Ja dank je de koekoekquote:
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoekKutwijf is ook een begrip, toch zou ik het niet op prijs stellen als je zo over mijn moeder praat
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Oudkerk is een heroïnehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef Jareth het volgende:
[..]
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.
Shoot the messenger...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oudkerk is een heroinehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Ehm. Nee. Je kan het eerder vergelijken met Tokkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.
Vet van mij!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef WammesWaggel het volgende:
De pallies willen hun eigen gaytjes ook niet, komt Maandag een docu over op Ned2.
Het ging er om of je die Marokkaanse criminelen wel topcriminelen moet noemen omdat het geen eer doet aan de naam. Ik opperde dan het idee om het te houden bij kutmarokkaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef sp3c het volgende:
geen idee welke context het over gaat hier maar als je iemand een tokkie noemt wil ik het ook nog wel eens weghalen ... kutwijf haal ik zeker weg
Een Palestijn.quote:
Ja maar die strijden uit de naam van het licht tegen het kwaad ofzo, niet te verwarren met Palestijnen dus.quote:
Tot gauw dan timmmmmquote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Lieve NWSpoepserts van me, ik ben komende weken even niet/nauwelijks aanwezigdoor omstandigheden. Ik zal jullie missen, gelukkig zijn mijn lieve medemodjes er nog voor jullie
Kusjes
Ik zal mijn best doen me goed te gedragen. Jij ook hè.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Succes zonder mij disana. Kusje voor jou
fixedquote:Op maandag 7 januari 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
Cempexo komt met nieuws van 20 december '12,
NWS / Etnische groepen mijden elkaar in Nederland
maar daarover is al een topic geweest:
NWS / SCP: etnische groepen mijden elkaar in Nederland
Blijkbaar heb je de discussie over dit woord niet gevolgd. En ook niet de discussie vlak hiervoor over kutwijf en kutmarokkaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 05:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso dat iemand kan vallen over pallie, je valt toch ook niet over ami, izzie of frenchy?
Beetje suf, eigenlijk.
Je smouzen post heb ik wel gezien, een preek is mooi maar je maakt meer indruk als je zelf het goede voorbeeld geeft, maar je probeert het iniedergeval en dat is ook heel wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef Kees22 het volgende:
Het gaat niet aan om je met een denigrerende term uit te laten over anderen.
Ik probeer dat zelf te vermijden omdat ik weet dat het mijn zelfrespect aantast,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |