dat is wel echt pleuriswaus ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was zo pleuriswaus, heb de playstationID van een Britse gast, zodat ik m kan beaten met FIFA.![]()
Daar leggen ze paarden mee plat. Dat je het weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komt
ketamine toch?
Vraag het aan Germanoquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat werkt, net als een hand?
"Mo z'n zusje":'). 2NutZ gon' get hurt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAHA JA EN DAN NIET MO ZN ZUSJE TE NUEKEN MAAR OM FIF ATE DOEN LOL NERD
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Mo z'n zusje":'). 2NutZ gon' get hurt.
misschien kom ik in een k-hole, sla ik eindelijk een hole in one _o_quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar leggen ze paarden mee plat. Dat je het weet.
"Excuse me sir, can you tell me how to get to the gay station"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is hoe de fuck kom je op een nieuwjaarsfeest op het onderwerp Playstation en fifa
Slechtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Excuse me sir, can you tell me how to get to the gay station"
- "Oh yeah, my playstation ID is Tarrelkoning, you should definitely add me!"
en daarna in een angstaanval door het raam naar buiten springen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.
Met Britten gaat het altijd over voetbal.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik mij dan afvraag is hoe de fuck kom je op een nieuwjaarsfeest op het onderwerp Playstation en fifa
Ben je brits dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Britten gaat het altijd over voetbal.
Ben sowieso al in extase elke keer als ik je tepels lik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom likje M van mijn rechtertepel nemen. Ga je je lekker voelen.
Special Kquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komt
ketamine toch?
Ja, zie je dat niet aan mijn danskunsten?quote:
Kun je nagaan wat er gebeurt als je er M bij pleurt. Je gaat dood aan een overdosis Lekker Voelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben sowieso al in extase elke keer als ik je tepels lik.
linkjequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, zie je dat niet aan mijn danskunsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |