abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121196431
ben naar Ambers vakantierooster aan het kijken en er vallenheelveel blockdagen in die vakanties..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:12:47 #77
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121196485
Ja logisch toch? Dan is het al druk genoeg in zo'n park lijkt me en willen ze dus niet dat je komt. Ze willen dat je komt op hun rustige dagen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121196516
Dat is wel balen. Die hebben wij dan niet. Alhoewel we vorig jaar in juli zijn geweest en toen viel het wel mee. Maar kijk je nu naar die van 99 euro?
pi_121196622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef As1981 het volgende:
Dat is wel balen. Die hebben wij dan niet. Alhoewel we vorig jaar in juli zijn geweest en toen viel het wel mee. Maar kijk je nu naar die van 99 euro?
nee naar Francillien {oid) en de Fantasy

Ja snap ik ook wel Lazi.... Maar de rustige dagen zoals een paar jaar geleden zijn er niet meer. Wij waren er in een rustige periode maarhet was echt heel erg druk.

Ben paar jaar geleden geweest op Koninginnedag en toen was het superrustig. Kdag viel toen op een doordeweekse dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121196719
Ik vond het verschil in drukte in juli en nov bizar. In nov was het echt uitgestorven. Konden bv bij small world blijven zitten. En ook bij het ontmoeten van mickey hoefde we maar 10 min te wachten. Was ideaal.
pi_121196798
bij de meet met de prinsessen in Fantasyland was een wachtrij van bijna 2 uur!!
en dat op een doordeweekse dag in mei..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121196922
Ja die was in november ook steeds 1,5 uur. Gelukkig houdt mijn zoon niet van prinsessen. Dat was wel bizar idd.
pi_121196970
maar mijn dochters dus wel.. die wilden heel graagmet Rapunzel of Tyana op de foto.. Helaas voor hun, ik ben niet in de rij gaan staan. Daar had ik echt geen zin in. Wie weet volgende keer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_121197049
De davey crockett ranch heeft zijn beste tijd wel gehad geloof ik. Dat je bij het tandenpoetsen de kraan ineens in je hand hebt en zo. Dat soort dingen. Seb was ergens twee en half. En het was een familie tripje met Pinksteren. Geen aanrader. En leg een kind van twee eens uit dat hij na 1,5 uur wachten hij na 2 minuten toch echt weer uit de olifantjes moet.

Efteling vond hij vele malen leuker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121197050
wij gaan dit jaar maar weer eens naar Gran Canaria :D Gaan met z'n 9-en.. Eerste keer vliegen voor mijn nichtje. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
De iPad, andere tablet, dvdspeler en DS gaan mee...

Davy Cr. heeft mij nooit getrokken.. ben er dus ook nooit geweest. Heb 1x in Sequoia Lodge gezeten,2x in Santa Fe en 2x in Cheyenne. Ik vind Cheyenne het prettigst met 2 kinderen vanwege het stapelbed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:37:24 #86
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_121197611
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:18 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het verschil in drukte in juli en nov bizar. In nov was het echt uitgestorven. Konden bv bij small world blijven zitten. En ook bij het ontmoeten van mickey hoefde we maar 10 min te wachten. Was ideaal.
Wij hoefden in mei helemaal niet te wachten op Donald Duck :D. Die stond daar voor foto's en pakte toen opeens mijn dochter uit het "publiek" en ging met haar dansen :P
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_121197653
Ik snap dat je dochters het leuk vinden. Ik had ook geen twee uur staan wachten hoor.

Dat vliegen gaat vast goed.

Ik hoorde idd dat cheyenne idd leuk/goed moet zijn.

Jammer dat seb het niet leuk vond estrys. Hier was het gelukkig niet te vroeg.
pi_121197707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wij hoefden in mei helemaal niet te wachten op Donald Duck :D. Die stond daar voor foto's en pakte toen opeens mijn dochter uit het "publiek" en ging met haar dansen :P
Das gaaf!!!! In het disneyhotel ook twee keer het avondeten gedaan en dan nemen ze ook echt de tijd voor je. Super leuk maar wel duur.
pi_121198033
Wij gaan dit jaar ook weer naar Disneyland Parijs. Voor mij wordt het de vijftiende keer geloof ik, voor Anne de tweede. We zijn afgelopen september één dagje geweest en dat vond ze prachtig. Al was het toen wel echt bizar druk. Zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt. Zelfs de Disney medewerkers gaven toe dat ze niet wisten wat ze zagen.

We zijn ook al drie keer in Disneyworld geweest (Anne één keer) en één keer in Disneyland California, dus ik geloof dat je ons wel onder de categorie Disney fans mag inschalen.

Qua Disney hotels heb ik nu gehad: Hotel New York, Seqouia Lodge, Santa Fé en DreamCastle. Ook ben ik twee keer in de Davy Crockett Ranch geweest. Daar gaan we dit jaar weer naartoe, omdat het 1) vele malen goedkoper was dan de andere hotels en 2) we met mijn schoonmoeder gaan en ik twee slaapkamers dan toch wel prettig vind ;)

De laatste keer dat we in de Davy Crockett Ranch waren (dec. 2008) was het echt vreselijk oude meuk. Slechte bedden, erg verouderd, heel weinig warm water. En dat terwijl het vreselijk koud was en we allemaal behoefte hadden aan een warm bad/douche.
Maaaar.... de Davy Crockett Ranch heeft de laatste jaren een groot gedeelte van hun blokhutten volledig vervangen. Mijn zus is deze zomer naar een vernieuwde blokhut geweest en was razend enthousiast. Dus vandaar dat we nu een premium blokhut hebben geboekt en het nog een keer gaan proberen! Ik ben benieuwd!

Qua hotels in de omgeving hebben we ook het een en ander gehad. Ik was heel enthousiast over het hotel waar we afgelopen september hebben geslapen, het Al' hotel in Lagny sur marne. Het staat op een bedrijventerrein dus de locatie is niet echt fantastisch, maar het is goedkoop, je zit binnen 10 min. in Disneyland en de kamers waren prima en het ontbijt voor ¤6 ook.Deze is het!
pi_121198135
Oh das fijne info Fannetje..
Wij willen ook nog een keer met O. erheen...

Dat hotel... moet je dan nog met je eigen auto naar Disney zelf? Of rijden daar ook bussen?

Tot 3 jaar is ze nog gratis begreep ik uit een post van Laziness?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121198169
Ja, tot 3 zijn ze gratis inderdaad!
Maar Disney heeft heel vaak acties waarbij kinderen tot 6 of soms 11 gratis zijn, dus als je goed oplet kunnen kinderen sowieso vaak gratis :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Fannetje op 05-01-2013 17:54:14 (beetje rare zin) ]
pi_121198201
Welk hotel bedoel je? Dat in Lagny? Vanuit daar moet je wel zelf met de auto ja.
En vanuit de Davy Crockett Ranch ook ;)
pi_121198405
Ohh ja tuurlijk... Ik ben namelijk een beetje bang dat O. dit jaar haar middagslaap nog niet gaat afbouwen.. dan is met de auto wat minder handig....Ideaal zou dicht bij het park zijn zodat je even siesta gaat houden..

Dit jaar gaan we niet op vakantie... maar we denken nu aan een midweek efteling of disney in de meivakantie..

De zomer erna willen we naar Bali en Lombok :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_121198602
Wij zaten niet in een disney hotel maar wel vlak buiten het terrein dat samenwerkt met disney. Het kyriad. Hadden eigen busje naar disneyland en je was er in 5 minuten.
pi_121198610
Slaapt ze niet in de kinderwagen/buggy? Anne wel als het echt nodig is. En anders houdt ze het voortaan al goed vol zonder slaap :)

Leuk, Bali en Lombok! Ik wil ook wel naar Bali en nog liever naar Canada, maar dat zit er financieel gezien even niet in helaas.
Waarschijnlijk gaat het in de zomer 13 dagen all in Tenerife worden. Ook leuk ;)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:04:04 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121198739
:D Ik ga Le Peche ook eens in de groep gooien bij F.
Enige nadeel voor mij is dat er alleen een zwembad is en niet een lekker riviertje oid.

Weet jij of dat mss in de buurt te vinden is Miss?
pi_121199084
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?

Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 18:15:10 #98
5428 crew  miss_sly
pi_121199217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
:D Ik ga Le Peche ook eens in de groep gooien bij F.
Enige nadeel voor mij is dat er alleen een zwembad is en niet een lekker riviertje oid.

Weet jij of dat mss in de buurt te vinden is Miss?
Ja, in het dal loopt de Dordogne :) Verschillende plekken waar je er in kunt en kunt zwemmen. Of een kano huren, dat lijkt me ook erg gaaf. En in de buurt schijnt ook een zandstrandje te zijn aan een rivier (volgens mij niet aan de Dordogne zelf) waar je lekker kunt zwemmen en liggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_121199359
Brrr, campings in Frankrijk.... Ik hou me er verre van. We zijn momenteel op zoek naar een lekker rustig huisje in Toscane oid. Massa is niks voor ons. En persoonlijk zit ik meer op de Nijna lijn qua vakantie geloof ik, maar goed nog een jaar thuisblijven trekt de rest van het gezin niet zo vrees ik ;).
pi_121199430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:38 schreef As1981 het volgende:
Ik snap dat je dochters het leuk vinden. Ik had ook geen twee uur staan wachten hoor.

Dat vliegen gaat vast goed.

Ik hoorde idd dat cheyenne idd leuk/goed moet zijn.

Jammer dat seb het niet leuk vond estrys. Hier was het gelukkig niet te vroeg.
Hij vond het wel leuk hoor. Maar we waren met familie die weinig rekening hielden met een klein kind. Dus alle grote attracties en de dingen waar seb in kon overslaan. Dat was een beetje jammer, vooral voor ons de ouders. :( tweede dag hebben we gezegd dat we ons eigen ding gingen doen met Seb. En niet twee uur voor de space mountain wachten tot de rest klaar is. Ging al veel beter :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')