Nee zeg ik tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Vast wel, maar je geheugen is gewoon kut.
Zululippenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, maar wel apart dat je ze opmerkt.
Beddingfieldquote:
Accent ms beetje, maar wacht maar tot een bloedmooie blonde frieschin in ene tegen je gaat praten met zo'n boerentrien stem in vol ornaat frieschquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post je voor de 100ste keer een foto van je lippen
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.quote:
Komt allemaal goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
een dag langer zonder haar kon ik niet uiithouden
Hahaha ok, laat je niet kennen jonge Chinhauhauquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n twisted mind hebt en niets kan aannemen zonder bewijs.
Oh, maar jij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
Klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt er vannacht vast niet van slapen.
Wat moet jij nou weer he, pussyquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag.
onmogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fries accent vind ik wel geil eigenlijk
Je zegt wel meer. Doeiquote:
O ja.. je christencollega's..quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nee vandaag 'op kantoor', morgen thuis.
Niks? Het viel me alleen ook al op dat 'ie voor de zoveelste keer dat deel van z'n face postquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer he, pussy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |