neej joh.. je hebt een andere geboektquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik net geboekt
http://www.camping-bella-italia.nl/
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
neej joh.. je hebt een andere geboekt
ik bedoel deze:
http://www.pradelletorri.it/index.aspx
maar niet voor het hoogseizoen..quote:
ja zeker!!quote:
Jouw kindje kan toch in september wel zitten? En anders ter plekke een kinderstoel regelen of bij het eten in de buggy? Wij waren afgelopen zomer in Italië toen baby 6 maanden was, die zat gewoon lekker in de bugaboo en kreeg daarin ook zijn fruithapjes en daar zat hij ook als we uit eten gingen bijvoorbeeld. Ik ben net met M, 11 maanden nu, alleen naar Zwitserland gevlogen. Ging heel goed, viel me erg mee. Maar heel veel spullen voor hem waren daar wel aanwezig, dus ik hoefde 'alleen maar' een kind, buggy, handbagage en koffer mee te slepenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk Lamb, Bali, wat een gaaf vooruitzicht! Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken met een baby van nog geen jaar. Ws wordt het in sept naar Italië met de auto want vliegen met een baby die nog niet kan zitten lijkt me niks. Dan moet je nl naast de maxicosi ook nog de reiswieg meeslepen, want 3x per dag eten met een kind op schoot zie ik niet zitten. Of zie ik beren op de weg die er niet zijn?
Ik probeer man over te halen om begin 2014 naar Australië te gaan, maar de reactie was nogal lauw tot nu toe. Maar Bali biedt misschien meer kans!
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik kan het hel op aarde vinden maar Noortje vindt het prachtig. Andere kindjes, zwembad, speeltuin. Zolang we ook nog een beetje ons ding kunne doen is het prima.
Maar twee.... het is een tunneltentquote:Op zondag 6 januari 2013 10:12 schreef CrazyMoon het volgende:
Hoeveel slaapcabines becky? Wij zoeken een grotere tent met 3 slaapcabines.
daarom zoek ik ook iets er tussen in. Niet te groot, dus geen 500 plaatsen, maar wel met een zwembad. Plus in een wijnstreek. Dat is een vereistequote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Jammer, hoopte dat het de VI wasquote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
Maar twee.... het is een tunneltent
http://www.basecamp.nl/in(...)item=22548&Itemid=30
Haha, Zaton heeft meer dan 2000 plaatsen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom zoek ik ook iets er tussen in. Niet te groot, dus geen 500 plaatsen, maar wel met een zwembad. Plus in een wijnstreek. Dat is een vereiste
Jeumigquote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, Zaton heeft meer dan 2000 plaatsen.
Ik ook niet. Als ik het hel op aarde vind dan ben ik niet de persoon waar je twee weken mee in een tent wil zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo opofferend ben ik niet. Het credo: 'als de kinderen het naar hun zin hebben, heb ik het ook' gaat voor mij echt niet op. Ik droom nog van een wandelvakantie met de kinderen. Misschien dit jaar.
Zo opofferend ben ik ook niet, hoor, maar we zoeken wel een fijne tussenweg. Een manier waarop S toch voldoende kan spelen met andere kindjes (daar is de vakantie natuurlijk ook voor) en tegelijkertijd een manier voor ons om lekker te relaxen, eten, drinken en lezen, zeg maarquote:Op zondag 6 januari 2013 10:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in september, met 11 maanden, wel kan zitten jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw kindje kan toch in september wel zitten? En anders ter plekke een kinderstoel regelen of bij het eten in de buggy? Wij waren afgelopen zomer in Italië toen baby 6 maanden was, die zat gewoon lekker in de bugaboo en kreeg daarin ook zijn fruithapjes en daar zat hij ook als we uit eten gingen bijvoorbeeld. Ik ben net met M, 11 maanden nu, alleen naar Zwitserland gevlogen. Ging heel goed, viel me erg mee. Maar heel veel spullen voor hem waren daar wel aanwezig, dus ik hoefde 'alleen maar' een kind, buggy, handbagage en koffer mee te slepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |