Wij zijn twee weken naar Mallorca geweest met een baby van 4 mnd. Ik denk dat het makkelijker vliegen is als een peuter van twee. We kregen een wiegje waar ze in kon liggen. Je sjouwt wel wat.mee ja maar dat vond ik geen ramp. Alleen hoogzomer naar Mallorca doe ik nooit meer. Veeeeeeel te warm voor een baby. Voor de mijne wel iig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?
Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
Zoiets als Kerstmis met je (schoon)familie. ;Pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Luigi het volgende:
Haha neehoor ieder zijn ding maar een Franse camping in het hoogseizoen klinkt me ongeveer als hel op aarde.
Dat is inderdaad niet handig dan. Hier gingen mijn ouders ook mee maar hier draaide alles om Yaro. Het voordeel dan wel dat hij geen middagdutjes meer deed. Of nadeel voor mij in zwangere toestandquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij vond het wel leuk hoor. Maar we waren met familie die weinig rekening hielden met een klein kind. Dus alle grote attracties en de dingen waar seb in kon overslaan. Dat was een beetje jammer, vooral voor ons de ouders.tweede dag hebben we gezegd dat we ons eigen ding gingen doen met Seb. En niet twee uur voor de space mountain wachten tot de rest klaar is. Ging al veel beter
Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Luigi het volgende:
Haha neehoor ieder zijn ding maar een Franse camping in het hoogseizoen klinkt me ongeveer als hel op aarde.
Oh ik geloof niet zo in je eigen plezier opzij zetten daarvoor. Een mix daarin is prima mogelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar een Italiaanse mega-camping geweest in het hoogseizoen. Dat was eens en nooit weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Luigi het volgende:
Wij zijn met Nathan naar Ro m e gereden toen hij 11 maanden was. Lange reis maar ik vond het meevallen en op de camping waren we al 2x eerder gewee s t dus wisten we hoehet was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?
Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
Wij zijn ook een keer in het laagseizoen op een megacamping in Toscane geweest, dat was goed te doen, maar als ik me er een voorstelling van maakte hoe dat er in het hoogseizoen aan toe moest gaan, brrrr. Denk dat je er veilig op kunt gokken in mei hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar een Italiaanse mega-camping geweest in het hoogseizoen. Dat was eens en nooit weer.
Wij hoeven ook geen animatie, maar het is voor F wel leuk als er wat andere kinderen zijn om mee te spelen. Ik ben bang dat als we in mei een kleine camping kiezen er juist te weinig mensen zijn. Nou ja, we denken er nog even over naquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij zijn ook een keer in het laagseizoen op een megacamping in Toscane geweest, dat was goed te doen, maar als ik me er een voorstelling van maakte hoe dat er in het hoogseizoen aan toe moest gaan, brrrr. Denk dat je er veilig op kunt gokken in mei hoor. Uiteraard is er wat minder te doen maar wij waren toen nog met z'n 2-en dus dan boeit het niet zo. En ik wil verder niet zo afhankelijk zijn van anminatieteams of weet ik veel wat dus daar zoeken we het toch al niet op uit.
Kent iemand nog meer sites a la elizawashere.nl ?
Ja als je alleen rijdt lijkt me het ook niet te doen hoor. Wij wisselen elkaar af. Twee jaar geleden 1400 km en vorig jaar 1200 km in 1 dag. Dit jaar wilden we ook iets dichterbij, dus nu geloof ik 1000 km, maar heenweg dus eerst paar dagen Parijs. Ik vind het echter heerlijk om te rijden, de eerste paar honderd km zijn meestal ook voor mij, gaat de tijd ook sneller voor m'n gevoelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef bitterend het volgende:
1200km in een dag? wisselen jullie het rijden? ik ben de enige die rijdt en na 500km heb ik echt een houten kont en is mijn rechter voet in slaap gevallen
Haha ik ben blij als we lille voorbij zijn, wordt het eindelijk rustig en kan het gas eropquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef bitterend het volgende:
Tot aan Lille vind ik het geen probleem maar het stukje tussen Lille en Parijs is zoooooo saai!!![]()
Als je kan afwisselen dan is het idd beter!Ik rijd en man houdt de kleine bezig
Ah, dat heb ik net geboektquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:30 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn een keer op zo'n massa camping geweest in italië. In mei goed te doen maar no way dat ik dat in de zomervakantie daar naartoe zou gaan..
Nee! Annuleer!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik net geboekt
http://www.camping-bella-italia.nl/
Romequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.
Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
Ze hebben een soort van mobil homes volgens mij. Niet heel veel, maar het is een kleine familiecamping.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef laziness het volgende:
We willen iets huren denk ik. Kan dat daar Pessie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: was wel in 2007 btw.
Zijn wij in september geweest met z'n tweeën. Drie dagen voor de camping zou sluiten. We kregen heeeeeel veel ijs, want het moest op. Dat was het positieve gedeelte.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef -Spring het volgende:
Vivi, de omgeving is prachtig en de de camping zelf is prima, hoor. Maar dit is het strand dat erbij hoort.
Wel verbeterd tov 2005!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: was wel in 2007 btw.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
neej joh.. je hebt een andere geboektquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
neej joh.. je hebt een andere geboekt
ik bedoel deze:
http://www.pradelletorri.it/index.aspx
maar niet voor het hoogseizoen..quote:
ja zeker!!quote:
Jouw kindje kan toch in september wel zitten? En anders ter plekke een kinderstoel regelen of bij het eten in de buggy? Wij waren afgelopen zomer in Italië toen baby 6 maanden was, die zat gewoon lekker in de bugaboo en kreeg daarin ook zijn fruithapjes en daar zat hij ook als we uit eten gingen bijvoorbeeld. Ik ben net met M, 11 maanden nu, alleen naar Zwitserland gevlogen. Ging heel goed, viel me erg mee. Maar heel veel spullen voor hem waren daar wel aanwezig, dus ik hoefde 'alleen maar' een kind, buggy, handbagage en koffer mee te slepenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.
Maar twee.... het is een tunneltentquote:Op zondag 6 januari 2013 10:12 schreef CrazyMoon het volgende:
Hoeveel slaapcabines becky? Wij zoeken een grotere tent met 3 slaapcabines.
daarom zoek ik ook iets er tussen in. Niet te groot, dus geen 500 plaatsen, maar wel met een zwembad. Plus in een wijnstreek. Dat is een vereistequote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Jammer, hoopte dat het de VI wasquote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
Maar twee.... het is een tunneltent
http://www.basecamp.nl/in(...)item=22548&Itemid=30
Haha, Zaton heeft meer dan 2000 plaatsen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom zoek ik ook iets er tussen in. Niet te groot, dus geen 500 plaatsen, maar wel met een zwembad. Plus in een wijnstreek. Dat is een vereiste
Jeumigquote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, Zaton heeft meer dan 2000 plaatsen.
Ik ook niet. Als ik het hel op aarde vind dan ben ik niet de persoon waar je twee weken mee in een tent wil zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Zo opofferend ben ik ook niet, hoor, maar we zoeken wel een fijne tussenweg. Een manier waarop S toch voldoende kan spelen met andere kindjes (daar is de vakantie natuurlijk ook voor) en tegelijkertijd een manier voor ons om lekker te relaxen, eten, drinken en lezen, zeg maarquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in september, met 11 maanden, wel kan zitten jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw kindje kan toch in september wel zitten? En anders ter plekke een kinderstoel regelen of bij het eten in de buggy? Wij waren afgelopen zomer in Italië toen baby 6 maanden was, die zat gewoon lekker in de bugaboo en kreeg daarin ook zijn fruithapjes en daar zat hij ook als we uit eten gingen bijvoorbeeld. Ik ben net met M, 11 maanden nu, alleen naar Zwitserland gevlogen. Ging heel goed, viel me erg mee. Maar heel veel spullen voor hem waren daar wel aanwezig, dus ik hoefde 'alleen maar' een kind, buggy, handbagage en koffer mee te slepen
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.quote:[b]Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef Mineola
Juist onder de drie jaar zie ik een verre vakantie als een goede optie omdat je dan nog geen ticket hoeft te betalen
bovendien vond ik een baby op schoot die het grootste deel van de reis sliep toch even wat anders dan een peuter die wil bewegen, van de ene schoot naar de andere, ook in slaap valt en een stuk zwaarder is, ook wil eten, etc. lastiger dan die baby. En nu met eigen stoel, hoewel duurder, is het echt wel een stuk gemakkelijker!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.
Oh twee jaar dus, ik twijfelde al maar was te lui het op te zoeken.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.
We hebben al geboekt.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef laziness het volgende:
Willingen is leuker dan Winterberg vonden wij. Genoeg ferienwohnungen in de omgeving.
Ah je zocht alleen tips over een skischool. Die weet ik nog niet want O. is nog te jong.quote:
Nee hoor, ook over wat er nog meer leuk is etcquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah je zocht alleen tips over een skischool. Die weet ik nog niet want O. is nog te jong.
Mocht Bali niet door gaan om financiele reden of omdat we toch de lange vlucht niet zien zitten over anderhalf jaar dan gaan we een rondreis maken door Italië waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.
Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |