Misschien volgende keer dat je de orthopedagoog ziet even aangeven? Misschien heeftzij nog een ander licht hierop?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:29 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb geen idee,geef het wel elke keer aan van de drama nachten. Maar dan is krijgen wij te horen dat hij daar enorm vrolijk is,leuk meedoet... En ze snoezelen nu een extra dag met roy. En passen het tempo naar hem aan.
Maar de ontwikkeling gaat vooruit dat is goed te zien en te merken.
Denk dat dat verstandig is ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
Ik bel haar wel voor een afspraak,je ziet er niemand als je daar niet moet zijn. Het enige contact wat je hebt is via het digitale schriftje en als je belt.
Erg he!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef pessie het volgende:
Nathan lag in een slaapzak met dekentje maar volgende week krijgt hij een groot bed met wollen dekbed. Maar alshij niet meer in een slaapzak wil mag dat van mij. Mijn kleine ventje wordt echt groot!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef _Bar_ het volgende:
<3 Mijn mannetje blijft kleinhier nog niet echt het grote peuter gedrag.
En dan soms hele zeldzame momenten ineens een glimp van een jongetje van ruim 3en dan breek ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bar, wat vervelend dat het zo'n drama is met slapen van Roy. Ik hoop dat jullie snel een oorzaak of de oplossing vinden. Het is zo sneu als ze helemaal overstuur raken 's nachts.
Mooi hè die uitspraken Tinu.En het wordt wat dat betreft echt steeds leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |