abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121205013
We waren met de trein naar Parijs gegaan toen R 10 maanden was maar het was vreselijk -O- ze kont niet slapen maar was echt zo vreselijk moe, ze kon ook niet lekker bewegen want geen ruimte voor...we hebben besloten om tot dat ze ten minste 3 is niet met haar te vliegen/trein te nemen..we rijden nu met de auto naar Parijs elke 2-3 maanden dat is prima te doen..veel verder hebben we niet zo veel zin in..vakanties zullen dus meestal in NL/BE/DE zijn tot dat ze ouder is
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 20:40:03 #127
5428 crew  miss_sly
pi_121205394
Bitterend, als we naar Le pech gaan, rijden we n twee keer. We overnachten in Rambouillet, net onder Parijs. Dan is het echt goed te doen, omdat je beide dagen voldoende tijd hebt om regelmatig te stoppen en even te spelen, picknicken, wandelen. Gaat heel goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_121205663
Bitterend, moeten jullie elke 2-3 maanden naar Parijs of gewoon voor de leuk? :)

Tja wij zijn gezegend met kinderen die in de auto zo vertrokken zijn ;) Alhoewel ze natuurlijk overdag niet de hele dag zullen slapen :D Dan zal het filmpjes kijken worden. Nu eigenlijk voor het eerst op de heenweg een tussenstop in parijs.
Naar Toscane en Zuid-Frankrijk reden we in 1dag er naartoe. Wel 's avonds vertrokken zodat de kinderen dus gewoon konden slapen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:47:43 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121205738
Wanneer wij grote afstanden reizen gaan we vaak of heel vroeg weg (4 uur) of komen we laat aan zodat Nathan een paar uur slaapt in de auto, verder wil hij wel elke 2 a 2.5 uur een rondje rennen en neem ik veel rozijntjes, komkommers, druifjes ed mee. Dan nog boekjes lezen en zo kunnen we 1200 km op een dag halen.
pi_121205769
Meimeltje mijn ouders wonnen in Parijs :Y
R slaapt heel goed in de auto 2-3 uurtjes en de rest is idd filmpjes op de ipad kijken! de trein was 1 keertje toen we dachten dat het sneller zou zijn (4 uurtjes ipv 6) maar dat viel tegen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_121205841
Ow je ouders in Parijs, ja dan snap ik dat je er vaker naartoe gaat :D
pi_121205887
1200km in een dag? wisselen jullie het rijden? ik ben de enige die rijdt en na 500km heb ik echt een houten kont en is mijn rechter voet in slaap gevallen :D
pi_121205941
Tess slaapt ook.prima in de auto. Amber alleen als ze heel moe is.
Langere stukken rijden wij het liefst in 2 of 3 keer. Italie heen in 3x gedaan, terug in.2.

Pra delle Torri is een.erg leuke maar masale camping.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:55:02 #134
259886 pessie
pi_121206058
Wij rijden allebei ja.
Ook mijn ouders wonen in Frankrijk maar helaas deze zomer voor het laatst geweest, weet niet wanneer we weer gaan, met een babietje reist het anders dan met een peuter. Denk wel dat we straks met 2 kids echt geen 1200km meer kunnen halen in 1 dag hoor.Dan maken we een tussenstop inmaastricht ofzo (mijn broer woont daar) scheelt weer 350 km! :D
pi_121206178
Pff ja zeg dat wel pessie! toen R nog klein was was het rijden een heel andere verhaal! nu is het lekker ipad, iets eten, makkelijker afleiden maar 6 maanden terug was het veel huilen!
pi_121206269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef bitterend het volgende:
1200km in een dag? wisselen jullie het rijden? ik ben de enige die rijdt en na 500km heb ik echt een houten kont en is mijn rechter voet in slaap gevallen :D
Ja als je alleen rijdt lijkt me het ook niet te doen hoor. Wij wisselen elkaar af. Twee jaar geleden 1400 km en vorig jaar 1200 km in 1 dag. Dit jaar wilden we ook iets dichterbij, dus nu geloof ik 1000 km, maar heenweg dus eerst paar dagen Parijs. Ik vind het echter heerlijk om te rijden, de eerste paar honderd km zijn meestal ook voor mij, gaat de tijd ook sneller voor m'n gevoel ;)
pi_121206399
Tot aan Lille vind ik het geen probleem maar het stukje tussen Lille en Parijs is zoooooo saai!! :D
Als je kan afwisselen dan is het idd beter! :Y Ik rijd en man houdt de kleine bezig :9
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:05:27 #138
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121206526
Dat is inderdaad een rotstuk. En al die wegwerkzaamheden rond Lille :N
En toen waren we nog maar op de helft.

Dit jaar gaan we nergens heen. Denk eigenlijk pas als alle kindjes kunnen lopen en zich verstaanbaar kunnen maken.....
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:06:33 #139
259886 pessie
pi_121206590
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef bitterend het volgende:
Tot aan Lille vind ik het geen probleem maar het stukje tussen Lille en Parijs is zoooooo saai!! :D
Als je kan afwisselen dan is het idd beter! :Y Ik rijd en man houdt de kleine bezig :9
Haha ik ben blij als we lille voorbij zijn, wordt het eindelijk rustig en kan het gas erop :D
En dan afslag Amiens en dan is er na 8 uur echt geen kip meer onderweg! Meestal komen we dan tegen 11 a 11.30 bij mn ouders aan. Het nadeel is alleen dat nathan echt niet durft te gaan slapen en je ds met een peuter in een bed van 1m40 ligt :') . Volgende keer misschien toch overdag reizen...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:12:43 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121206886
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:30 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn een keer op zo'n massa camping geweest in italië. In mei goed te doen maar no way dat ik dat in de zomervakantie daar naartoe zou gaan..
Ah, dat heb ik net geboekt :')

http://www.camping-bella-italia.nl/
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_121207059
Ik zoek een bed & breakfast maar dat is nog niet makkelijk nu met 3 kinderen.
Heb wel een B&B hotel gevonden, familiekamer voor 75 euro. Dat valt nog mee, maar mijn vriend wil liever een echte chambres d'Hôtes. Tja, dan komen we denk ik wel op de 100 a 125 euro uit.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:20:18 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121207235
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.

Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:23:05 #144
259886 pessie
pi_121207328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.

Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
Rome _O_ doen! Echt super! Kamperen? Www.parcodellago.com
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:24:15 #145
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121207369
We willen iets huren denk ik. Kan dat daar Pessie?
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:27:28 #146
259886 pessie
pi_121207485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef laziness het volgende:
We willen iets huren denk ik. Kan dat daar Pessie?
Ze hebben een soort van mobil homes volgens mij. Niet heel veel, maar het is een kleine familiecamping.
pi_121207617
Vivi, de omgeving is prachtig en de de camping zelf is prima, hoor. Maar dit is het strand dat erbij hoort. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: was wel in 2007 btw.
pi_121207643
:D
pi_121207910
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik net geboekt :')

http://www.camping-bella-italia.nl/
Zijn wij in september geweest met z'n tweeën. Drie dagen voor de camping zou sluiten. We kregen heeeeeel veel ijs, want het moest op. Dat was het positieve gedeelte. :P Zo uitgestorven was het best ok te doen, als tussenstop, maar ik moet er niet aan denken daar twee weken in de hitte te zitten. :P
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_121207951
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef -Spring het volgende:
Vivi, de omgeving is prachtig en de de camping zelf is prima, hoor. Maar dit is het strand dat erbij hoort. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: was wel in 2007 btw.
Wel verbeterd tov 2005! :D
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')