbreaker is?
Ja 5 jaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat liedje heb ik echt vet lang niet meer gehoord ook, 5 jaar ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
ja, maar voor jou is toch alles groot, dus dat maakt niet uitquote:
Kloptquote:
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is het laatste wat ik ooit zal doen, iemand betalen om er seks mee te hebben.
Ja doeiquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mezelf even vermaken, no pun bitches
Daaaaaaaaag
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar voor jou is toch alles groot, dus dat maakt niet uit
Tja, dat hebben ze helemaal zelf gedaan hoor.. die Friesland haatquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom ben jij anti -Friesland?![]()
Wat is dat toch tussen Groningen- Friesland?
je ziet toch niks... je kin zit er voor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Pervers hoor, dat jij dat wil zien.
Stoer hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptdoet mij denken aan een zeer vervelende 'in dubio' van paar jaar terug:
Maat van mij had een meid leren kennen uit Friesland en haar vriendin zag mij wel zitten en zij leek echt super op Natasha![]()
srs.
Nooit op avances ingegaan omdat zo anti friesland
Na paar maanden spijt, had ze nieuwe vriend...
HUILEN JONGE
Echt 1 van de grotere SPIJTMOMENTEN uit mijn levenquote:
Met schnor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, er komt hier zo'n turk met een strakke broek binnenhuppelen.
Zal ik hem proberen te vangen?
Hoeveel katten heb jij al de sloot in gedonderd sinds die opmerking over kattengifjes ?quote:
vas komt dus uit frieslandquote:
Niet op zn gezicht in ieder geval.quote:
13.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb jij al de sloot in gedonderd sinds die opmerking over kattengifjes ?
Ja hoi ..quote:
Ze heeft daar allemaal familiequote:
beetje david vs goliathquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, er komt hier zo'n turk met een strakke broek binnenhuppelen.
Zal ik hem proberen te vangen?
indd, ook van die tuinbroek-dragersquote:
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt 1 van de grotere SPIJTMOMENTEN uit mijn leven
Iedereen heeft wel eens zoiets gehad toch?
M'n tante woont daar ja maar die is gewoon in Noord-Holland geboren en getoguh.quote:
Ik zal je uit je van je waanidee verlossen, kleuterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je ziet toch niks... je kin zit er voor.
hahahaha oh... ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik jouw katapult lenen dan?quote:
froger?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kloptdoet mij denken aan een zeer vervelende 'in dubio' van paar jaar terug:
Maat van mij had een meid leren kennen uit Friesland en haar vriendin zag mij wel zitten en zij leek echt super op Natasha![]()
srs.
Nooit op avances ingegaan omdat zo anti friesland
Na paar maanden spijt, had ze nieuwe vriend...
HUILEN JONGE
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zal je uit je van je waanidee verlossen, kleuter.
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee vandaag 'op kantoor', morgen thuis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi ..
Hoe laat mag jij weg? Of ben jij zo'n thuiswerker?
[..]
Altijd mooi dat je de drang hebt om te bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste kin btwVast wel, maar je geheugen is gewoon kut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
M'n tante woont daar ja maar die is gewoon in Noord-Holland geboren en getoguh.Nasty.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Daar ging het niet om, maar wel apart dat je ze opmerkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippen
[..]
HAHAHAHAHHAHA BEN JIJ DIT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Omdat jij zo'n twisted mind hebt en niets kan aannemen zonder bewijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd mooi dat je de drang hebt om te bewijzen![]()
Beste kin btw
Nee zeg ik tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Vast wel, maar je geheugen is gewoon kut.
Zululippenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, maar wel apart dat je ze opmerkt.
Beddingfieldquote:
Accent ms beetje, maar wacht maar tot een bloedmooie blonde frieschin in ene tegen je gaat praten met zo'n boerentrien stem in vol ornaat frieschquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippen
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.quote:
Komt allemaal goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
een dag langer zonder haar kon ik niet uiithouden
Hahaha ok, laat je niet kennen jonge Chinhauhauquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n twisted mind hebt en niets kan aannemen zonder bewijs.
Oh, maar jij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
Klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.
Wat moet jij nou weer he, pussyquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Je zegt wel meer. Doeiquote:
O ja.. je christencollega's..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee vandaag 'op kantoor', morgen thuis.
Niks? Het viel me alleen ook al op dat 'ie voor de zoveelste keer dat deel van z'n face postquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer he, pussy
sosohatelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem een FOK!pimp abo als ze nog aan maand wegblijft.
Jouw losse opmerkingen altijd jegens mijn persoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Modus het volgende:
Ergens in Friesland zit nu een Friese chick 'haha er was eens een hipsterturk die dacht dat ie een kans maakte, ik heb hem maar in de waan gelaten'.
Ja die heb ik. Maar geen turken in strakke broeken, of wat was het ook weer.quote:
Ik neem een vriendin als ze na vandaag terug komt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Praise the lord.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Héérlijk, een SC zonder mellow tumblrplaatjes en huehuehue en hahahaha en shit.
Oh wacht maar jijquote:
Zit op een andere afdelingquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Maar geen turken in strakke broeken, of wat was het ook weer.
afgewisseld met Zosk's ":')"-posts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wacht mijn hele leven lang al.quote:
Ik vond het huehuehue -gedeelte best tof.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Noem het een department dan. Vooral mooi als die uit max 3 personen bestaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit op een andere afdeling![]()
"Afdeling" klinkt best retarded eigenlijk.
Al millenia?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht mijn hele leven lang al.
Maar wel allemaal burgerlijk gelul over wat ze toch vandaag weer hebben meegemaakt op kantoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
very good english you speakquote:
Volwassenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Noem het een department dan. Vooral mooi als die uit max 3 personen bestaat..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks? Het viel me alleen ook al op dat 'ie voor de zoveelste keer dat deel van z'n face post.
The Department of Redundancy Department.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaeigenlijk hebben we hier ook departments
internationaal jwz
quote:
Tenminste één persoon die het kon waarderen dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het huehuehue -gedeelte best tof.
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar wel allemaal burgerlijk gelul over wat ze toch vandaag weer hebben meegemaakt op kantoor
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes... maar de rest ook.. dan had ik er geen moeite mee, maar iemand die zo anoniem wil blijven en dan dit posten is gewoon teleurstellend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond het idee wel goed, alleen de uitvoering is wat minder.
Hoezo 'wat moet jij nou weer' eigenlijk, omdat ik jou toevallig quote? En waarom zou ik dom zijn?quote:
Memories.quote:
VE kan er anders ook wat van. Van dat 'muehehe' welteverstaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Oh, oké.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes... maar de rest ook.. dan had ik er geen moeite mee, maar iemand die zo anoniem wil blijven en dan dit posten is gewoon teleurstellend.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou zelf zo makkeiljk was met je foto, en dan bedoel ik meer dan alleen je koortslipjes...
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter dan die hysterie van haar, afgewisseld met die narcistische persoonlijkheidsstoornis.
omdat je zwart bent natuurlijk, vas is racistquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo 'wat moet jij nou weer' eigenlijk, omdat ik jou toevallig quote? En waarom zou ik dom zijn?
Ja toch? Met David Guetta.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat?is dat een nummer van hem?
ff checkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja toch? Met David Guetta.
Of ben ik nou gek?
Is moeilijk zoeken naar 'string' op Google, ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best gay dat je hier specifiek naar hebt gezocht..
Ah, bedankt voor die 2e zin, mijn nieuwe 2013 fokvriendje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
VE kan er anders ook wat van. Van dat 'muehehe' welteverstaan.
Wilde gewoon graag mijn gedachte uiten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog één keer zo'n grote mond en ik stuur je naar de eeuwige rijstvelden.
Waarom zou je 'saaie' gesprekken gaan lezen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.
Als het er niet bij zou staan had jij het waarschijnlijk anders geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor die 2e zin, mijn nieuwe 2013 fokvriendje.
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je 'saaie' gesprekken gaan lezen?
ga dan wat anders doen even en kijk straks weer ofso... van jou niet verwacht zo auti te zijn
Bakkes man, echt waar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wilde gewoon graag mijn gedachte uiten.
Lutser.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!
owja, wel dope nummer maar houd niet zo van david guettaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja toch? Met David Guetta.
Of ben ik nou gek?
Tuurlijk, dan had ik aan onze nieuwe, verse internetvriendschap getwijfeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het er niet bij zou staan had jij het waarschijnlijk anders geïnterpreteerd.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Bakkes man, echt waar.Vies gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Liever saaie gesprekken dan die verstand-op-0-shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo gebeurt er tenminste nog wat op de foks, nu moet ik naar saaie gesprekken kijken.
Sexy bitchquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja, wel dope nummer maar houd niet zo van david guetta
Veranderd vast wel een keerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb niks anders in mijn leven dan FOK!
Wat vind jij van mijn ass?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer hoor, die 2Nutz-plaatjes.
Kunnen we niet gebruiken in deze prille rquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan had ik aan onze nieuwe, verse internetvriendschap getwijfeld.
Capuchon, bivakmuts, zonnebril, koptelefoon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veranderd vast wel een keerprobeer gewoon eens naar buiten te wandelen... eerst met koptelefoon op en zonnebril en steeds vaker geleidelijk zonder
He bedankt voor de informatie, ik schrijf het op in mijn notitieboekje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:25 schreef Nestalgie het volgende:
Have you ever been to heaven.at nite? heaven at nite heaven at nite.
gister was ik zo kenser happy space door scotty
En the way of the godsquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Capuchon, bivakmuts, zonnebril, koptelefoon.
Full auti
mag wel haha. Maar ben niet zo van dance als ik chill of gewoon thuis zit. Dat is alleen leuk voor uitgaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sexy bitch
Mja ik vind het wel tof
Die who say niquote:
Nice. Moet je nog meer weten? Dan kan je dat ook opschrijvenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He bedankt voor de informatie, ik schrijf het op in mijn notitieboekje.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He bedankt voor de informatie, ik schrijf het op in mijn notitieboekje.
Sowieso alleen maar dance als ik fitness of werk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mag wel haha. Maar ben niet zo van dance als ik chill of gewoon thuis zit. Dat is alleen leuk voor uitgaan
Jammer.quote:
quote:
Vas snapt hem ookquote:
THe knights who say 'ni' fucking classic yo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Raar gebazel van je, in Fernandes ook al.
Pep, MDMA en afteren met Keta.quote:
Dit was mijn ontgroeningquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben je daar vorig jaar ook geweest?
hehe, hoe vond je de keta?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pep, MDMA en afteren met Keta.
Goede tijden, brakke tijden.
Dafuq is nait soezen nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
THe knights who say 'ni' fucking classic yo.
En hoezo in Fernandes? ware straatscheikunde mijn vriend.
Kaolo, kaolo, kaolojunkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pep, MDMA en afteren met Keta.
Goede tijden, brakke tijden.
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Raar gebazel van je, in Fernandes ook al.
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.
telt dat als ontmaagd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.
'Nait soezen' is Noots voor 'goodnight snoezen', gok ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat ander.
Ja klopt, kut spatiequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat ander.
Vaagjes, beetje slowmotion effect.quote:
Ik houd er van.quote:
Damn jouw gedachtengang is apartquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
'Nait soezen' is Noots voor 'goodnight snoezen', gok ik.
Je word er echt een retard van ja, desalniettemin lekker voor een afterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vaagjes, beetje slowmotion effect.
[..]
'Niet zeuren' in het Groninger dialect.quote:
haha Nestalgie is nog maagdquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Niet zeuren' in het Groninger dialect.
Story of Zosk's life.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was zo pleuriswaus, heb de playstationID van een Britse gast, zodat ik m kan beaten met FIFA.![]()
Mits hij hem schoon terug geeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha Nestalgie is nog maagd
Misschien mag je Germano's fleshlight wel lenen
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je word er echt een retard van ja, desalniettemin lekker voor een after
HAHA JA EN DAN NIET MO ZN ZUSJE TE NUEKEN MAAR OM FIF ATE DOEN LOL NERDquote:
ik weet niet hoe dat werkt, net als een hand?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha Nestalgie is nog maagd
Misschien mag je Germano's fleshlight wel lenen
dat is wel echt pleuriswaus ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was zo pleuriswaus, heb de playstationID van een Britse gast, zodat ik m kan beaten met FIFA.![]()
Daar leggen ze paarden mee plat. Dat je het weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komt
ketamine toch?
Vraag het aan Germanoquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat werkt, net als een hand?
"Mo z'n zusje":'). 2NutZ gon' get hurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAHA JA EN DAN NIET MO ZN ZUSJE TE NUEKEN MAAR OM FIF ATE DOEN LOL NERD
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Mo z'n zusje":'). 2NutZ gon' get hurt.
misschien kom ik in een k-hole, sla ik eindelijk een hole in one _o_quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar leggen ze paarden mee plat. Dat je het weet.
"Excuse me sir, can you tell me how to get to the gay station"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is hoe de fuck kom je op een nieuwjaarsfeest op het onderwerp Playstation en fifa
Slechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Excuse me sir, can you tell me how to get to the gay station"
- "Oh yeah, my playstation ID is Tarrelkoning, you should definitely add me!"
en daarna in een angstaanval door het raam naar buiten springen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.
Met Britten gaat het altijd over voetbal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is hoe de fuck kom je op een nieuwjaarsfeest op het onderwerp Playstation en fifa
Ben je brits dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Britten gaat het altijd over voetbal.
Ben sowieso al in extase elke keer als ik je tepels lik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.
Special Kquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komt
ketamine toch?
Ja, zie je dat niet aan mijn danskunsten?quote:
Kun je nagaan wat er gebeurt als je er M bij pleurt. Je gaat dood aan een overdosis Lekker Voelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben sowieso al in extase elke keer als ik je tepels lik.
linkjequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, zie je dat niet aan mijn danskunsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |