Wij gaan dit jaar ook weer naar Disneyland Parijs. Voor mij wordt het de vijftiende keer geloof ik, voor Anne de tweede. We zijn afgelopen september één dagje geweest en dat vond ze prachtig. Al was het toen wel echt bizar druk. Zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt. Zelfs de Disney medewerkers gaven toe dat ze niet wisten wat ze zagen.
We zijn ook al drie keer in Disneyworld geweest (Anne één keer) en één keer in Disneyland California, dus ik geloof dat je ons wel onder de categorie Disney fans mag inschalen.
Qua Disney hotels heb ik nu gehad: Hotel New York, Seqouia Lodge, Santa Fé en DreamCastle. Ook ben ik twee keer in de Davy Crockett Ranch geweest. Daar gaan we dit jaar weer naartoe, omdat het 1) vele malen goedkoper was dan de andere hotels en 2) we met mijn schoonmoeder gaan en ik twee slaapkamers dan toch wel prettig vind

De laatste keer dat we in de Davy Crockett Ranch waren (dec. 2008) was het echt vreselijk oude meuk. Slechte bedden, erg verouderd, heel weinig warm water. En dat terwijl het vreselijk koud was en we allemaal behoefte hadden aan een warm bad/douche.
Maaaar.... de Davy Crockett Ranch heeft de laatste jaren een groot gedeelte van hun blokhutten volledig vervangen. Mijn zus is deze zomer naar een vernieuwde blokhut geweest en was razend enthousiast. Dus vandaar dat we nu een premium blokhut hebben geboekt en het nog een keer gaan proberen! Ik ben benieuwd!
Qua hotels in de omgeving hebben we ook het een en ander gehad. Ik was heel enthousiast over het hotel waar we afgelopen september hebben geslapen, het Al' hotel in Lagny sur marne. Het staat op een bedrijventerrein dus de locatie is niet echt fantastisch, maar het is goedkoop, je zit binnen 10 min. in Disneyland en de kamers waren prima en het ontbijt voor ¤6 ook.
Deze is het!