Dafuq is nait soezen nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
THe knights who say 'ni' fucking classic yo.
En hoezo in Fernandes? ware straatscheikunde mijn vriend.
Kaolo, kaolo, kaolojunkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pep, MDMA en afteren met Keta.
Goede tijden, brakke tijden.
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Raar gebazel van je, in Fernandes ook al.
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.
telt dat als ontmaagd?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
'Doe jezelf'. De nieuwe term voor masturbatie.
'Nait soezen' is Noots voor 'goodnight snoezen', gok ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat ander.
Ja klopt, kut spatiequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat 'ie 'doe je zelf' bedoelde, als in 'eigen schuld', maar dat ander.
Vaagjes, beetje slowmotion effect.quote:
Ik houd er van.quote:
Damn jouw gedachtengang is apartquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
'Nait soezen' is Noots voor 'goodnight snoezen', gok ik.
Je word er echt een retard van ja, desalniettemin lekker voor een afterquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vaagjes, beetje slowmotion effect.
[..]
'Niet zeuren' in het Groninger dialect.quote:
haha Nestalgie is nog maagdquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Niet zeuren' in het Groninger dialect.
Story of Zosk's life.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik was zo pleuriswaus, heb de playstationID van een Britse gast, zodat ik m kan beaten met FIFA.![]()
Mits hij hem schoon terug geeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha Nestalgie is nog maagd
Misschien mag je Germano's fleshlight wel lenen
serieus? misschien dat er toch nog iets terecht van me komtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je word er echt een retard van ja, desalniettemin lekker voor een after
HAHA JA EN DAN NIET MO ZN ZUSJE TE NUEKEN MAAR OM FIF ATE DOEN LOL NERDquote:
ik weet niet hoe dat werkt, net als een hand?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha Nestalgie is nog maagd
Misschien mag je Germano's fleshlight wel lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |