Dat doet Sofie ook inderdaad. Of met de vinger, krijgt ze het er ook wel af. Wij wisselen ook af. Crackers, beschuit, krentebol en brood.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jam, pindakaas en chocopasta kan anders prima hoor, schraap je gewoon met je tanden van je boterham.
Nou, dat laatste voelt de laatste tijd zeker niet altijd zo. :pquote:Op maandag 14 januari 2013 20:53 schreef Troeta het volgende:
Hmm, en als je het dan op een dag doet dat jullie nergens heen hoeven? Laat je d'r thuis gewoon sjaggerijnig zijn en kan ze een end weg gillen.
Ook vervelend, maar minder vervelend als op straat bijv.
Enne...jij bent de baas he
Ivan wil nog steeds totaal niet. En we doen er dus niet zoveel mee. Ik merk wel dat hij zijn luiers wat smeriger begint te vinden en hij geeft nu ook vaker aan dat hij gaat plassen, maar hij wil dan niet naar de wc.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:38 schreef Poppejans het volgende:
Claudia,hoe is het met Ivan qua zindelijkheid? Ik weet nog dat hij er,net als Wolf,totaal geen belangstelling voor had.
Hier gaat t aardig goed,mr durft alleen op t potje dus dat is v onderweg niet zo handig.poepen durft hij nog niet op potje,het gaat in onderbroek en soms komt hij een luier vragen als hij moet. Naar speelzaal durf ik hem nog niet luierloos te doen,binnen een week of 2 wel denk ik.
Morgen!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef pessie het volgende:
Claudia is je kleine meid al jarig!!!? Zo ja gefeliciteerd!
Nee, wel na twee of drie keer. Zelfs als je aangeeft dat dat dus niet de bedoeling is. Vandaag dus echt gewoon het potje meegegeven, want hij wil daar echt echt echt niet op de wc. Maar de leidster van vandaag is gewoon een stuk minder begaan dan die van de woensdag.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef Poppejans het volgende:
Doen ze na 1 natte broek al een luier aan daar,Troel? Daar zou ik ook wel beetje van balen. Hier vandaag nog gevraagd en ik kon gewoon stapeltje joggingbroeken en ondergoed meegeven als we het zouden proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |