spaarlampquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker energiezuinig weer.
Dus datquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, weinig users die indruk op me hebben gemaakt
Dat heb ik ook ooit gehad n.a.v. een klachtentopic maar ik had geen idee wie hij was dus ik zei dat hij op moest bokkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
krijg je dalijk een PM van Timur of tie je even mag bellen tijdens de uitzending misschien
quote:
Laten we elkaar de hand schuddenquote:
Kan ik het helpen dat jullie boven de rivieren verzuurd en jaloers zijn op brabant.quote:
Nah, hoezo dat nou weer...?quote:
quote:
Opwarming van de aarde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker energiezuinig weer.
Of partysnacks etenquote:
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso, weinig users die indruk op me hebben gemaakt
Oh de jaloezie..quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat jullie boven de rivieren verzuurd en jaloers zijn op brabant.
Pattex, lieverdquote:
Beide?quote:
Zo noemen ze me al :$quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'
hahahahaha
Ik denk niet echt dat je daarvoor een kans krijgt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik indruk bij je achter laat, noemt iedereen je vanaf dat moment 'eikel' en 'lul'
hahahahaha
Jij slaat er nog geen deuk in...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kreeg ik bij een pakje boter.
Klootzak.quote:
Vergeleken bij Vasquote:
Jouw oogbalquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
DQod dRNkt heEl Erg grAag BrEzAahtjes jU WeEt ToCH!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal beschaafd Nederlands praten.
Daar wil niemand mee vergeleken wordenquote:
Ik geloof dit serieusquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat je daarvoor een kans krijgt.
Ze bijt hem eraf hoor
Awwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |