abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121198169
Ja, tot 3 zijn ze gratis inderdaad!
Maar Disney heeft heel vaak acties waarbij kinderen tot 6 of soms 11 gratis zijn, dus als je goed oplet kunnen kinderen sowieso vaak gratis :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Fannetje op 05-01-2013 17:54:14 (beetje rare zin) ]
pi_121198201
Welk hotel bedoel je? Dat in Lagny? Vanuit daar moet je wel zelf met de auto ja.
En vanuit de Davy Crockett Ranch ook ;)
pi_121198405
Ohh ja tuurlijk... Ik ben namelijk een beetje bang dat O. dit jaar haar middagslaap nog niet gaat afbouwen.. dan is met de auto wat minder handig....Ideaal zou dicht bij het park zijn zodat je even siesta gaat houden..

Dit jaar gaan we niet op vakantie... maar we denken nu aan een midweek efteling of disney in de meivakantie..

De zomer erna willen we naar Bali en Lombok :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121198602
Wij zaten niet in een disney hotel maar wel vlak buiten het terrein dat samenwerkt met disney. Het kyriad. Hadden eigen busje naar disneyland en je was er in 5 minuten.
pi_121198610
Slaapt ze niet in de kinderwagen/buggy? Anne wel als het echt nodig is. En anders houdt ze het voortaan al goed vol zonder slaap :)

Leuk, Bali en Lombok! Ik wil ook wel naar Bali en nog liever naar Canada, maar dat zit er financieel gezien even niet in helaas.
Waarschijnlijk gaat het in de zomer 13 dagen all in Tenerife worden. Ook leuk ;)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:04:04 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121198739
:D Ik ga Le Peche ook eens in de groep gooien bij F.
Enige nadeel voor mij is dat er alleen een zwembad is en niet een lekker riviertje oid.

Weet jij of dat mss in de buurt te vinden is Miss?
pi_121199084
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?

Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 18:15:10 #98
5428 crew  miss_sly
pi_121199217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
:D Ik ga Le Peche ook eens in de groep gooien bij F.
Enige nadeel voor mij is dat er alleen een zwembad is en niet een lekker riviertje oid.

Weet jij of dat mss in de buurt te vinden is Miss?
Ja, in het dal loopt de Dordogne :) Verschillende plekken waar je er in kunt en kunt zwemmen. Of een kano huren, dat lijkt me ook erg gaaf. En in de buurt schijnt ook een zandstrandje te zijn aan een rivier (volgens mij niet aan de Dordogne zelf) waar je lekker kunt zwemmen en liggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_121199359
Brrr, campings in Frankrijk.... Ik hou me er verre van. We zijn momenteel op zoek naar een lekker rustig huisje in Toscane oid. Massa is niks voor ons. En persoonlijk zit ik meer op de Nijna lijn qua vakantie geloof ik, maar goed nog een jaar thuisblijven trekt de rest van het gezin niet zo vrees ik ;).
pi_121199430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef As1981 het volgende:
Ik snap dat je dochters het leuk vinden. Ik had ook geen twee uur staan wachten hoor.

Dat vliegen gaat vast goed.

Ik hoorde idd dat cheyenne idd leuk/goed moet zijn.

Jammer dat seb het niet leuk vond estrys. Hier was het gelukkig niet te vroeg.
Hij vond het wel leuk hoor. Maar we waren met familie die weinig rekening hielden met een klein kind. Dus alle grote attracties en de dingen waar seb in kon overslaan. Dat was een beetje jammer, vooral voor ons de ouders. :( tweede dag hebben we gezegd dat we ons eigen ding gingen doen met Seb. En niet twee uur voor de space mountain wachten tot de rest klaar is. Ging al veel beter :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 18:23:42 #101
5428 crew  miss_sly
pi_121199474
Jeetje Luigi, volgens mij zijn er meer dingen in het leven waar je niet van houdt, dan waar je wel van houdt :D Een huisje in Toscane lijkt me ook heerlijk, hoor, maar een camping waar S lekker kan spelen met andere kindjes terwijl wij lekker een wijntje drinken voor de caravan vind ik toch ook wel heerlijk O+

Voor de mensen die naar Le Pech gaan: schrijf je een keer in voor de Franse avond op dinsdag. Het is heel gezellig, de kinderen kunnen worden vermaakt door het animatieteam waardoor je rustig kunt eten, en het eten is goed, echt goed! Ik begreep dat dezelfde kok als vorig jaar dit jaar terugkeert, en dan kun je er zeker goed eten!
pi_121199537
Hier gaan we voorlopig niet meer ver.vliegen :D vriend durft dat niet meer aan :P vorig jaar bijna de hele reis rondgelopen met Floris :') terugweg was wel wat meer slaap (uurtje of 5 ipv 3 kwartier). Afleiden met.televisie werkte vorig jaar nog niet zo bij m
Nou ja komt wel weer als ze groter zijn :D

Dit jaar dus Europa, ben benieuwd waar we uit gaan komen :D
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:28:00 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121199595
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?

Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
Wij zijn twee weken naar Mallorca geweest met een baby van 4 mnd. Ik denk dat het makkelijker vliegen is als een peuter van twee. We kregen een wiegje waar ze in kon liggen. Je sjouwt wel wat.mee ja maar dat vond ik geen ramp. Alleen hoogzomer naar Mallorca doe ik nooit meer. Veeeeeeel te warm voor een baby. Voor de mijne wel iig.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:28:27 #104
37295 Luigi
mario pls
pi_121199613
Haha neehoor ieder zijn ding maar een Franse camping in het hoogseizoen klinkt me ongeveer als hel op aarde ;).
pi_121199658
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Luigi het volgende:
Haha neehoor ieder zijn ding maar een Franse camping in het hoogseizoen klinkt me ongeveer als hel op aarde ;).
Zoiets als Kerstmis met je (schoon)familie. ;P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121199696
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij vond het wel leuk hoor. Maar we waren met familie die weinig rekening hielden met een klein kind. Dus alle grote attracties en de dingen waar seb in kon overslaan. Dat was een beetje jammer, vooral voor ons de ouders. :( tweede dag hebben we gezegd dat we ons eigen ding gingen doen met Seb. En niet twee uur voor de space mountain wachten tot de rest klaar is. Ging al veel beter :)
Dat is inderdaad niet handig dan. Hier gingen mijn ouders ook mee maar hier draaide alles om Yaro. Het voordeel dan wel dat hij geen middagdutjes meer deed. Of nadeel voor mij in zwangere toestand :P

Ver vliegen zou ik ook niet zo snel aandurven. Italie was wel prima te doen.

Ik wil in september ofzo weer cruisen maar wij boeken niets voor de tweede er is omdat we eerst willen inschatten hoe het straks gaat.
pi_121199697
Ja dat idd Becky!
Wij hadden op de heenweg een extra stoel, dat scheelde al iets, alleen konden de leuningen niet omhoog dat was een beetje jammer. Oh en de man voor ons, die had zn stoel zover naar achteren dat iedere keer als Floris bewoog hij tegen de stoel aan kwam :')
Op de terugweg kregen we wel zo'n bedje, mja met 18 maanden was ie er te groot voor. Maar was wel handig voor alle.zooi :D
pi_121199737
Och, mensen verklaarden ons ook voor gek toen we afgelopen voorjaar met onze anderhalfjarige naar Amerika vlogen maar dat is echt perfect gegaan :)

En dan nogmaals de ultieme tip om te vliegen met een kind tussen pakweg 6 en 20 maanden: British Airways! We kregen voor Anne een speciaal stoeltje wat we op het tafeltje voor ons konden zetten, geschikt voor kindjes tot 13 kg. Ze heeft bijna de hele terugweg geslapen!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:32:44 #109
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121199762
quote:
Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.
pi_121199853
Wij hadden het eerste jaar op de terugvlucht 6 stoelen met zn 4en, vorig jaar 5 stoelen. Tess heeft terug de hele.vlucht geslapen.

Weet niet wat onze vluchttijden.dit jaar zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:36:53 #111
37295 Luigi
mario pls
pi_121199945
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.
Oh ik geloof niet zo in je eigen plezier opzij zetten daarvoor. Een mix daarin is prima mogelijk :).
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:37:39 #112
37295 Luigi
mario pls
pi_121199980
Amerika staat hier ook nog wel op de wishlist maar dat zit er dit jaar even niet in helaas.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:45:41 #113
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121200320
quote:
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar een Italiaanse mega-camping geweest in het hoogseizoen. Dat was eens en nooit weer :D. De eerste week zaten we in een rustig park in Oostenrijk (Landal Bad Kleinkirchheim), daarna op camping Altomincio aan het Gardameer.

Mijn dochter vond ook Oostenrijk leuker. Wel andere kindjes om mee te spelen, kleinschalige animatie (met 5 kinderen pizzabakken, minidisco met plm 15 kinderen), omdat het park zo kleinschalig was vonden de kinderen elkaar heel snel en vonden ze elkaar ook snel terug :P. In Italië lag je vijf!! rijen dik bij het (overigens prachtige) zwembad en maakte mijn dochter juist geen vriendjes, omdat het zo groot en druk was. Bij de minidisco waren zeker meer dan 100 kinderen :') , snel rechtsomkeert gemaakt dus naar de stacaravan :P.

We hebben een supervakantie gehad, ook in Italië, maar we kiezen niet nog een keer voor zo'n camping in het hoogseizoen. Ik sta overal voor open, wijs niets bij voorbaat af, maar dit was dus niet ons ding :).

Ik twijfel dus wel over wat we zouden moeten kiezen als we in de meivakantie naar Toscane zouden gaan. Misschien dat het dan op zo'n megacamping juist gezellig druk is en op een kleinschalige camping juist uitgestorven rustig. Dat laatste is óók weer niet de bedoeling.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:57:16 #114
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121200848
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:

Wij zijn met Nathan naar Ro m e gereden toen hij 11 maanden was. Lange reis maar ik vond het meevallen en op de camping waren we al 2x eerder gewee s t dus wisten we hoehet was.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:08:08 #115
37295 Luigi
mario pls
pi_121201317
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar een Italiaanse mega-camping geweest in het hoogseizoen. Dat was eens en nooit weer :D.
Wij zijn ook een keer in het laagseizoen op een megacamping in Toscane geweest, dat was goed te doen, maar als ik me er een voorstelling van maakte hoe dat er in het hoogseizoen aan toe moest gaan, brrrr. Denk dat je er veilig op kunt gokken in mei hoor :). Uiteraard is er wat minder te doen maar wij waren toen nog met z'n 2-en dus dan boeit het niet zo. En ik wil verder niet zo afhankelijk zijn van anminatieteams of weet ik veel wat dus daar zoeken we het toch al niet op uit.

Kent iemand nog meer sites a la elizawashere.nl ?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:15:29 #116
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121201648
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij zijn ook een keer in het laagseizoen op een megacamping in Toscane geweest, dat was goed te doen, maar als ik me er een voorstelling van maakte hoe dat er in het hoogseizoen aan toe moest gaan, brrrr. Denk dat je er veilig op kunt gokken in mei hoor :). Uiteraard is er wat minder te doen maar wij waren toen nog met z'n 2-en dus dan boeit het niet zo. En ik wil verder niet zo afhankelijk zijn van anminatieteams of weet ik veel wat dus daar zoeken we het toch al niet op uit.

Kent iemand nog meer sites a la elizawashere.nl ?
Wij hoeven ook geen animatie, maar het is voor F wel leuk als er wat andere kinderen zijn om mee te spelen. Ik ben bang dat als we in mei een kleine camping kiezen er juist te weinig mensen zijn. Nou ja, we denken er nog even over na :).

Moet toch nog eerst horen van het werk of mijn vakantie-aanvraag wordt goedgekeurd. Daar zijn ze bij ons altijd zo laat mee, heel irritant }:| .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_121202334
Wij zijn een keer op zo'n massa camping geweest in italië. In mei goed te doen maar no way dat ik dat in de zomervakantie daar naartoe zou gaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 19:33:32 #118
5428 crew  miss_sly
pi_121202460
Ik vind een animatieteam ook niet belangrijk, maar het is wel fijn voor S als er andere kinderen zijn. Zeker als kind alleen ben je daar toch op aangewezen om leuk te kunnen spelen. Daarvoor hoeft het niet druk te zijn, gelukkig, een paar kindjes is al voldoende.

Als wij straks ook in de schoolvakanties moeten gaan, zullen we toch ook vaker voor een camping kiezen, gewoon omdat het voor S dan gemakkelijker is om speelkameraadjes te vinden. Wij hebben verder geen bijzondere eisen, hoor. Een beetje lezen, wijntje drinken, een stadje bezoeken, en niet teveel lastig gevallen worden door andere campinggasten. Als je je daar niet al te enthousiast in gooit, heb je daar ook weinig last van, is mijn ervaring. Maar voor een mega-camping zullen wij denk ik niet snel kiezen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:36:13 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121202564
Wij ook niet. :N Ook op de kleinere campings is het druk, daar ontkom je niet aan in het hoogseizoen, maar ik zit niet te wachten op animatieteams die de hele dag door de camping over tetteren ed. Of dat de frietbestellingen camping-wijd afgeroepen worden. :X
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:08:22 #120
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121204022
Wij zaten op een megacamping en ik vond het ook niets. 1 keer gedaan en we weten nu wat het is.
Ben dus nu op zoek naar een kleiner alternatief in de Elzas of bougogne. Maar dat is best nog lastig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')