sosohatelijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem een FOK!pimp abo als ze nog aan maand wegblijft.
Jouw losse opmerkingen altijd jegens mijn persoonquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef Modus het volgende:
Ergens in Friesland zit nu een Friese chick 'haha er was eens een hipsterturk die dacht dat ie een kans maakte, ik heb hem maar in de waan gelaten'.
Ja die heb ik. Maar geen turken in strakke broeken, of wat was het ook weer.quote:
Ik neem een vriendin als ze na vandaag terug komt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Praise the lord.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Héérlijk, een SC zonder mellow tumblrplaatjes en huehuehue en hahahaha en shit.
Oh wacht maar jijquote:
Zit op een andere afdelingquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Maar geen turken in strakke broeken, of wat was het ook weer.
afgewisseld met Zosk's ":')"-posts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wacht mijn hele leven lang al.quote:
Ik vond het huehuehue -gedeelte best tof.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Noem het een department dan. Vooral mooi als die uit max 3 personen bestaat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit op een andere afdeling![]()
"Afdeling" klinkt best retarded eigenlijk.
Al millenia?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht mijn hele leven lang al.
Maar wel allemaal burgerlijk gelul over wat ze toch vandaag weer hebben meegemaakt op kantoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
very good english you speakquote:
Volwassenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Noem het een department dan. Vooral mooi als die uit max 3 personen bestaat..
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |