Gevolgd door "Echt wel!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:42 schreef Lamb29 het volgende:
Hahah heerlijk die opmerkingen..
Wij krijgen regelmatig:
"Echt niet!"
selene deed zulke dingen ook. nu doen ze allebei wel eens "waaaaaaaah ik ben een baby waaaaaaaaaaaaaaah"quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Troeta het volgende:
Oh jammer pessie. Wat had ik een mazzel dan zondag. Even onthouden dat ik volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw daar heen moet.
Wat leuk al die praatjes, Mex praat nog steeds niet echt. Het gaat wel wat vooruit, maar echt met hele kleine stapjes.
Hij klom trouwens vandaag in de box, zette de mobiel aan, ging liggen met zijn benen in de lucht spartelen en ging op Nena's bijtring bijten....gekkie
Mm zal er even over denken, vermoed niet direct daar een link meequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:44 schreef simmu het volgende:
klinkt goed mrien![]()
houden jullie in dat boekje ook bij wat hij gegeten heeft?
Slaapt roy nog tussen de middag? Zo ja hoe lang?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop dat het een fase is. Roy slaapt zo slecht in,en slaapt snachts amper meer.
Echt in totale paniek telkens,troosten gaat bijna niet. Naar beneden gaan is het enige wat rust bied,maar dat is niet wat we willen,bij roy op de kamer blijven word hij onrustig van,bij ons in bed klimt en klauterd hij continu ipv rustig liggen.
We hebben niks veranderd qua ritme of ritueel. Op de opvang is er niks veranderd.
Misschien toch proberen na een uur wakker te maken? Best lastig want ik begrijp dat alles dubbel zo hard binnenkomt bij hem en daar uiteraard ontzettend moe van wordt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef _Bar_ het volgende:
Dik 2 uur pessie. En zonder lukt het ook echt niet,hij geeft het ook zelf aan,ligt op bed en is stil.
Misschien volgende keer dat je de orthopedagoog ziet even aangeven? Misschien heeftzij nog een ander licht hierop?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb geen idee,geef het wel elke keer aan van de drama nachten. Maar dan is krijgen wij te horen dat hij daar enorm vrolijk is,leuk meedoet... En ze snoezelen nu een extra dag met roy. En passen het tempo naar hem aan.
Maar de ontwikkeling gaat vooruit dat is goed te zien en te merken.
Denk dat dat verstandig is ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
Ik bel haar wel voor een afspraak,je ziet er niemand als je daar niet moet zijn. Het enige contact wat je hebt is via het digitale schriftje en als je belt.
Erg he!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Nathan lag in een slaapzak met dekentje maar volgende week krijgt hij een groot bed met wollen dekbed. Maar alshij niet meer in een slaapzak wil mag dat van mij. Mijn kleine ventje wordt echt groot!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef _Bar_ het volgende:
<3 Mijn mannetje blijft kleinhier nog niet echt het grote peuter gedrag.
En dan soms hele zeldzame momenten ineens een glimp van een jongetje van ruim 3en dan breek ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bar, wat vervelend dat het zo'n drama is met slapen van Roy. Ik hoop dat jullie snel een oorzaak of de oplossing vinden. Het is zo sneu als ze helemaal overstuur raken 's nachts.
Mooi hè die uitspraken Tinu.En het wordt wat dat betreft echt steeds leuker.
Ik denk wel zeker dat het een vorm van jaloezie is. Het is ook een enorme verandering voor dr. En zij heeft er totaal niet om gevraagd, dat broertje. We proberen haar ook veel individuele aandacht te geven. Luuk ligt nu overdag ook veel op zijn eigen kamer of onze slaapkamer. Zodat Sofie overdag niet veel rekening met hem hoeft te houden. (en de kans niet krijgt om bijvoorbeeld duplo of boekjes naar hem te gooien)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Meimeltje het volgende:
KJ, zal toch een vorm van jaloezie zijn denk ik? Ze wil er misschien juist aandacht van jou door krijgen. Wel op een verkeerde manier natuurlijk. We hebben met de oudste in die periode af en toe apart met hem wat gedaan, oa dagje Efteling. Daar hem ook een cadeautje voor Dyon laten uitzoeken zodat hij die kon geven. Hij genoot zichtbaar van zo'n dag met papa en mama alleen, maar vond het ook heel leuk om daarna samen Dyon weer op te halen.
Lamb, bij jullie personeelswijzigingen? Vind het wel heel leuk dat we een leuke juf van jullie groep hebben gekregen
niet quotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef Keshet het volgende:
Peuters zijn kinderen, faler.![]()
KJ, wat rot dat Sofie haar broertje zo behandelt. Is het een optie om het gedrag volledig te negeren tenzij het gevaarlijk wordt voor Luuk en juist positief gedrag te belonen?
Ja, die pop is al ver weg verstopt. Maar alle kindjes/mensen die huilen zijn interessant. Op de ovang was een huilbaby, en Sofie was er niet bij weg te slaan, ik had gisteren even een dip toen ik N aan de telefoon had en Sofie stond erbij: mama huijjen... oohw, mama huijjen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?
Ik vind nathan ook heel stoer![]()
Oef bar, had hij gisteren tjasker?
ja, hij was gisteren daar, maar niet echt een heel druk programma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?
Ik vind nathan ook heel stoer![]()
Oef bar, had hij gisteren tjasker?
de godsdienstwaanzinnigen onder ons wel pessiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pessie het volgende:
Waken? Doen we dat nog? Wist ik niet![]()
Dienst van schoonvader hebben we zelf de inhoud van bepaald, was siwieso een evangelische kerkdienst dus ging prima.
Hier ook van de turnvereniging.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef pessie het volgende:
Het is hier gym van de sportvereniging, niet van het cb ofzo.
Hier is het woensdagmiddag van 3-3.45 prima, hij slaapt doorgaans van 12.30 tot 14.00. En het is 5 minuten lopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier ook van de turnvereniging.
Het vervelende is gewoon die tijd. Of hij slaapt nog of is net wakker.
Oh en vergeet de baby niet
ravi ook. inclusief middaghumeurtje ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Van 10 tot 11 zou ideaal zijn.
Mja alles hier is op rottijden![]()
Hier slaapt ie van half 2 tot half 4/4/half 5
Nu slaapt ie nog bv. En wakker maken wordt ie niet gezelliger van...
Link sturen mag altijd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Rixtje het volgende:
Ik zou je net de link sturen Vlindur we hebben ook nog dansen op muziek
In V.oor.burg is er ook ouder en kind gym meerdere dagen meerdere tijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk simmu
Ik kwam er laatst achter dat peutergym hier vanaf 2,5 is, mooi zou je denken.. Ja behalve dat het ouder-peutergym is en op vrijdagmiddag van 4 tot 5...totaal niet handig dus.
wel jammer, mja tis niet anders
Is dat die Little gym? Die schijnt onwijs leuk te zijn. Ook voor baby's en dreumesen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
In V.oor.burg is er ook ouder en kind gym meerdere dagen meerdere tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |