abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:12:15 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_121373200
Peuters zijn kinderen, faler. :')

KJ, wat rot dat Sofie haar broertje zo behandelt. Is het een optie om het gedrag volledig te negeren tenzij het gevaarlijk wordt voor Luuk en juist positief gedrag te belonen?
A grand adventure has begun.
pi_121373226
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Meimeltje het volgende:
KJ, zal toch een vorm van jaloezie zijn denk ik? Ze wil er misschien juist aandacht van jou door krijgen. Wel op een verkeerde manier natuurlijk. We hebben met de oudste in die periode af en toe apart met hem wat gedaan, oa dagje Efteling. Daar hem ook een cadeautje voor Dyon laten uitzoeken zodat hij die kon geven. Hij genoot zichtbaar van zo'n dag met papa en mama alleen, maar vond het ook heel leuk om daarna samen Dyon weer op te halen.

Lamb, bij jullie personeelswijzigingen? Vind het wel heel leuk dat we een leuke juf van jullie groep hebben gekregen ;)
Ik denk wel zeker dat het een vorm van jaloezie is. Het is ook een enorme verandering voor dr. En zij heeft er totaal niet om gevraagd, dat broertje. We proberen haar ook veel individuele aandacht te geven. Luuk ligt nu overdag ook veel op zijn eigen kamer of onze slaapkamer. Zodat Sofie overdag niet veel rekening met hem hoeft te houden. (en de kans niet krijgt om bijvoorbeeld duplo of boekjes naar hem te gooien)
Het speelgoed gooien komt volgens mij wel uit de goede bedoeling. Baby Luuk mag ook lezen, en torens bouwen. Maar het meppen en haren trekken doet ze volgens mij heel bewust. Ze vind het leuk als baby's huilen, en ze weet ook echt hoe ze dat voor elkaar krijgt.
*poef* nu is het weg
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:22:58 #103
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_121373838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef Keshet het volgende:
Peuters zijn kinderen, faler. :')

KJ, wat rot dat Sofie haar broertje zo behandelt. Is het een optie om het gedrag volledig te negeren tenzij het gevaarlijk wordt voor Luuk en juist positief gedrag te belonen?
niet quoten :')
Faler :')
Gr gr. de KLB Keizer
pi_121381813
Be jullie hebben toch ook een tijdje gehad dat een van jullie zoons,zo slecht sliep? Of haal ik je nu met iemand door elkaar?

[ Bericht 21% gewijzigd door _Bar_ op 10-01-2013 08:11:55 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:14:52 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121383255
Project nieuwe kamer is geslaagd! Nathan heeft doorgeslapen tot 6.30 en is niet uit bed gevallen *O* . Hij sliep alleen erg laat, hij was wel stil maar lag volgens mij gewoon vol verwondering m zich heen te kijken.
pi_121383326
Nathan *O*

Wij hebben genachtbraakt van 1 tot 4.30 uur. Roy werd vanzelf daarna wakker om 7.30. En is een ochtend mee met opa en oma. (kon ik wat bijtanken)
pi_121383362
Pfff sterkte bar met die nachten. Hopelijk kan je nog even slapen.

Wat goed vsn Nathsn *O*

KJ lastige situatie. Hopelijk vind ze haar broertje snel weer leuk.
pi_121386416
Mex vond Nena maar saai in het begin, alleeen als ze geluid maakte ging die kijken, verder was het voor hem maaar een pop denk ik.
Dus missschien wil ze hem niet echt aan het huilen krijgen, maar meer een reactie krijgen?
Hou vol hoor, hoe ouder de baby word en meer mens word zeg maar hoe leuker ze het gaan vinden.

Wat schattig pessie, stoer dat hij zo goed geslapen heeft.

Zware nacht hoor bar!
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:20:24 #109
259886 pessie
pi_121388746
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?

Ik vind nathan ook heel stoer O+

Oef bar, had hij gisteren tjasker?
pi_121389658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:
Kj, heb je die pop al weggedaan en er een niet huilend exemplaar voor in de plaats teruggegeven?

Ja, die pop is al ver weg verstopt. Maar alle kindjes/mensen die huilen zijn interessant. Op de ovang was een huilbaby, en Sofie was er niet bij weg te slaan, ik had gisteren even een dip toen ik N aan de telefoon had en Sofie stond erbij: mama huijjen... oohw, mama huijjen.
Het gedrag negeren, wat ik las, is onmogelijk. Het is soms link voor Luuk.
Het zal vast wel weer goed komen gok ik, maar had dit me iets anders voorgesteld. Het begon zo leuk en lief.
*poef* nu is het weg
pi_121392783
KJ :* Het gaat over echt het is zo ontzettend moeilijk om er mee om te gaan. Hier begon Lotte dingen uit te vreten als ik met Geert met een voeding bezig was omdat madam wist dat ik dan niet even snel naar haar toe kon gaan. Ze was zo verschrikkelijk jaloers en ging ook met dingen gooien naar Geert hier heeft het geholpen om goed duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling was en ik heb haar wel eens op de trap gezet in de hoop dat ze door had dat het niet kon. Het gaat nu gelukkig een stuk beter en nu Geert door de kamer heen schuift word het voor haar ook wat leuker en gaat ze meeschuiven. Als Geert in de kinderstoel zit als ik met het eten bezig ben en hij laat zijn speelgoed vallen geeft zij het aan O+
pi_121393392
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:20 schreef pessie het volgende:

ja, hij was gisteren daar, maar niet echt een heel druk programma.
En de orthopedagoog is met vakantie, maar neemt contact met ons op zodra ze weer aan het werk is.
pi_121428177
Ik kom even binnen vallen hier voor tips....

Binnen enkele dagen gaat mijn stiefmoeder (vreselijk woord) overlijden. Dood is ineens en enorm ding in ons huis, zeker voor mijn 5-jarige. Nu was ze niet een enorme oma/oma zeg maar, maar mijn meiden zijn wel dol op haar. De vraag: neem ik mijn wijze peuter (3 in april) mee naar de uitvaart. Ik twijfel....
Met een meidenkwartet
pi_121428227
Wat rot, Cathmar. Sterkte!

Ik zou het doen. Ze hoort erbij en lijkt me goed voor de verwerking.

Zou dan wel achterin gaan zitten met r zodat je weg kan wanneer ze luidruchtig of te druk wordt.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 11:41:20 #115
259886 pessie
pi_121428389
Cathmar wij hebben nathan wel meegenomen in juni, mijn moeder zzat achter ons om nathan mee naar achteren te kunnen nemen als hij wilde spelen. Ging echt prima. Ook heeft hij mn schoonvader gezien na het overlijden, hij was dol op opa en ik wilde voor hem ook een soort afscheid.
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 12:02:00 #116
5428 crew  miss_sly
pi_121428955
Het is ook afhankelijk van hoe de begrafenis zal zijn. Bij een vriend van ons waren er veel kleinkinderen in verschillende leeftijden en iedereen vond het fijn dat de kinderen erbij waren en werd e niet verwacht dat ze de hele stil zeten en stil waren. De oma die begraven werd was dol op de kleinkinderen en ze hoorden erbij. De kleintjes scharrelden dus gewoon rond en niemand vond dat storend.
Als het een meer stille begrafenis wordt, zou ik zoals Spring zegt wat achterin gaan zitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_121429143
Wij komen net weer terug van zwemles. L moest voor het eerst huilen toen ik r achter liet (ze moeten nu zonder ouders). Toch achtergelaten in de hoop dat ze zich beter zou voelen zodra ik uit het zicht was, maar na een kwartiertje kwam de juf me halen omdat het echt niet ging. Ik mocht er bij uitzondering bij komen zitten en toen ging het prima.

Gek, want normaal is ze helemaal niet moeilijk met zulke dingen.

Ze heeft, met nog een stuk of zes lessen te gaan wel al een krulletje achter alle onderdelen. *O*

En ik heb Bart vd Weide weer in zn zwembroek gezien. :+
pi_121429266
Sterkte cathmar!

Ik,denk dat k Floris naar een directe oma wel mee.zou nemen, ligt ook een beetje aan t programma.
In september overleed de oma van mn vriend en daar hadden we floris niet mee naartoe. Waren van 11 tot 4 ofzo onder de pannen. Precies tijdens slaaptijd. Was geen succes geworden (met kerkdienst en crematoriumdienst). Neefje van vriend had wel zn kinderen mee, uiteindelijk heeft zn vriendin buiten gezeten bij beide diensten.
Elise was wel mee, maar die was 6 weken. Gelukkig sliep ze de hele dag zo'n beetje :D
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:22:16 #119
259886 pessie
pi_121429630
Wij hebben bij de begrafenis van mijn beppe nathan ook biet meegebonen, maar dat was ook een heel ander soort dienst en kerk. Ik denk dat het daar ook van af hangt.
pi_121429775
het hangt van de dienst af. bij kiro hebben we de kinderen wel meegenomen, ravi in de draagdoek en selene onder de hoede van mijn beste vriendin. maar goed; da's toch anders. bij schoonpa nemen we ze ws niet mee, ook al wil hij dat heel graag wel (waken incluus). maar dat vind ik dus veel te veel. ws eerst dagenlang (of wekenlang, naar ik hem ken) waken en daarna een volle dag eucedingessen diensten. dat gaat gewoon niet.

een draagdoek is hier wellicht een uitkomst? zo zou ik het doen iig. gewoon allebei in de draagdoek en gaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:32:03 #121
259886 pessie
pi_121429945
Waken? Doen we dat nog? Wist ik niet :@

Dienst van schoonvader hebben we zelf de inhoud van bepaald, was siwieso een evangelische kerkdienst dus ging prima.
pi_121430034
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pessie het volgende:
Waken? Doen we dat nog? Wist ik niet :@

Dienst van schoonvader hebben we zelf de inhoud van bepaald, was siwieso een evangelische kerkdienst dus ging prima.
de godsdienstwaanzinnigen onder ons wel pessie ;)
net als ziekenzalving trouwens (wat dan ontaart in een thuisdienst van 2 uur met passive agressive damesdominee)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_121430125
Toen mijn oma in augustus overleed hebben we Anne niet meegenomen naar de uitvaart. Ze kende mijn oma niet erg goed.
Mijn schoonvader is overleden toen Anne net een jaar was en hoewel ze die natuurlijk wel goed kende hebben we haar toen ook niet meegenomen omdat ze echt nog te jong was. Als dat een jaar later was geweest had ik haar echter wél meegenomen.
pi_121432560
Thanks ladies. Ik neem haar mee. Het wordt geen lange dienst en inderdaad voor haar rouwverwerking is het goed, voor haar verdriet moet natuurlijk ook plek zijn. Ik heb er net over na zitten denken en mijn redenen om haar niet mee te nemen zouden nogal egoïstisch zijn. Ik ben moe (2 babies met nog voeding in de nacht), ben zelf verdrietig en maak mee veel zorgen over mijn vader. En zou bang zijn dat ik het niet handle met twee verdrietige kinderen er bij. Maar mijn man is er natuurlijk ook nog.

Bij de bieb eens even wat boekjes halen.
Met een meidenkwartet
pi_121432726
Het ligt ook aan het kind denk ik. Mijn opa overleed toen ik vier was en mijn ouders hebben mij toen niet meegenomen. Ik was toen angstig voor dat soort dingen. Een paar jaar later overleed mijn oma en toen kreeg ik de keus. Ook omdat mijn oma er aangetast was door de suiker waar ze niets aan liet doen. Ik ben toen ook niet meegeweest. Heb wel op mijn manier afscheid genomen. Zo heb ik bij mijn opa een tekening gemaakt welke is meegenomen. Dat is ook een van de weinig herinneringen aan de msn die ik nog heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')