Ja als je alleen rijdt lijkt me het ook niet te doen hoor. Wij wisselen elkaar af. Twee jaar geleden 1400 km en vorig jaar 1200 km in 1 dag. Dit jaar wilden we ook iets dichterbij, dus nu geloof ik 1000 km, maar heenweg dus eerst paar dagen Parijs. Ik vind het echter heerlijk om te rijden, de eerste paar honderd km zijn meestal ook voor mij, gaat de tijd ook sneller voor m'n gevoelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef bitterend het volgende:
1200km in een dag? wisselen jullie het rijden? ik ben de enige die rijdt en na 500km heb ik echt een houten kont en is mijn rechter voet in slaap gevallen
Haha ik ben blij als we lille voorbij zijn, wordt het eindelijk rustig en kan het gas eropquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef bitterend het volgende:
Tot aan Lille vind ik het geen probleem maar het stukje tussen Lille en Parijs is zoooooo saai!!![]()
Als je kan afwisselen dan is het idd beter!Ik rijd en man houdt de kleine bezig
Ah, dat heb ik net geboektquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:30 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn een keer op zo'n massa camping geweest in italië. In mei goed te doen maar no way dat ik dat in de zomervakantie daar naartoe zou gaan..
Nee! Annuleer!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik net geboekt
http://www.camping-bella-italia.nl/
Romequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:20 schreef laziness het volgende:
Wij zijn zonder ipad naar zuid- frankrijk gereden toen O. zeven maanden was. Gezorgd dat ik er ook naast kon zitten en dat ging best goed. Wel met overnachting.
Dit jaar wil ik richting Rome of nog zuidelijker maar dan in drie weken zodat we rustig af kunnen zakken.
Ze hebben een soort van mobil homes volgens mij. Niet heel veel, maar het is een kleine familiecamping.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:24 schreef laziness het volgende:
We willen iets huren denk ik. Kan dat daar Pessie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: was wel in 2007 btw.
Zijn wij in september geweest met z'n tweeën. Drie dagen voor de camping zou sluiten. We kregen heeeeeel veel ijs, want het moest op. Dat was het positieve gedeelte.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik net geboekt
http://www.camping-bella-italia.nl/
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:31 schreef -Spring het volgende:
Vivi, de omgeving is prachtig en de de camping zelf is prima, hoor. Maar dit is het strand dat erbij hoort.
Wel verbeterd tov 2005!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: was wel in 2007 btw.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |