Ik ook niet. Als ik het hel op aarde vind dan ben ik niet de persoon waar je twee weken mee in een tent wil zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Zo opofferend ben ik ook niet, hoor, maar we zoeken wel een fijne tussenweg. Een manier waarop S toch voldoende kan spelen met andere kindjes (daar is de vakantie natuurlijk ook voor) en tegelijkertijd een manier voor ons om lekker te relaxen, eten, drinken en lezen, zeg maarquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Ik hoop dat hij in september, met 11 maanden, wel kan zitten jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw kindje kan toch in september wel zitten? En anders ter plekke een kinderstoel regelen of bij het eten in de buggy? Wij waren afgelopen zomer in Italië toen baby 6 maanden was, die zat gewoon lekker in de bugaboo en kreeg daarin ook zijn fruithapjes en daar zat hij ook als we uit eten gingen bijvoorbeeld. Ik ben net met M, 11 maanden nu, alleen naar Zwitserland gevlogen. Ging heel goed, viel me erg mee. Maar heel veel spullen voor hem waren daar wel aanwezig, dus ik hoefde 'alleen maar' een kind, buggy, handbagage en koffer mee te slepen
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.quote:[b]Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef Mineola
Juist onder de drie jaar zie ik een verre vakantie als een goede optie omdat je dan nog geen ticket hoeft te betalen
bovendien vond ik een baby op schoot die het grootste deel van de reis sliep toch even wat anders dan een peuter die wil bewegen, van de ene schoot naar de andere, ook in slaap valt en een stuk zwaarder is, ook wil eten, etc. lastiger dan die baby. En nu met eigen stoel, hoewel duurder, is het echt wel een stuk gemakkelijker!quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.
Oh twee jaar dus, ik twijfelde al maar was te lui het op te zoeken.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helaas gaat die vlieger maar op tot 2 jaar. Daarna moet je gewoon betalen voor je kind.
We hebben al geboekt.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef laziness het volgende:
Willingen is leuker dan Winterberg vonden wij. Genoeg ferienwohnungen in de omgeving.
Ah je zocht alleen tips over een skischool. Die weet ik nog niet want O. is nog te jong.quote:
Nee hoor, ook over wat er nog meer leuk is etcquote:Op zondag 6 januari 2013 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah je zocht alleen tips over een skischool. Die weet ik nog niet want O. is nog te jong.
Mocht Bali niet door gaan om financiele reden of omdat we toch de lange vlucht niet zien zitten over anderhalf jaar dan gaan we een rondreis maken door Italië waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.
Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |