Eigenwijsje
 Eigenwijsje   

. Wel alvast een boekje meegenomen, ga ik even marktplaatsen naar een doosje.
 . Wel alvast een boekje meegenomen, ga ik even marktplaatsen naar een doosje. .
 . 

Gevolgd door "Echt wel!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Lamb29 het volgende:
Hahah heerlijk die opmerkingen..
Wij krijgen regelmatig:
"Echt niet!"
 )
 ) '' (de 'g' is lastig, daar zet ze de 'f' voor in de plaats)
 '' (de 'g' is lastig, daar zet ze de 'f' voor in de plaats) '
'  kleine eigenwijs.
 kleine eigenwijs. Pakt ze zelf uit de kast, brengt ze naar de salontafel haalt een beker uit de keuken, draait de dop open (van een nieuw pak dus he!) en schenkt in
 Pakt ze zelf uit de kast, brengt ze naar de salontafel haalt een beker uit de keuken, draait de dop open (van een nieuw pak dus he!) en schenkt in  Met een nieuw pak knoeit ze (dúh) maar een halfvol pak gaat ontzettend vaak goed.
 Met een nieuw pak knoeit ze (dúh) maar een halfvol pak gaat ontzettend vaak goed.

selene deed zulke dingen ook. nu doen ze allebei wel eens "waaaaaaaah ik ben een baby waaaaaaaaaaaaaaah"quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
Oh jammer pessie. Wat had ik een mazzel dan zondag. Even onthouden dat ik volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw daar heen moet.
Wat leuk al die praatjes, Mex praat nog steeds niet echt. Het gaat wel wat vooruit, maar echt met hele kleine stapjes.
Hij klom trouwens vandaag in de box, zette de mobiel aan, ging liggen met zijn benen in de lucht spartelen en ging op Nena's bijtring bijten....gekkie

Mm zal er even over denken, vermoed niet direct daar een link meequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef simmu het volgende:
klinkt goed mrien
houden jullie in dat boekje ook bij wat hij gegeten heeft?

Saffier haha heerlijk ..
 Saffier haha heerlijk .. Leuk al die uitspraken en opmerkingen te lezen!
 Leuk al die uitspraken en opmerkingen te lezen! 

, maar ik denk dat het voor andere erg lastig is om in te schatten in hoeverre iemand zich vermaakt. Helemaal in groepsverband.
 , maar ik denk dat het voor andere erg lastig is om in te schatten in hoeverre iemand zich vermaakt. Helemaal in groepsverband. 

karin omdat ik het herken.
 karin omdat ik het herken. 

met de vraag of mijn trein dat ook ging kopen, dus ik zeg nee zuurkool. Zat ie: Floris, brewster ook
 met de vraag of mijn trein dat ook ging kopen, dus ik zeg nee zuurkool. Zat ie: Floris, brewster ook  hij liep even vast
 hij liep even vast  (gesprek was in naam vd treinen).
 (gesprek was in naam vd treinen).

Oké ze had dan wel een blauwe trui aan, maar dat betekent niet dat het een jongetje is. Stomme mevrouw, maar ik had ook de ballen niet om er wat van te zeggen.
  Oké ze had dan wel een blauwe trui aan, maar dat betekent niet dat het een jongetje is. Stomme mevrouw, maar ik had ook de ballen niet om er wat van te zeggen.   Achteraf was 't kind gelukkig heel blij, want ze leek echt op bobo met haar blauwe gezichtje, gelukkig maar.
 Achteraf was 't kind gelukkig heel blij, want ze leek echt op bobo met haar blauwe gezichtje, gelukkig maar. 

Slaapt roy nog tussen de middag? Zo ja hoe lang?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop dat het een fase is. Roy slaapt zo slecht in,en slaapt snachts amper meer.
Echt in totale paniek telkens,troosten gaat bijna niet. Naar beneden gaan is het enige wat rust bied,maar dat is niet wat we willen,bij roy op de kamer blijven word hij onrustig van,bij ons in bed klimt en klauterd hij continu ipv rustig liggen.
We hebben niks veranderd qua ritme of ritueel. Op de opvang is er niks veranderd.

Misschien toch proberen na een uur wakker te maken? Best lastig want ik begrijp dat alles dubbel zo hard binnenkomt bij hem en daar uiteraard ontzettend moe van wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef _Bar_ het volgende:
Dik 2 uur pessie. En zonder lukt het ook echt niet,hij geeft het ook zelf aan,ligt op bed en is stil.

en als wij dat thuis doen idem dan is het snachts erger... Van de week paar nachten gehad dat riy wakker was van 2 tot 8 smorgens.... Beide keren tjasker dagen.
 en als wij dat thuis doen idem dan is het snachts erger... Van de week paar nachten gehad dat riy wakker was van 2 tot 8 smorgens.... Beide keren tjasker dagen.

Misschien volgende keer dat je de orthopedagoog ziet even aangeven? Misschien heeftzij nog een ander licht hierop?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb geen idee,geef het wel elke keer aan van de drama nachten. Maar dan is krijgen wij te horen dat hij daar enorm vrolijk is,leuk meedoet... En ze snoezelen nu een extra dag met roy. En passen het tempo naar hem aan.
Maar de ontwikkeling gaat vooruit dat is goed te zien en te merken.

Denk dat dat verstandig is ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
Ik bel haar wel voor een afspraak,je ziet er niemand als je daar niet moet zijn. Het enige contact wat je hebt is via het digitale schriftje en als je belt.
 . Hij wordt zo groot
 . Hij wordt zo groot  

roy ligt hier nog in slaapzak,dekbed moet hij niet :s
 roy ligt hier nog in slaapzak,dekbed moet hij niet :s

hier nog niet echt het grote peuter gedrag.
 hier nog niet echt het grote peuter gedrag.  en dan breek ik.
 en dan breek ik.

Erg he!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Nathan lag in een slaapzak met dekentje maar volgende week krijgt hij een groot bed met wollen dekbed. Maar alshij niet meer in een slaapzak wil mag dat van mij. Mijn kleine ventje wordt echt groot!

quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef _Bar_ het volgende:
<3 Mijn mannetje blijft kleinhier nog niet echt het grote peuter gedrag.
En dan soms hele zeldzame momenten ineens een glimp van een jongetje van ruim 3en dan breek ik.

Maar haar haar zat dus gewoon in krulletjes en komt tot bovenaan haar schouders aan de achterkant. Niet echt een typisch jongetjeskapsel wat mij betreft.
 Maar haar haar zat dus gewoon in krulletjes en komt tot bovenaan haar schouders aan de achterkant. Niet echt een typisch jongetjeskapsel wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bar, wat vervelend dat het zo'n drama is met slapen van Roy. Ik hoop dat jullie snel een oorzaak of de oplossing vinden. Het is zo sneu als ze helemaal overstuur raken 's nachts.
Mooi hè die uitspraken Tinu.En het wordt wat dat betreft echt steeds leuker.

.
. 

Nouja, diagnose was een zondagsarmpje, dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik dacht dat er echt een dokter aan te pas moest komen om het weer "recht" te zetten.
 Nouja, diagnose was een zondagsarmpje, dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik dacht dat er echt een dokter aan te pas moest komen om het weer "recht" te zetten.  

Even zoeken tot welke leeftijd het is.
 Even zoeken tot welke leeftijd het is.

. Wat een ondeugd zeg!
. Wat een ondeugd zeg!

)
 ) 

hehe ik zou haar alvast voorbereiden lamb
 hehe ik zou haar alvast voorbereiden lamb  

En om half 8 was ie moe en ging ie weer naar bed.
 En om half 8 was ie moe en ging ie weer naar bed.

Ohh KJ dat lijkt me heel lastig
 Ohh KJ dat lijkt me heel lastig

)
)  

Ik denk wel zeker dat het een vorm van jaloezie is. Het is ook een enorme verandering voor dr. En zij heeft er totaal niet om gevraagd, dat broertje. We proberen haar ook veel individuele aandacht te geven. Luuk ligt nu overdag ook veel op zijn eigen kamer of onze slaapkamer. Zodat Sofie overdag niet veel rekening met hem hoeft te houden. (en de kans niet krijgt om bijvoorbeeld duplo of boekjes naar hem te gooien)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Meimeltje het volgende:
KJ, zal toch een vorm van jaloezie zijn denk ik? Ze wil er misschien juist aandacht van jou door krijgen. Wel op een verkeerde manier natuurlijk. We hebben met de oudste in die periode af en toe apart met hem wat gedaan, oa dagje Efteling. Daar hem ook een cadeautje voor Dyon laten uitzoeken zodat hij die kon geven. Hij genoot zichtbaar van zo'n dag met papa en mama alleen, maar vond het ook heel leuk om daarna samen Dyon weer op te halen.
Lamb, bij jullie personeelswijzigingen? Vind het wel heel leuk dat we een leuke juf van jullie groep hebben gekregen

niet quotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef Keshet het volgende:
Peuters zijn kinderen, faler.
KJ, wat rot dat Sofie haar broertje zo behandelt. Is het een optie om het gedrag volledig te negeren tenzij het gevaarlijk wordt voor Luuk en juist positief gedrag te belonen?

Ja, die pop is al ver weg verstopt. Maar alle kindjes/mensen die huilen zijn interessant. Op de ovang was een huilbaby, en Sofie was er niet bij weg te slaan, ik had gisteren even een dip toen ik N aan de telefoon had en Sofie stond erbij: mama huijjen... oohw, mama huijjen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?
Ik vind nathan ook heel stoer
Oef bar, had hij gisteren tjasker?

Het gaat over echt het is zo ontzettend moeilijk om er mee om te gaan. Hier begon Lotte dingen uit te vreten als ik met Geert met een voeding bezig was omdat madam wist dat ik dan niet even snel naar haar toe kon gaan. Ze was zo verschrikkelijk jaloers en ging ook met dingen gooien naar Geert hier heeft het geholpen om goed duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling was en ik heb haar wel eens op de trap gezet in de hoop dat ze door had dat het niet kon. Het gaat nu gelukkig een stuk beter en nu Geert door de kamer heen schuift word het voor haar ook wat leuker en gaat ze meeschuiven. Als Geert in de kinderstoel zit als ik met het eten bezig ben en hij laat zijn speelgoed vallen geeft zij het aan
 Het gaat over echt het is zo ontzettend moeilijk om er mee om te gaan. Hier begon Lotte dingen uit te vreten als ik met Geert met een voeding bezig was omdat madam wist dat ik dan niet even snel naar haar toe kon gaan. Ze was zo verschrikkelijk jaloers en ging ook met dingen gooien naar Geert hier heeft het geholpen om goed duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling was en ik heb haar wel eens op de trap gezet in de hoop dat ze door had dat het niet kon. Het gaat nu gelukkig een stuk beter en nu Geert door de kamer heen schuift word het voor haar ook wat leuker en gaat ze meeschuiven. Als Geert in de kinderstoel zit als ik met het eten bezig ben en hij laat zijn speelgoed vallen geeft zij het aan   

ja, hij was gisteren daar, maar niet echt een heel druk programma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?
Ik vind nathan ook heel stoer
Oef bar, had hij gisteren tjasker?

de godsdienstwaanzinnigen onder ons wel pessiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pessie het volgende:
Waken? Doen we dat nog? Wist ik niet
Dienst van schoonvader hebben we zelf de inhoud van bepaald, was siwieso een evangelische kerkdienst dus ging prima.

hij zit niet aan selene gekleeft, maar zoekte haar wel op alsie niet weet wat te doen, helemaal goed dus!
 hij zit niet aan selene gekleeft, maar zoekte haar wel op alsie niet weet wat te doen, helemaal goed dus!  dus je ziet hem dan snel naar selene rennen en haar nadoen
 dus je ziet hem dan snel naar selene rennen en haar nadoen   

maar tis hier eigenlijk vanaf 4, eerder mag, maar dat dien je zelf met de juf te regelen en dat weten de meesten niet. dus de kleintjes zijn vrijwel uitsluitend broertjes en zusjes van kinderen die al op gym zitten. tis een durp hier he
 maar tis hier eigenlijk vanaf 4, eerder mag, maar dat dien je zelf met de juf te regelen en dat weten de meesten niet. dus de kleintjes zijn vrijwel uitsluitend broertjes en zusjes van kinderen die al op gym zitten. tis een durp hier he 
 ik ben een tikkie overbeschermend (maak mijn kindjes niet stuk!) en flip al in de speeltuin. dus die situaties vermijd ik gewoon. ik ga wel ff ongestoord boodschappen doen en/of koffiedrinken bij een vriendin terwijl mijn kinderspul zich een bult valt [life in denial is good
 ik ben een tikkie overbeschermend (maak mijn kindjes niet stuk!) en flip al in de speeltuin. dus die situaties vermijd ik gewoon. ik ga wel ff ongestoord boodschappen doen en/of koffiedrinken bij een vriendin terwijl mijn kinderspul zich een bult valt [life in denial is good   
   ]
 ]

Hier ook van de turnvereniging.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef pessie het volgende:
Het is hier gym van de sportvereniging, niet van het cb ofzo.

) en dans van 9.30-10.15.
) en dans van 9.30-10.15.

Hier is het woensdagmiddag van 3-3.45 prima, hij slaapt doorgaans van 12.30 tot 14.00. En het is 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier ook van de turnvereniging.
Het vervelende is gewoon die tijd. Of hij slaapt nog of is net wakker.
Oh en vergeet de baby niet

ravi ook. inclusief middaghumeurtje ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Van 10 tot 11 zou ideaal zijn.
Mja alles hier is op rottijden
Hier slaapt ie van half 2 tot half 4/4/half 5
Nu slaapt ie nog bv. En wakker maken wordt ie niet gezelliger van...

Link sturen mag altijd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Rixtje het volgende:
Ik zou je net de link sturen Vlindur we hebben ook nog dansen op muziek

In V.oor.burg is er ook ouder en kind gym meerdere dagen meerdere tijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk simmu
Ik kwam er laatst achter dat peutergym hier vanaf 2,5 is, mooi zou je denken.. Ja behalve dat het ouder-peutergym is en op vrijdagmiddag van 4 tot 5...totaal niet handig dus.
wel jammer, mja tis niet anders

Is dat die Little gym? Die schijnt onwijs leuk te zijn. Ook voor baby's en dreumesen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
In V.oor.burg is er ook ouder en kind gym meerdere dagen meerdere tijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |